Пропустити навігацію

Не отримали пенсію у квітні. Як діяти далі?

З 01 квітня 2024 відбулося призупинення виплат пенсії тим пенсіонерам, які отримали статус внутрішньо переміщених осіб до 24 лютого 2022 року та не пройшли ідентифікацію до 31 березня, як того вимагала постанова Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 року №637 (зі змінами).

Ми попереджали

Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області провело низку інформаційно-роз’яснювальних заходів, прагнучи переконати у важливості проходження ідентифікації пенсіонерів, щоб унеможливити призупинення виплат зазначеній категорії, а саме:

– на власних інформаційних ресурсах Головного управління було розміщено 45 повідомлень,

– на інших інформаційних ресурсах у вебпросторі – 90 повідомлень,

– в особисті кабінети пенсіонерів на вебпорталі Пенсійного фонду України завантажено 112917 ознайомчих листів для осіб, які потребують ідентифікації.

Хто до нас прислухався, убезпечив себе.

Що робити тим ВПО, кому пенсійні виплати призупинили?

  1. Необхідно звернутись до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду України в тому регіоні, де ви зараз знаходитесь (відповідно до пункту 2.1 Постанови від 30.07.2015 №13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, а саме «Прийом громадян здійснюється протягом робочого часу органу Пенсійного фонду без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом в межах території обслуговування відповідного органу Пенсійного фонду»), з наступними документами:

✓ копією довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (додатково пред’являється оригінал довідки);

✓ документом про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);

✓ документом, що посвідчує особу пенсіонера (паспорт, пенсійне посвідчення);

✓ заявою про перерахування пенсії на рахунок в АТ “Державний ощадний банк України”.

  1. ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно заповнити заяву про поновлення пенсії.

Територіальний орган Пенсійного фонду України ідентифікує особу заявника, фіксує місце і час її звернення, порівнює отримані дані з даними, що обробляються в базах даних Пенсійного фонду України, з урахуванням даних Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

На підставі відповідного рішення територіальний орган Пенсійного фонду України відновлює виплату пенсію.

 

Ідентифікацію особи можна провести й за допомогою відеоконференцзв’язку

Територіальні органи Пенсійного фонду України можуть провести ідентифікацію особи за допомогою відеоконференцзв’язку із дотриманням законодавства у сфері електронних довірчих послуг. Для цього необхідно заповнити заяву на ідентифікацію за допомогою відеоконференцзв’язку на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

До заяви ОБОВ’ЯЗКОВО слід завантажити заяву про відкриття поточного рахунку, відкритого в АТ “Державний ощадний банк України” за формою 1 відповідно до умов постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 №1596 “Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках”.

Є запитання? Звертайтеся!

За отриманням індивідуальних консультацій звертайтеся за номерами телефонів “гарячих ліній” Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області:

   (095) 802-61-38; (095) 117-16-28 (понеділок-четвер: з 8-00 до 17-00, п’ятниця: з 8-00 до 15-45);

   (068) 300-40-86 (понеділок-четвер: з 9-00 до 18-00, п’ятниця: з 9-00 до 16-45).

МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

 

1103 1024x640 - Не отримали пенсію у квітні. Як діяти далі?

 

 

background Layer 1