Телефонна «гаряча лінія» очільниці пенсійної служби Луганщини
Сьогодні, 30 січня, відбулася телефонна «гаряча лінія» начальника Головного управління Фонду області Ольги Шарунової, під час якої 15 мешканцям Луганщини надано консультації та роз’яснення з питань пенсійного забезпечення.
Найбільший інтерес додзвонювачі проявили до процесу ідентифікації українських пенсіонерів, які стали внутрішньо переміщеними особами до початку повномасштабної війни, а також цікавилися, як подати заяву на її проходження у режимі відеоконференцзв’язку в органах Пенсійного фонду України тим, хто перебуває на тимчасово окупованій території та за кордоном, зокрема у Польщі, Чехії та Німеччині. Жителька ж міста Щастя запитувала, коли можна чекати на виплати після вдалого проходження фізичної перевірки особи.
Також звернення наших земляків до очільниці пенсійної служби Луганщини торкалися підтвердження страхового стажу, невиплати субсидії, недоотриманої пенсії, замовлення онлайн-довідки в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
На всі запитання стосовно пенсійного забезпечення та соціальних виплат, які надійшли на «гарячу лінію», запитувачі отримали від Ольги Веніамінівни фахові коментарі, слушні поради та рекомендації. По тих зверненнях, які потребують більш детального вивчення, надано відповідні доручення керівникам відповідальних структурних підрозділів, а їх розгляд та виконання взяті на особистий контроль начальника Фонду області.