Пропустити навігацію

Як змінити страхувальника у вже сформованому листку непрацездатності

   Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал). Причому, визначення конкретного страхувальника базується на даних Реєстру застрахованих осіб про трудові відносини працівника, які надходять з джерел, передбачених статтею 18 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, зокрема від Державної податкової служби України.

   Якщо на дату формування листка непрацездатності роботодавцем не було подано повідомлення про прийняття працівника на роботу, об’єднаний звіт або допущені помилки у такій звітності, внаслідок чого листок непрацездатності не потрапив до електронного кабінету належного страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу відтепер можна надіслати до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності. Для цього було доопрацьоване програмне забезпечення вебпорталу.

   Для створення запиту в пункті меню “Листки непрацездатності” кабінету страхувальника додано кнопку “Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту”, при наведенні курсора на яку користувачу надається наступне інформаційне повідомлення: “Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв’язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку”.

   В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані: регіон (вибрати з випадаючого списку); телефон страхувальника; код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити; номер електронного листка непрацездатності (ЕЛН), у якому необхідно змінити страхувальника; РНОКПП (поле не обов’язкове для заповнення).

   При цьому системою автоматично заповнюються: номер запиту; дата формування запиту; код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника; найменування страхувальника/ПІБ.

   Під час створення запиту також можна додати сканкопії документів.

   Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на “Надіслано” та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду.

   Якщо в процесі опрацювання запиту в системі буде виявлено листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню “Листки непрацездатності” за параметром пошуку “Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом”.

65 1024x640 - Як змінити страхувальника у вже сформованому листку непрацездатності

 

 

 

 

 

 

background Layer 1