Пропустити навігацію

Електронні лікарняні: як змінився порядок призначення допомоги від Пенсійного фонду України

Листки непрацездатності наразі формуються Пенсійним фондом України та Національною службою здоров’я України, в електронному вигляді, але незважаючи на це порядок призначення матеріального забезпечення не змінився.

Для отримання коштів та виплати допомоги страхувальнику необхідно виконати дві умови: призначити допомогу по тимчасовій непрацездатності та/або по вагітності та пологах та подати до Пенсійного фонду заяву-розрахунок.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України від 23.09.1999 № 1105 “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, роботодавець або уповноважена ним особа мають призначити допомогу по тимчасовій непрацездатності протягом 10 робочих днів, а допомогу по вагітності та пологах протягом 3-х робочих днів.

Починати працювати з е-лікарняним і призначати за ним матзабезпечення можна через 7 днів після дати його закриття.

З впровадженням електронних лікарняних працівники та роботодавці усю необхідну інформацію мають в особистому кабінеті із дня, коли відкрили е-лікарняний.

Після оплати листків непрацездатності за рахунок страхових коштів роботодавець має зобов’язання відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.

Строк для надсилання такого повідомлення – протягом місяця з дня проведення виплати.

Подати повідомлення про виплату коштів можна в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

5 1024x641 - Електронні лікарняні: як змінився порядок призначення допомоги від Пенсійного фонду України

background Layer 1