Як дистанційно подати заяву про внесення змін до електронної пенсійної справи?
Статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки (наприклад, про зміну особистих даних: отримання паспорта громадянина України нового зразка – ID-картки; зміну прізвища; зміну ідентифікаційного коду тощо).
Можливість подати в електронному вигляді заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Для цього необхідно:
– на вебпорталі Пенсійного фонду здійснити вхід до особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
– у особистому кабінеті в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” обрати пункт меню “Внесення змін до пенсійної справи”;
– із переліку заяв обрати відповідну заяву: заява про зміну способу виплати пенсії, заява на зміну виплатних реквізитів, заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні, заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER, заява про зміну особистих даних пенсіонера;
– у заяві на екрані відредагувати дані, перевірити записи;
– завантажити скановані копії документів, що підтверджують відповідні зміни;
– проставити відмітку про надання згоди на передачу та обробку персональних даних та відмітку щодо ознайомлення з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення;
– сформувати заяву, підписати її КЕП та відправити до Пенсійного фонду;
– у розділі “Мої звернення” переглянути результати опрацювання заяви.