Пропустити навігацію

Зустріч зі співробітниками Пирятинського відділу державної виконавчої служби

Зміни, оновлення, розширення функцій – все це відбувається в Пенсійному фонді України. Кожна особа має знати, які функції виконує Пенсійний фонд України і найголовніше, які останні зміни відбулися в законодавстві.

Начальником відділу обслуговування громадян № 7 Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталією Остановською днями проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу зі співробітниками Пирятинського відділу державної виконавчої служби у Лубенському районі Полтавської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.

Які послуги надає Пенсійний фонд України дистанційно та як ними скористатися повідомила пані Наталія під час зустрічі, акцентувавши увагу на широкому спектрі та можливостях вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме:

– перегляд страхового стажу та заробітної плати,

– сплату страхових внесків,

– наявні та вже закриті електронні листки непрацездатності

– отримати довідки про страховий та трудовий стаж (ОК-5 та ОК-7) тощо.

Протягом заходу керівник сервісного центру ознайомила присутніх зі способами авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою Дія. Підпис, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та засобами інтегрованої системи електронної ідентифікації SD.GOV.UA, зокрема з використанням технологій Bank ID.

Крім того, спеціаліст повідомила, що сучасний та надійний супутник порталу Фонду – мобільний застосунок “Пенсійний фонд” – надає доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду у зручному форматі з мобільних пристроїв, таких як смартфони та планшети.

Фахівець зазначила, що дистанційне спілкування шляхом надання послуг у режимі онлайн – це зручно, сучасно та доступно.

 

5395320493009130631 121 - Зустріч  зі співробітниками Пирятинського відділу державної виконавчої служби

background Layer 1