Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян в органах Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2016 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 9 місяців 2016 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

За період з 01.01.2016 по 30.09.2016 до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 11 602 звернення громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За 9 місяців 2016 року За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 11602 13840 -2238
  – на особистому прийомі 5395 8613 -3218
  – на виїзних прийомах 4475 3798 +677
  – в письмовій формі 1433 1181 +252
  – через вищі органи влади та організації 299 248 +51
2 до Державної установи «Урядовий контактний центр» 1609 1564 +45

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

– особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 291 особа, в підвідомчих органах Фонду- 5104 особи);

– виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 360 виїзних прийомів, на яких звернулося 4475 осіб);

– телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію керівництва головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 340 осіб);

– виступам працівників на телебаченні (за звітний період 145 виступів);

– виступам працівників на радіо (за звітний період 330 виступів);

– висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 213 статей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1