Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за І квартал 2024 року

УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

 

В умовах воєнного стану в Україні та майже повної окупації території Луганської області Управління обслуговування громадян виконує свої функції дистанційно.

Основними напрямками діяльності Управління є робота Контакт-центру, розгляд звернень громадян, взаємодія з територіальними органами Пенсійного фонду, співпраця з релокованими органами місцевого самоврядування щодо наближення послуг громадян Луганської області.

За І квартал 2024 року на «гарячій» лінії Головного управління надано 5887 консультативних послуг.

Переважно додзвонювачів цікавили питання щодо:

– взяття на облік, поновлення або продовження виплати пенсії та порядку проходження ідентифікації — 19% (1144);

– роз’яснення пенсійного законодавства 13% (767);

– визначення права на призначення пенсії 8% (444).

З метою оцінки якості обслуговування громадян в Головному управлінні за звітний період здійснено 601 зворотній дзвінок за телефонами додзвонювачів до Контакт-центру Головного управління. 467 абонентів (99%) надали позитивну оцінку якості обслуговування, 3 абоненти (1%) якістю обслуговування задоволені частково, 131 абонент не відповів на дзвінок, що може бути пов’язано з тим, що особи проживають за кордоном або на тимчасово окупованій території, де зв’язок нестабільний.

За звітний період забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, які надійшли до Управління засобами поштового або електронного зв’язку — 3524 з яких:

–  звернень громадян — 1520,

–  адвокатських запитів — 217,

–  запитів від Пенсійного фонду України – 91,

– листів / запитів від Головний управлінь інших областей, установ, організацій і структурних підрозділів Головного управління — 1696.

За даними моніторингу основних питань, викладених у зверненнях, протягом звітного періоду визначено питання, які найбільше турбують кореспондентів, а саме:

– взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії — 14% (500);

– роз’яснення пенсійного законодавства (призначення/поновлення пенсії, переведення на облік до іншої області, зміни способу виплати, виготовлення ППП/ЕПП, тощо) — 6% (208);

– перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат — 4% (131).

Усі документи розглянуто з дотриманням термінів, визначених чинним законодавством, надано ґрунтовні та зважені відповіді.

З метою наближення послуг мешканцям Луганщини, які виїхали з тимчасово окупованої території області, фахівцями Головного управління здійснюється консультування громадян Луганської області на базі створених гуманітарних ХАБів, ЦНАПів та шелтерів відповідно підписаних угод та затверджених графіків.

За звітний період Головним управлінням проведена робота з укладання 3 угод про співпрацю (всього 19 угод) з районними, міськими та селищними військовими адміністраціями Луганської області щодо надання консультативних послуг працівниками Управління у відкритих Луганською обласною державною адміністрацією ЦНАПах, координаційних центрах тощо, на яких громадяни можуть отримати роз’яснення з усіх питань, віднесених до компетенції органів Фонду.

Всього з початку року в 33 місцях прийомів громадян (в містах Київ, Дніпро, Полтава, Черкаси, Харків, Одеса, Запоріжжя, Кропивницький, Тернопіль, Хмельницький (в тому числі онлайн прийомів за допомогою Zoom конференції – в містах Рівне, Житомир, Ірпінь, Ужгород, Вінниця, Івано-Франківськ, Львів, Обухів, Бровари, Луцьк) на 186 зустрічах надано консультації 1131 особам (з них, на 9 зустрічах з керівництвом Головного управління надано консультації 91 особам), з яких 24 особи зареєстровано на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

З початку проведення зазначених прийомів на 683 зустрічах надано консультації 5037 особам, з яких 160 осіб зареєстровано на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Варто зазначити, що в режимі онлайн проведено 56 прийомів, на яких надано консультації 182 особам, а в режимі офлайн проведено 627 інформаційних кампаній, на яких надано консультації 4855 особам.

За звітний період забезпечено постійне  інформування громадян щодо можливості отримання послуг Пенсійного фонду України  в електронному вигляді, а саме проведено:

– зустрічей в трудових колективах – 16,

– зустрічей з населенням за місцем проживання – 219,

– зустрічей з громадськими організаціями — 1.

Разом з цим висвітлено діяльність Управління в засобах масової інформації, на офіційній сторінці в соціальних мережах, інформаційній сторінці Головного управління, а саме:

– розміщено повідомлення в електронних та друкованих ЗМІ – 112,

– розміщено інформаційних матеріалів на вебресурсах – 673 (в т.ч. з питань пенсійного забезпечення – 412, житлових субсидій та пільг – 138, страхових виплат та соціальних послуг – 123),

– розповсюджено 2078 буклетів серед населення області під час зустрічей з жителями територіальних громад та в трудових колективах.

З метою інформування спеціалістів УОГ та інших структурних підрозділів щодо змін в законодавстві та з приводу актуальних питань з початку року  підготовлено 16 методологічних матеріалів.

Згідно моніторингу вибуття пенсіонерів Луганської області на постійне місце проживання до інших регіонів України за звітний період направлено 213 електронних пенсійних справ (192- цивільних пенсіонерів та 21 — військових).

В березні 2024 року проведено роботу, щодо завантаження інформаційних повідомлень до 112917 електронних пенсійних справ пенсіонерів з числа внутрішньо переміщених осіб, про необхідність проведення фізичної ідентифікації, передбаченої  Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1384 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 637 і від 8 серпня 2023 № 837».

Також до Головного управління надходять з інших Головних управлінь рішення за підсумками проведеного відеоконференцзв’язку, щодо поновлення виплати пенсії пенсіонерам силових структур.

За звітний період інформацію щодо успішно проведеної ідентифікації занесено до 219 електронних пенсійних справ військових пенсіонерів, з них:

– на підставі рішення про встановлення особи за допомогою відеоконференцзв’язку — 128 осіб;

– на підставі особистого звернення” до сервісних центів Пенсійного фонду — 83, за допомогою сервісу “Дія.Підпис”— 7 особам, документи надійшли Укрпоштою із закордону — на 1 особу.

 

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, НАДАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ

 

Станом на 01.04.2024 на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області перебувають та отримують пенсії 171113 цивільних осіб всіх категорій, середній розмір пенсії яких складає 6426,79 грн. та 5462 особи з числа військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, середній розмір пенсії яких складає  9594,95 грн.

У зв’язку з активною бойовою фазою та тимчасовою окупацією території Луганської області, з 24.02.2022 сервісні центри області позбавлені можливості працювати.

В Єдиній черзі спеціалістів та за принципом екстериторіальності спеціалістами Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (далі – Управління) за І квартал  2024 року призначено 4182 пенсії та проведено 3394 перерахунки за заявами осіб, які зареєстровані в інших областях. Опрацьовано 3 заяви, що надійшли поштовим зв’язком, на проведення перерахунку пенсій цивільним особам. Відділом з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян призначено 10 пенсій.

Станом на 01.04.2024 своєчасно автоматично перераховано пенсії 505458 особам, що складає 100% пенсіонерів тих категорій, що підлягали перерахунку у зв’язку зі змінами в законодавстві (з 01.01.2024 та з 01.03.2024).

У зв’язку з активною бойовою фазою та тимчасовою окупацією території Луганської області автоматичне нарахування житлових субсидій та пільг здійснюється Пенсійним фондом України за нормами пункту 2-2 постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану».

Протягом звітного періоду в Єдиній черзі спеціалістами відділу надання житлових субсидій опрацьовано 12399 заяв щодо надання житлових субсидій, спеціалістами відділу надання пільг опрацьовано 4324 заяви про надання пільг, спеціалістами відділу контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг опрацьовано 12066 справ.

Забезпечено призначення, перерахування та виплату щомісячних страхових виплат, компенсацій за надання соціальних послуг. Станом на 01.04.2024 Пенсійним фондом України забезпечено фінансування страхових виплат по Луганській області 8006 отримувачам, у тому числі профінансовано грошову компенсацію за надані соціальні послуги 20 особам. Здійснено своєчасне опрацювання перерахунку страхових виплат з 01 березня 2024 року.

Протягом I кварталу 2024 року відділом перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності опрацьовано 375 заяв-розрахунків у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності, поданих страхувальниками Луганської області, в Єдиній черзі оброблено 1703 заяви-розрахунки.

Забезпечено проведення ідентифікації пенсіонерів, формування документів для виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам, з урахуванням факту та строків проведеної ідентифікації, в тому числі шляхом відеоконференцзв’язку. Проведено роботу щодо завантаження інформаційних повідомлень до електронних пенсійних справ пенсіонерів з числа внутрішньо переміщених осіб. Спеціалістами Управління завантажено повідомлення до електронних пенсійних справ 10200 цивільних пенсіонерів.

 

ВІДДІЛ З РЕТРОКОНВЕРСІЇ

 

Станом на 01.04.2024 Відділом з ретроконверсії оцифровано (проведено три етапи ретроконверсії) 146028 справ або 48,75% від загальної кількості паперових пенсійних справ, які підлягали оцифровуванню (299561).

З початку введення в Україні воєнного стану оцифровка пенсійних справ не провадиться, оскільки відсутній доступ до архівів паперових справ. Фахівці Відділу з ретроконверсії працюють в дистанційному режимі та виконують посадові обов’язки інших структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, а також завдання структурних підрозділів Головних управлінь Пенсійного фонду України за місцем переміщення.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВИПЛАТИ ПЕНСІЙ

 

Одним з основних завдань, покладених на Управління з питань виплат, є забезпечення організації роботи, яка пов’язана з виплатою пенсій, житлових субсидій та пільг, щомісячного грошового утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат, які згідно з законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством.

Станом на 01.04.2024 року нарахування та виплата пенсій здійснюється 174825 пенсіонерам, в тому числі  42193 внутрішньо переміщеним особам.

За І квартал 2024 року було проведено нарахування та забезпечено виплату 466 допомог на поховання на суму 6378,54 тис. грн; 53 – недоотриманих пенсій померлих громадян на суму 2854,79 тис. грн; одноразову грошову допомогу у разі смерті пенсіонера виплачено 7 особам на суму 273,53 тис. грн.

Задля забезпечення своєчасного проведення соціальних виплат сформовано та передано на виплату 19 пакетів виплатних відомостей по пільгам  та житловим субсидіям  на загальну суму 198,02 млн. грн.

Після реалізації технічної можливості щодо проведення фізичної ідентифікації особи за допомогою відеоконференцзв’язку спеціалістами відділів Управління проведено операцію «ідентифікація пенсіонера» по 8071 особовому рахунку.

Наразі значний обсяг роботи Управління припадає на поновлення виплати пенсії внутрішньо переміщеним особам, які не пройшли ідентифікацію до 31 березня 2024 року.

 

ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ

 

Виконання бюджету головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 3 місяців 2024 року забезпечувалось відповідно до планових показників із надходження коштів та проведення видатків.

На фінансування пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, протягом 3 місяців 2024 року надійшло 5 176,71 млн грн, з урахуванням залишку коштів на початок року, який склав 5,50 млн грн, надійшло 5 182,21 млн грн, що на 267,72 млн грн, або на 4,9 % менше, ніж за 3 місяця 2023 року. З них кошти Державного бюджету склали 1 726,99 млн грн, або 33,36 % від загальної суми фінансування, кошти по перерозподілу – 3 449,72 млн грн, або 66,64 % від загальної суми фінансування.

Власні надходження по Луганській області за 3 місяця 2024 року склали 3,92 млн грн, що на 0,82 млн грн менше, ніж за аналогічний період 2023 року (в тому числі на фінансування коштів на виплату пенсій пенсіонерам іноземних держав, що проживають на території України за 3 місяця 2024 року надійшло 0,69 млн грн, що на 0,05 млн грн менше ніж за 3 місяця 2023 року (за 3 місяця 2023 року – 0,74 млн грн).

Сума видатків на виплату пенсій за 3 місяця 2024 року склала 5 157,71 млн грн, що на 267,18 млн грн, або на 4,93 % менше, ніж за 3 місяця 2023 року (видатки за 3 місяця 2023 року – 5 424,89 млн грн).

Видатки, пов’язані з виплатою пенсій пенсіонерам іноземних держав, що проживають на території України, склали 0,59 млн грн (за 3 місяця 2023 року –0,1 млн грн).

Видатки на організацію роботи та утримання органів Фонду склали 21,87 млн грн, (за 3 місяця 2023 року – 22,34 млн грн).

Залишок коштів на 01 квітня 2024 року склав 2,75 млн.грн.

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ЕЛЕКТРОННИХ РЕЄСТРІВ

 

Протягом звітного періоду робота Управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів проводилася у відповідності до законодавчих та нормативно-правових актів, згідно затвердженого Плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області на 2024 рік.

З метою забезпечення стандартизації та оптимізації під час обслуговування громадян, розширення дистанційних послуг Пенсійного фонду України з початку року здійснено:

1) в Кабінеті фізичної особи – модифіковано контроль укладання Договору на добровільну участь – в одному році особа не може укласти на себе два Договори; закрито можливість сплати добровільного внеску якщо дата заключення Договору не поточний рік, доопрацьовано процедуру пошуку для відображення інформації в розділі «Моя пенсія» для осіб, які відмовились від РНОКПП та є військовими пенсіонерами, При подачі Запиту на підготовку паперових документів з типом «Виписка з пенсійної справи» знято обмеження щодо подання запитів до обласних управлінь;

2) в Кабінеті нотаріуса – виправлено контроль при подачі «Звіту про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування»;

3) в Кабінеті страхувальника – виправлено контроль обмеження кількості днів для категорії медичних висновків «Вагітність і пологи» в корегуючих заявах-розрахунках для корегування несумових параметрів, додано перевірку на дублювання серії та номеру свідоцтва на поховання, з виведенням повідомлення в Квитанцію контроля в разі виявлення в заявах-розрахунках (Додаток 3), виправлено помилку при поданні заяви про приєднання до Договору про надання доступу до Кабінету управителя, об’єднання, виконавця комунальних послуг (ИД страхувальника) ;

4) у відкритій частині вебпорталу – активовано інформаційне повідомлення щодо Добровільної сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (Договір приєднання);

5) створено користувача КМЕС з типом ДПСУ;

6) розроблено кабінет «Уповноваженої особи ДПСУ» для можливості формування та подачі в ПФУ запитів по страхувальниках та по застрахованих особах, та отримання результатів опрацювання цих запитів;

7) в Кабінеті спеціаліста банку – виведено повідомлення з описом зауважень для заяв в статусі «Помилковий» в заяві  про виплату пенсії або грошової допомоги.

Постійно проводиться оновлення ланцюжка сертифікатів сумісних КНЕДП (ЦСК).

Проведено планову інвентаризацію комп’ютерних програм, відповідно до Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 року №1433. Результати інвентаризації надано листом від 01.02.2024 року № 1200-0702-5/2635 до Пенсійного фонду України.

Здійснено контрольні заходи з питань захисту інформації. Відповідно до Плану робіт із захисту інформації проведено 2 перевірки програмного забезпечення (далі – ПЗ) з питань встановлення стороннього/потенційно небезпечного ПЗ за адресами м. Черкаси, вулиця В’ячеслава Чорновола, 157 – 16 робочих станцій, Львівська область м. Миколаїв, вулиця Завалля, 10 – 6 робочих станцій.

Ознайомлено під особистий підпис з вимогами щодо захисту інформації  7 працівників які вперше призначені на посади (вийшли з простою, з декретної відпустки тощо).

Формуляри електронно-обчислювальної техніки, підтримуються в актуальному стані. Внесені зміни та приведено до актуального стану 257 формуляри електронно-обчислювальної техніки Головного управління, що складає 100 % проведених змін. Введення в експлуатацію модернізованих комплексних систем захисту інформації (КСЗІ) у звітному періоді не здійснювалось.

Протягом звітного періоду відповідно Регламенту адміністрування інформаційно комунікаційної системи (ІКС ПФУ) створено 6 нових облікових записів користувачів, заблоковано 361 обліковий запис користувачів у підсистемах інтегрованої комплексної інформаційної системи (далі – ІКІС ПФУ) на час відпустки – 302, лікарняного – 45 та в зв’язку зі звільненням – 14. Кожні 30 днів проводиться заміна паролів до підсистем ІКІС ПФУ. З метою дотримання заходів із захисту інформації позачергово було змінено паролі 24 облікових записів.

Адміністраторами локальної обчислювальної мережі вузлів Головного управління забезпечено облік статичних ідентифікаторів 257 робочих станцій, що визначено пунктом 7 розділу ІІІ Регламенту. Завантажено нові сертифікати КЕП до підсистем ІКІС ПФУ 5 працівників.

Відповідно до Плану проведення робіт із захисту інформації 09.02.2024 проведено навчання на тему: «Організація роботи та безпечного використання відомчої електронної пошти», за результатами навчання здійснено контроль 269 слухачів шляхом тестування в онлайн-режимі.

Визначено актуальний Перелік відповідальних осіб (для голосового зв’язку, СМС-повідомлень, повідомлень через месенджери тощо), які в позаробочий час та вихідні (святкові) дні можуть бути готові для приїзду до приміщень органів Пенсійного фонду для проведення заходів своєчасного виявлення, попередження та запобігання загрозам інформації ІКС ПФУ на 1 півріччя 2024 року.

Здійснено контроль терміну дії сертифікатів кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП) спеціалістів Головного управління для недопущення закінчення терміну дії КЕП, для належного виконання обов’язків та безперебійної роботи фахівців Головного управління. За результатами контрольного заходу визначено 65 діючих КЕП оформлених від Головного управління (юридична особа) та 129 діючих  особистих КЕП оформлених від спеціалістів Головного управління (фізична особа).

Підготовлено та направлено до Пенсійного фонду України аналітичну звітність про стан внутрішнього контролю процесів на вузлах Головного управління станом на 01.01.2024 року, листом від 11.01.2024 1200-0701-5/745.

За програмами підвищення кваліфікації пройшли навчання 8 державних службовця на базі Донбаського інституту техніки та менеджменту ЗВО “Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая” за дистанційною формою в січні-лютому 2024 року.

Забезпечено своєчасне проведення процесів нарахування пенсійних виплат: проведено по 9 районним базам 54 процесів переднарахування. Забезпечено формування 411 паспортів та проведення нарахування за всіма типами відомостей: 37 – виплати місцевим мешканцям, внутрішньо переміщеним особам, за рішеннями суду в місячному розмірі та з урахуванням рішень про негайне виконання; 315 паспортів коригуючих відомостей; 59 паспорти нарахування одноразових виплат для виплати допомог разовими дорученнями. Проведено в автоматичному режимі 20 масових перерахунків, в яких пройшли опрацювання 507590 особових рахунка отримувачів пенсійних виплат.

назва

кількість ОР
МП 80-річним 3 527
МП 75-річним 3 2311
МП 70-річним 3 2852
Масовий, ч.2 ст.28 ЗУ №1058 (65-річні) 3 36125
Уточнення показників середньої ЗП по НГ (річна) 1 109
Уточнення показників середньої ЗП по НГ (міс.) 1 34
Масовий перерахунок пенсій особам з інвалідністю ЧАЕС (ЗУ № 1584-IX) 0 0
Індексація заробітку. 1 247061
Індексація спеціальних пенсій 1 403
МП по стажу, абз.3 ч.4 ст.42 ЗУ №1058 0 0
МП по стажу та ЗП, абз.1 ч.4 ст.42 ЗУ №1058 0 0
МП. Допризначення, сплата внесків (абз.2, п.4.3 Порядку №22-1) 3 136
У зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму 1 215331
МП особам які не досягли 70 років 0 0
РАЗОМ: 20 504889

 

Засобами програмного забезпечення “Підсистема електронного обміну даними” передано 1562 пакетів відомостей, а саме: 1245 пакетів виплатних відомостей, 263 пакетів допомоги на поховання, 54 пакети виплати недоотриманої пенсії. Оброблено 2896 пакетів відповідей банка про зарахування коштів.

Проведено 44 операції по щомісячному нарахуванню виплат щодо 36,3 тис. отримувачів субсидій, 16,6 тис. пільговиків, 8,0 тис отримувачів регресних виплат. Передано в підсистемі ПЕОД 389 пакетів електронних відомостей до виплатних об’єктів за всіма видами соціальних виплат.

Особливу увагу приділено щомісячному опрацюванню рекомендацій, наданих Міністерством фінансів України по отримувачах виплат, які перебувають на обліку в Головному управлінні, надано 162 рекомендації, терміни опрацювання яких настали у звітному періоді. Забезпечено опрацювання 162 (або 100%) рекомендацій.

За результатами відпрацювання відповідних рекомендацій щодо отримувачів пенсійних виплат Головним управлінням прийнято такі рішення:

  • у 98 випадках припинено нарахування і здійснення виплати до отримання рекомендацій Мінфіну;
  • у 2 випадках за результатами опрацювання рекомендації Мінфіну недостовірна/ некоректна / неправильна інформація в даних отримувача виплат була виправлена;
  • по 24 рекомендаціях недостовірна / некоректна / неправильна інформація в даних отримувачів виплат була виправлена до отримання рекомендацій Мінфіну;
  • по 3 рекомендаціях Мінфіну була надана проміжна відповідь, що для з’ясування обставини для прийняття остаточного рішення необхідно більше часу;
  • 35 рекомендацій, що вивантажені 27.03.2024, знаходяться в роботі, станом на 1 квітня 2024 року строк опрацювання не настав.

З метою забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду сформовано 277 щоденних та 22 квартальних протоколів за результатами співставлення даних в Реєстрі застрахованих осіб (АЗ в пільгах/субсидіях, в соцвиплатах, звірки з ППВП, з ПВП ДКГ) з даними реєстрації актових записів про смерть з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, вивантажено 73876 записів, які передано Управлінню з виплати для відповідного реагування.

Проаналізовано 100 % встановлених фактів некоректного відображення позначок про сплату внесків згідно 4 звернень страхувальників. Проведено 4 засідання Комісії з приведення у відповідність стану сплати страхових внесків в картках страхувальників, складено 4 акти, приведено у відповідність (зараховано) 72 періоди страхового стажу, відновлено права 26 застрахованих осіб.

Надано 659 консультацій, страхувальникам та застрахованим особам, спеціалістам Головного управління, з питань формування та ведення Реєстру застрахованих осіб, в тому числі стосовно звітності, оцифрування відомостей про трудовий стаж, ведення Електронного реєстру листків непрацездатності, користування електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, роботи з надавачами житлово-комунальних послуг щодо інформаційного обміну да-ними, подання звітності про приналежність працівників до профспілкової організації та медичні огляди. Прийнято участь у засіданнях 5 робочих груп. Створено 8 запитів у підсистемі “Технічна підтримка” з питань компетенції відділу для вирішення проблемних питань, піднятих громадянами у зверненнях.

У встановлені строки відпрацьовано 375 або 100 % запитів (листів, заяв, звернення, службові записки структурних підрозділів Головного управління) з питань обліку інформації у РЗО, функціонування ЕРЛН, користування електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, тощо, з них від правоохоронних органів надійшло 159 запитів щодо надання інформації, прокуратури – 7, Держпраці – 2, адвокатські запити – 5, запити ДПСУ – 2, центра зайнятості – 1. Надано відповіді на 28 запитів УДМС стосовно 28 осіб щодо перебування осіб на обліку як пенсіонерів.

Проводилось повідомлення працюючих застрахованих осіб про настання пенсійного віку в наступному кварталі з метою подання ними документів на призначення пенсій та наповнення Реєстру застрахованих осіб актуальними даними. Надіслано 85 повідомлень страхувальникам щодо 157 осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах та набувають право на пенсію у ІІ кварталі 2024 року.

Забезпечено 100 % виконання завдань щодо актуалізації звітних відомостей роботодавців: проаналізовано 20 помилкових звітів, 18 страхувальників повідомлено про необхідність приведення у відповідність даних реєстру застрахованих осіб (письмово або за телефоном).

Проведено аналіз 4400 карток застрахованих осіб в РЗО, по яких виявлено дублі за серією та номером паспорта. За результатами аналізу направлено 103 листи страхувальникам або органам Фонду інших регіонів з метою повідомлення застрахованих осіб про необхідність актуалізації їх персональних даних в РЗО.

Проведено опрацювання рекомендацій Міністерства фінансів України за результатами верифікації житлових субсидій і пільг, проаналізовано дані в Реєстрі застрахованих осіб по 216 рекомендаціях та проведено перевірку актуальності паспортних даних осіб на вебсайті Державної міграційної служби України. Результати аналізу передано відповідним структурним підрозділам Головного управління.

Проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу із страхувальниками щодо роботи із трудовими книжками поданими до ПФУ, направлено 460 інформаційних листів щодо формування електронних трудових книжок працівників та моніторингу звернень, по яких скасовано виконання звернень у зв’язку з неповнотою надання відомостей та якістю сканування документів.

Перевірено 250 звернень, які оцифровано безпосередньо спеціалістами Управління, та створено 4925 електронних записів, за даними підсистеми Реєстр застрахованих осіб. За результатами перевірки розроблено методичні рекомендації для спеціалістів для використання у роботі.

З метою забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1041 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України” вжито заходи щодо залучення організацій – надавачів житлово-комунальних послуг до інформаційного обміну даними з ПФУ. Надавачам житлово-комунальних послуг (ЖКП) засобами електронної пошти було надіслано 1 лист стосовно реєстрації та отримання доступу до відповідного кабінету на вебпорталі. Це склало 100 % списку надавачів, стосовно яких у звітному періоді було отримано інформацію про релокацію на територію, де органи державної влади здійснюють свої повноваження. Надіслано 22 листа територіальним громадам, які релокувалися: 17 – з метою отримання переліку надавачів ЖКП станом на 24.02.2022, та які релокувалися; 5 – з метою залучення до реєстрації у відповідному кабінеті вебпорталу спеціалістів Центрів надання адміністративних послуг, з них 4 – повторно.

Станом на звітну дату зареєстровано 17 надавачів, з них 8 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. У кабінеті ЦНАП на підставі договорів приєднання зареєстровано 4 суб’єкта адміністративних послуг, або 100 % установ та організацій, з якими укладено договори приєднання, підключено 17 працівників. Наразі всього зареєстровано 7 суб’єктів, підключено 25 відповідальних осіб.

Здійснено 1 заміну, або 100 % від необхідного, сертифікатів ключа користувача для забезпечення доступу до кабінету надавача ЖКП. Направлено 100 % з 12 пакетів запитів надавачам щодо ЖКП через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Забезпечено здійснення моніторингу засобами ІКІС ПФУ: підсистема “Відомості з реєстру страхувальників” щодо відомостей про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи, перевірено 2045 повідомлень, виявлено 8 юридичних осіб за визначеними критеріями, зацікавленим підрозділам надано 24 службові записки.

Забезпечено постійне інформування громадян про надання Головним управлінням Пенсійного фонду України в Луганській області послуг в електронному вигляді. Станом на 01.04.2024 підготовлено 13 статей та інформаційних повідомлень з актуальних питань діяльності Фонду для розміщення на власних інформаційних сторінках Головного управління з питань компетенції. Оприлюднено 1 набор даних щодо надання інформації для публічного доступу згідно затвердженого переліку.

Надіслано 18 листів страхувальникам щодо користування можливостями вебпорталу по наданню повідомлень про виплату грошових коштів застрахованим особам за тимчасовою непрацездатністю.

З метою підвищення кваліфікації фахівців Управління було проведено дистанційне навчання на тему “Організація роботи та безпечного використання відомчої електронної пошти”.

Станом на 01.04.2024 зареєстровано 109,3 тис. користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. За звітний період надано 5053 послуг в електронному вигляді, в тому числі, засобами вебпорталу подано звернень: опрацьовано 1481 заяв (пропозицій, клопотань) стосовно пенсійного забезпечення, отримання соціальних та страхових виплат, отримання пенсійних посвідчень, звітування та внесення змін до персональних даних, 1 – Анкета ЗО для РЗО, 3557 – скан-копія трудової книжки, 14 – щодо виготовлення ППП.

 

УПРАВЛІННЯ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ

 

Штатна чисельність Головного управління складає 677 штатних одиниць, фактично працює 318 осіб. Укомплектованість кадрами – 47 %.

Станом на 01.04.2024 кількість вакантних посад в Головному управлінні складає 257 одиниць, з яких 34 – посади категорії “Б”, 199 – посади категорії “В” та 24 – посади недержавної служби.

В Головному управлінні працює 304 державних службовця, з них 40 осіб (13 %) – чоловіки, 264 осіб (87 %) – жінки, а також 14 осіб (4,4 % від загальної фактичної чисельності працівників органів Фонду), які є службовцями і робітниками.

За віком державні службовці розподіляються таким чином:

  • до 35 років – 46 осіб (14,5 %);
  • від 36 до 45 років – 130 осіб (40,9 %);
  • від 46 до 55 років – 92 особи (28,9%);
  • від 55 до 64 років – 50 осіб (15,7 %).

Аналіз якісного складу показує високий освітній рівень державних службовців Головного управління. Так, 283 або  93,1 % загальної кількості державних службовців мають другий (магістерський) рівень вищої освіти, перший (бакалаврський) рівень вищої освіти – 14 осіб (4,6%), початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти – 7 осіб (2,3%). Всі 83 державні службовці категорії «Б» Головного управління мають другий (магістерський) рівень вищої освіти (100%).

За звітний період 2024 року в Головному управлінні проведено 3 добори на зайняття 6 посад категорії «В». Для участі у доборах подано документів 7 кандидатами на вакантні посади. Всі добори проведені згідно службових записок керівників самостійних структурних підрозділів. Призначено по добору 1 державного службовця.

При цьому за період з 24.02.2022р. по 01.04.2024р. звільнилось 356 працівників, в тому числі за звітний період 9 осіб.

Управлінням по роботі з персоналом забезпечено організацію роботи щодо підвищення рівня професійної компетентності державних службовців.

Станом на 01.04.2024 затверджено 290 програм професійного розвитку. Підвищили рівень професійної компетентності 282 державних службовця Головного управління, або 97 % фактично працюючих державних службовців (304 державних службовця), з них: 23 – які пройшли підвищення кваліфікації за професійними програмами, 75 – за короткостроковими програмами. В рамках виконання індивідуальних програм професійного розвитку 94 державних службовця Головного управління або 32% фактично працюючих отримали 1 і більше кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи та повністю виконали затверджену індивідуальну програму професійного розвитку. 59 державних службовців за програмами самоосвіти пройшли онлайн навчання на освітніх е-платформах та отримали сертифікати про успішне закінчення курсів, прийняли участь у внутрішніх навчаннях і навчаннях на робочих місцях.

Також Пенсійним фондом України проводяться професійні тренінги для державних службовців територіальних органів. За 3 місяці 2024 року 7 державних службовців Головного управління прийняли участь в професійних тренінгах, всі визнані внутрішніми тренерами.

Внутрішніми тренерами дистанційно проведено 5 навчань за відповідним напрямком професійної діяльності для 316 (фактично 277 слухачів, або 91 % від фактично працюючих).

 

ЮРИДИЧНЕ УПРАВЛІННЯ

 

Правова робота в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області (надалі – Головне управління) забезпечується юридичним управлінням та спрямована на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства.

Укомплектованість кадрового складу самостійного структурного підрозділу становить 43 % (13 працівників) від загальної штатної чисельності 30 спеціалістів.

В умовах військового стану робота спеціалістів Юридичного управління виконується в дистанційному форматі, який технічно забезпечується програмними комплексами Пенсійного фонду України «Електронний документообіг», «Правова робота», «Реєстр судових рішень».

Участь в судових засіданнях проводиться в режимі відеоконференції з наданням відповідних матеріалів через підсистему «Електронний суд» (ЄСІТС).

У 2024 році юридичною службою забезпечено представництво інтересів Фонду в судах першої інстанції у 462 справах з питань пенсійного забезпечення, що на 24% більше показника минулого року (371).

Навантаження на одного спеціаліста залишається на рівні показника минулого року близько 100 справ.

Стабільно значною залишається кількість справ стосовно призначення (перерахунку) та виплати пенсій військовослужбовцям (181 позов), на пільгових умовах (31 позов), за Законом України  «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV (44 позови), визнання права власності на недоотриману пенсію померлого (101 позов), призначення (перерахунок) та виплата пенсій постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС (9 позовів).

Близько 1,5% судових справ стосуються спорів, які раніше відносились до компетенції Фонду соціального страхування та стосуються поновлення страхових виплат.

Судами першої інстанції на сьогодні розглянуто та задоволено на користь громадян 145 позовів.

Найбільший показник задоволених позовних заяв на користь громадян має місце у справах: призначення (перерахунку) та виплати пенсій військовослужбовцям – 105 (позовів); призначення (перерахунок) пенсії за Законом України  «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV  призначення (перерахунок) пенсії на пільгових умовах (10 позовів),

Більше 120 задоволених судових рішень мають посилання на правові висновки суду по аналогічній категорії справ або відносяться до групи зразкових.

Відмовлено судами першої інстанції у задоволенні 18 позовів громадян, що складає 12 % від пред’явлених в цьому році позовів громадян.

В апеляційному порядку управлінням було оскаржено 172 судових рішення з пенсійних питань, з яких 17 було скасовано. 140 судових рішення суд апеляційної інстанції залишив без змін.

У 2024 році примусовому виконанню на користь Головного управління підлягало 19518 виконавчих документів на суму 1718413, 7 тис. грн. Близько 65 % даного показника складають виконавчі документи підприємств, місцезнаходження яких були місто Лисичанськ, Сєвєродонецьк та Рубіжне.

На рахунки органів Фонду від примусового стягнення з початку року надійшло 23,7 тис. грн.

На сьогодні по Луганській області обліковується понад 100 платників, щодо яких порушено справи про банкрутство.

Відносно більшості з них справи про банкрутство слухаються більше 8 років.

У 2024 році державними виконавцями в порядку Закону України «Про виконавче провадження» від 02 червня 2016 року № 1404-VIII за невиконання без поважних причин у встановлений державним виконавцем строк рішення суду було винесено 4 постанови про накладення штрафів на Головне управління на суму 20,4 тис. грн. За результатами оскарження скасовано усі 2 постанови про накладення штрафів на суму 10,2 тис. грн.

Державними виконавцями винесено 26 постанов про стягнення з Головного управління 738,4 тис. грн виконавчого збору.

У 2023 році на керівника Головного управління судом накладався штраф в розмірі 53,7 тис. грн, який в першому кварталі 2024 року було скасовано за результатом апеляційного оскарження.

З метою забезпечення автоматизованого обліку судових справ та виконавчих документів спеціалістами Юридичного управління ведеться наповнення електронної системи «Правова робота». Інформаційні картки розділу «Судові справи» та «Виконавчі документи» сформовані на 100 %.

Згідно з Положенням про організацію правової роботи в Пенсійному фонді України, затвердженому постановою правління Пенсійного Фонду України від 08 серпня 2022 року № 14-1 під час організації роботи, пов’язаної з укладанням договорів, юридичною службою здійснюється правова експертиза договорів, у тому числі під час організації процедур публічних закупівель.

Дані моніторингу організації та проведення процедур закупівель для забезпечення потреб органів Пенсійного фонду України свідчать що за 2024 рік Головним управлінням було укладено 25 господарських договорів.

За результатами проведеної у 2024 році Пенсійним фондом України перевірки стану організації правової роботи порушень чинного законодавства щодо укладання, виконання договорів, проведення закупівель не встановлено.

 

УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЬНО-ПЕРЕВІРОЧНОЇ РОБОТИ

 

Основними завданнями, покладеними на Управління контрольно-перевірочної роботи, є контроль за додержанням законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування та встановлення фактів незаконного та нецільового використання пенсійних коштів шляхом проведення перевірок та складання актів за їх результатами.

Протягом січня — березня 2024 року здійснено 465 контрольно-перевірочних захода, спрямованих на реалізація державної політики з питань пенсійного та соціального забезпечення, а саме:

  • 441 або 94,8% – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій,
  • 14 або 3% – щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів,
  • 7 або 1,5% – щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України в банківських установах,
  • 2 або 0,4% – прийняття участі в розслідуванні професійного захворювання;
  • 1 або 0,2% – обґрунтованості видачі лікарняних листків.

Суттєву частку порушень, які фахівці Управління виявляють під час проведення зазначених заходів це розбіжності між бухгалтерськими документами про нарахований заробіток (стаж роботи) та довідками, які видані для призначення/перерахунку пенсій, а саме 94,4 % та помилки у банківських установах при повернені пенсійних виплат за померлих пенсіонерів 5%.

 

УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ

 

Відповідно до Зведеного плану діяльності з внутрішнього аудиту Пенсійного фонду України на 2024-2026 роки Управлінням внутрішнього аудиту проведено внутрішній аудит на тему «Стан організації роботи щодо здійснення контролю за страховими виплатами за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності». Дослідження проводилось у відділі перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг та у відділі перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності Управління контрольно – перевірочної роботи.

Аудитом виявлено в обох підрозділах 4 проблеми (недоліки), з яких:

  • одна проблема стосується функціонування системи внутрішнього контролю, в частині обліку наданих консультацій страхувальникам та іншим особам та організації контролю за роботою підлеглих. ;
  • інші 3 проблеми стосуються виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства, зокрема щодо підготовки до проведення перевірок стосовно обґрунтування видачі та продовження листків тимчасової непрацездатності, перевірок правильності використання страхувальниками коштів Пенсійного фонду та складання довідок/актів за їх результатами, а також застосування фінансових санкцій за результатами проведених перевірок.

Виявлені проблеми призвели до 11 нефінансових порушень / упущень  та 1 фінансового порушення на суму 9545,00 грн.

За результатами аудиту надано 5 аудиторських рекомендацій, які направлені на для покращення якості роботи в досліджених напрямках роботи, термін впровадження рекомендацій не настав.

Станом на 01.04.2024 виправлено фінансове порушення та два з одинадцяти нефінансових порушень, виявлених в поточному році. 

В рамках оперативного контролю здійснювався моніторинг усунення недоліків і порушень, які були виявлені під час проведення у 4 кварталі 2023 року аудиту стану організації роботи щодо додержання вимог законодавства про публічні закупівлі, власних рішень про організацію закупівельної діяльності та стану використання, збереження матеріальних цінностей, ведення їх обліку, аналізувався та узагальнювався стан впровадження наданих рекомендацій, контролювався стан виправлення порушень. Всі порушення усунуто, рекомендації виконано.

Також у1 кварталі поточного року проведено оцінку якості внутрішнього аудиту за 2023 рік, за результатами якої підготовлено та затверджено Програму підвищення якості внутрішнього аудиту на 2024 рік.

 

УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

В частині загального діловодства:

У І кварталі 2024 року загальний документообіг Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (далі – Головне управління) склав 28 552 документа.

Протягом звітного періоду в Головному управлінні зареєстровано 6 802  вхідних документа, а в системі електронного документообігу створено та направлено до адресатів 8 243 вихідних документа.

Крім того, за І квартал 2024 року в Головному управлінні створено 13 507 внутрішніх документів, у тому числі:

  • 284 накази (з них з основної діяльності – 81, з особового складу – 84, про щорічні відпустки – 73, про відпустки соціальні без збереження – 39, про відрядження – 6, з адміністративно-господарських питань – 1),
  • 16 окремих та протокольних доручень,
  • 1 протокол колегії,
  • 755 документів з питань контрольно-перевірочної роботи,
  • 42 довідки з фінансових та кадрових питань,
  • 2 573 розрахунки з відшкодування пільгових пенсій,
  • 9 836 документів оргструктури.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року загальний документообіг збільшився на 9 559 документів (або 50,3 %).

Найменування

 

І квартал 2023 року

 

І квартал 2024 року

 

+/-

 

%

 

Вхідна кореспонденція 5 476 6 802 + 1 326 + 24,2 %
Вихідна кореспонденція 6 372 8 243 + 1 871 + 29,4 %
Разом 11 848 15 045 + 3 197 + 27,0 %
Внутрішні документи 7 145 13 507 + 6 362 + 89,0 %
ВСЬОГО 18 993 28 552 + 9 559 + 50,3 %

 

Впродовж звітного періоду до Головного управління надійшло 3 запити на отримання публічної інформації (за І квартал 2023 року — 1), які опрацьовано у термін, визначений чинним законодавством України.

 

В частині обробки звернень громадян:

Впродовж І кварталу 2024 року до Головного управління надійшло 1 996 звернень громадян, що на 495 звернень (або 19,9 %) менше, ніж у І кварталі 2023 року, у тому числі:

  І квартал 2023 року

 

І квартал 2024 року

 

+/-

 

%

 

звернення від заявника 572 640 + 68 + 11,9 %
з Державної установи «Урядовий контактний центр» 127 52 – 75 – 59,1 %
через вебпортал ПФУ 1 792 1 304 – 488 – 27,2 %
ВСЬОГО 2 491 1 996 – 495 – 19,9 %

 

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян:

  • взяття на облік/поновлення або продовження виплати пенсії – 397 звернень;
  • перевірка правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат – 296 звернень;
  • виплата пенсії через банк – 239 звернень;
  • роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 125 звернень;
  • правомірність припинення виплати пенсії – 121 звернення;
  • витребування довідок та інших матеріалів – 120 звернень;
  • виконання рішень судів – 107 звернень;
  • використання електронних ресурсів — 95 звернень;
  • визначення права на призначення пенсії – 65 звернень;
  • своєчасність виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 53 звернення;
  • індексація пенсії — 37 звернень;
  • щодо страхових виплат — 34 звернення;
  • виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера — 30 звернень;
  • своєчасність виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати – 27 звернень.

 

В частині господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення:

Станом на 01.04.2024 внаслідок широкомасштабного вторгнення військових збройних формувань рф на територію України всі адміністративні приміщення, господарські будівлі, переважна більшість службового автотранспорту та рухомого майна Головного управління залишились в районах, які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а прийом громадян у сервісних центрах не ведеться. Проте, незважаючи на вказані обставини, Головне управління продовжує виконувати всі свої функції, у тому числі господарського характеру.

Станом на 01.04.2024 року на баланс Головного управління передано частину нежитлової будівлі площею 84,8 кв.м для використання в якості адміністративного приміщення на постійній основі в м. Миколаєві Львівської області, а також укладено договори оренди на використання нежитлових приміщень (кабінетів) загальною площею 105,68 кв.м, а також гаражу площею 25,5 кв.м в м. Черкаси. Триває робота з пошуку додаткових приміщень для розміщення працівників в м. Черкаси.

Протягом І кварталу 2024 року проведено закупівлі товарів та послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), за результатами яких було укладено договори з придбання:

товарів: запчастин, розхідних матеріалів та аксесуарів для службового автотранспорту, апаратних засобів криптографічного захисту інформації (токенів), деяких аксесуарів до комп’ютерної техніки та канцелярських печаток;

послуг з: розподілу газу, управління побутовими відходами, заправки та відновлення картриджів багатофункціональних пристроїв і принтерів, телефонного зв’язку, сервісного (технічного) обслуговування системи газопостачання, постачання теплової енергії, централізованої охорони майна, спостереження та обслуговування установки пожежної сигналізації, надання доступу до мережі Інтернет, пересилання великогабаритних або великовагових відправлень, доставки несекретних відправлень, підвищення кваліфікації державних службовців, заміни автошин, поточного ремонту і технічного обслуговування службового автомобіля.

 

ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ РОБОТИ

 

Протягом І-го кварталу 2024 року масова комунікація у Головному управлінні включала близько 10 різного роду форм і методів роботи. Згідно з нею найбільш ефективними і поширеними напрямами взаємодії з громадськістю, які охоплюють значне коло осіб, були зустрічі з різноманітними цільовими аудиторіями.

Найменування управління Кількість зустрічей з громадянами Кількість проведених “Прямих телефонних гарячих ліній” керівництвом Головного управління Кількість проведених медіазаходів (пресконференції, брифінги, “круглі столи”) Кількість інформаційних матеріалів за напрямами діяльності органів Фонду, розміщених у ЗМІ (загальнодержавних, регіональних) Кількість тематичних повідомлень, розміщених на власних вебресурсах (Facebook, Twitter, Telegram тощо) Кількість інформаційних матеріалів/повідомлень про електронні послуги Фонду (з колонок 5 та 6)
всього у тому числі: всього у тому числі: всього у тому числі:
трудовими колективами населенням за місцем проживання громадськими організаціями безробітними повідомлення в електронних та друкованих ЗМІ тематичні сюжети та виступи на телебаченні/на радіо пенсійне забезпечення житлові субсидії та пільги страхові виплати та соціальні послуги
1 2 2.1 2.2 2.3 2.4 3 4 5 5.1 5.2 6 6.1 6.2 6.3 7
Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області 309 38 242 18 11 11 0 1395 1395 0 1985 1524 208 253 501

Найбільш актуальним та затребуваним у І-му кварталі 2024 року було надання фахових консультацій, у тому числі у форматі онлайн-зустрічей, у приміщеннях координаційних центрів надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам з Луганської області та ЦНАПАХ військових та військово-цивільних адміністрацій, які розташовані в різних регіонах країни, надання послуг в місцях компактного проживання переселенців. Із 242 зустрічей з населенням за місцем проживання їх кількість склала 190 заходів, у тому числі 10 особистих прийомів громадян провело керівництво Головного управління (консультації отримали 97 осіб).

Також протягом звітного періоду проводились зустрічі у трудових колективах (38), з громадськими організаціями (18) та безробітними (11), на яких надавалися роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства, порядку призначення житлових субсидій і пільг, страхових виплат, соціальних послуг, функціонування онлайн-сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України.

За звітний період на постійно діючих телефонних “гарячих лініях”  Головного управління було надано 5887 консультативних послуг. У ході  телефонних “гарячих ліній”, які щомісячно проводить керівництво Головного управління (за І-й квартал 2024 року проведено 11 таких заходів), кваліфіковані відповіді з актуальних питань згідно з компетенцією органів Пенсійного фонду України отримали 113 мешканців Луганщини.

На офіційній інформаційній сторінці Головного управління та сторінках відділів обслуговування громадян Управління обслуговування громадян у мережі Facebook, у Telegram-каналі та на офіційній інформсторінці Головного управління вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України  не припинялась просвітницька робота щодо можливостей дистанційного отримання електронних послуг за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України. За  І-й квартал 2024 року з вищезазначеного напрямку було оприлюднено 501 інформаційне повідомлення.

За результатами проведеного моніторингу протягом звітного періоду на загальнодержавних та регіональних вебресурсах оприлюднено 1395 інформаційних матеріалів з пенсійних питань, порядку призначення житлових субсидій і пільг, страхових виплат, соціальних послуг та висвітлення інших актуальних аспектів діяльності Головного управління.

За  І-й квартал 2024 року на офіційній інформаційній сторінці Головного управління та сторінках відділів обслуговування громадян Управління обслуговування громадян у мережі Facebook, у Telegram-каналі та на офіційній інформсторінці Головного управління вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України  розміщено 1985 тематичних повідомлень, а саме: з питань пенсійного забезпечення – 1524, житлових субсидій та пільг – 208, страхових виплат та соціальних послуг – 253 повідомлення.

 

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

 

З метою реалізації антикорупційної політики в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області (далі — Головне управління) забезпечено системне здійснення заходів щодо запобігання корупції. Робота в цьому напрямку спрямована на попередження та своєчасне виявлення корупційних ризиків в діяльності Головного управління, зменшення їх впливу на загальні результати роботи.

Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо застосування положень Закону України “Про запобігання корупції”. Так, протягом I кварталу 2024 року з працівниками Головного управління проведено:

  • 3 внутрішніх навчання на теми: “Вимоги, обмеження та заборони на державній службі, правила етичної поведінки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”, “Дотримання вимог фінансового контролю відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”. За результатами навчання проводилося тестування та анкетування слухачів. В навчаннях взяли участь 320 працівників;
  • отримано 259 сертифікатів за проходження онлайн-курсів з питань антикорупційного законодавства на навчальній платформі NAZK.Study, а саме: “Декларуйся!”, “Як взаємодіє держава: вивчай, комунікуй, змінюй”,  “Розбудова доброчесних організацій”, “Новачок на публічній службі”,  “Робота з Єдиним порталом повідомлень викривачів”, “Основи антикорупції для всіх і кожного”;
  • надано 149 індивідуальних консультацій з антикорупційного законодавства;
  • на інформаційних ресурсах Головного управління оприлюднено 9 публікацій з питань запобігання корупції.

Забезпечено 100 % заходів щодо виявлення та врегулювання конфлікту інтересів працівників Головного управління. Щоквартально здійснюється моніторинг рішень щодо пенсійного забезпечення працівників Головного управління з метою уникнення відповідних корупційних ризиків.

Здійснюється постійне антикорупційне дослідження проєктів розпорядчих актів Головного управління. Дотримується порядок узгодження та схвалення рішень. За результатами моніторингу наказів Головного управління (призначення, звільнення, переведення тощо) порушень вимог статті 27 Закону України “Про запобігання корупції” не виявлено. Забезпечено облік близьких осіб, які працюють в Головному управлінні.

Випадків конфлікту інтересів не виявлено. Не врегульовані випадки конфлікту інтересів відсутні. Протягом звітного періоду 2024 року від працівників Головного управління повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту не надходило.

Забезпечено організацію проведення 3 спеціальних перевірок відносно осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії “Б” в Головному управлінні протягом звітного періоду. Також, у І кварталі 2024 року закінчено та складено довідки про результати проведення 7 спеціальних перевірок, розпочатих у 2023 році.

Забезпечено вжиття 100 % заходів щодо формування культури повідомлення викривачами про факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції” шляхом проведення комунікаційної кампанії з питань формування культури повідомлення. Здійснено моніторинг впроваджених заходів, спрямованих на заохочення та формування культури повідомлення в Головному управлінні за 2023 рік. Результат моніторингу оприлюднено на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України.

У I кварталі 2024 року Головне управління підключено до Єдиного порталу повідомлень викривачів. Наказом Головного управління від 18.01.2024 № 10 затверджено оновлений Перелік каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції” в Головному управлінні.

Повідомлень щодо можливих порушень з боку посадових осіб Головного управління у звітному періоді не надходило.

background Layer 1