До уваги страхувальників! На контролі повідомлення про виплату коштів застрахованим особам
Повідомляємо, що після проведення виплат для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів Пенсійного фонду України страхувальник має надіслати повідомлення протягом місяця з дня виплати коштів застрахованим особам, отриманих від Пенсійного фонду.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua реалізовано можливість формувати та надавати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам через електронний кабінет страхувальника.
Звертаємо увагу, що Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №12, наразі є чинним (п. 4 розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» в редакції від 01.10.2023). Детальніше з ним можна ознайомитися за посиланням https://is.gd/TRh3ey
ВАЖЛИВО!
Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, а також можуть подаватися у паперовій формі разом з електронною формою на електронному носії інформації головним управлінням Пенсійного фонду України в областях та м. Києві за основним місцем обліку страхувальників.