Пропустити навігацію

Застрахована особа отримала новий паспорт, як повідомити про це Пенсійний фонд?

Пенсійним фондом України ведеться формування та ведення електронних реєстрів, зокрема облік осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та осіб, які мають право на пільги, шляхом формування на кожну особу персональної облікової картки.

У разі зміни паспорта необхідно внести відповідні зміни до створеної персональної облікової картки застрахованої особи (пільговика).

Для коригування інформації (зокрема, про зміну реквізитів паспорта громадянина України) особа, яка є отримувачем пільг, відповідно до пункту 8 Положення про Реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117, має протягом 30 днів повідомити орган Пенсійного фонду України. Застрахована особа, відповідно до п. 8 Положення про реєстр застрахованих осіб має можливість подати відомості для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб дистанційно.

Подати заяву про внесення змін можна:

  • особисто, звернувшись до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України або до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади, центру надання адміністративних послуг;
  • дистанційно, через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок “Пенсійний фонд” за допомогою кваліфікованого електронного підпису  або через “Портал Дія”.

 

6 1024x640 - Застрахована особа отримала новий паспорт, як повідомити про це Пенсійний фонд?

background Layer 1