Поінформували присутніх про основні функції та завдання Пенсійного фонду України
Забезпеченню якісного надання послуг внутрішньо переміщеним особам сприяє співпраця сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області з територіальними громадами. Така форма обслуговування дає можливість вимушеним переселенцям отримати послуги в сфері пенсійного та соціального забезпечення за місцем фактичного проживання.
Так, заступником начальника відділу обслуговування громадян №7 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Оленою Шаповаловою днями була здійснена зустріч у гуманітарному штабі Гірської міської військової адміністрації в місті Полтава.
На початку зустрічі пані Олена поінформувала присутніх про основні функції та завдання Пенсійного фонду України, ознайомила зі змінами в пенсійному та соціальному забезпеченні, які відбулися протягом минулого та на початку поточного років. Зокрема звернула увагу на підвищення пенсійних виплат з 01 січня 2024 року й поінформувала про категорії осіб, у яких відбулось таке підвищення.
Фахівець наголосила, що однією з гострих проблем сьогодення є виплата заробітної плати в «конвертах» та легалізація робочих місць. Багато працівників свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців працювати, не уклавши трудові угоди. А в майбутньому це позбавляє особу багатьох соціальних гарантій, а в подальшому і пенсійного забезпечення.
Крім того, було розглянуто питання впливу розміру заробітної плати та страхового стажу на розмір пенсії і здійснення доплати до мінімального страхового внеску за неповні місяці роботи.
Окрім цього, представник Фонду звернула увагу на отримання послуг дистанційно в онлайн-форматі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та за допомогою мобільного застосунку «Пенсійний фонд».