Вимушених переселенців поінформували про головні функції та повноваження Пенсійного фонду
Роз’яснення актуальних питань пенсійного та соціального забезпечення, привернення уваги до важливості легального працевлаштування, використання сучасних сервісів та переведення документів в електронний формат надала громадянам начальник відділу обслуговування громадян №7 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Остановська під час зустрічі з внутрішньо переміщеними особами з Луганської області в гуманітарному штабі міста Пирятин.
Розпочинаючи зустріч, пані Наталія поінформувала про головні функції та повноваження Пенсійного фонду України, ознайомила зі змінами в пенсійному і соціальному законодавстві щодо нарахування і виплати пенсій, житлових субсидій та пільг.
Ознайомивши присутніх із засадами пенсійного законодавства та умовами призначення пенсій різних видів, порядком їх нарахування, назвала головні чинники, які сприяють визначальний вплив на обчислення розміру пенсійної виплати. Наголосила, що розмір пенсії значною мірою залежить від тривалості страхового стажу та величини отримуваної впродовж трудової діяльності офіційної заробітної плати та суми сплачених внесків.
Пенсіонерам на конкретних прикладах роз’яснила порядок проведення березневого перерахунку пенсій, коефіцієнт індексації, пояснила наскільки збільшено розміри мінімальної пенсії за віком та доплати непрацюючим пенсіонерам за понаднормативний стаж у зв’язку з зростанням прожиткового мінімуму. Також фахівець розповіла про призначення та перерахунок субсидій і пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
Принагідно звернула увагу осіб на переваги користування сучасними електронними сервісами Фонду, ознайомила з широким функціоналом зручного і корисного інтернет-ресурсу пенсійної служби, надала кваліфіковані роз’яснення та запропонувала стати активними користувачами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Особливу увагу звернула на актуальність цифровізації документів та зручності використання державних електронних сервісів, які значно спрощують процеси вирішення практично всіх питань, не потребують особистих відвідин Фонду та дозволяють значно заощадити час.
Наприкінці зустрічі роздала інформаційні матеріали з роз’ясненнями питань пенсійного та соціального забезпечення.