У Пирятині інформували про дистанційні послуги у режимі 24/7
Фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області активно працюють у напрямку інформування населення щодо електронних сервісів Пенсійного фонду України, адже такий спосіб комунікації дає змогу отримувати бажані послуги у режимі 24/7.
Детально про послуги, які надає ПФУ, внутрішньо переміщених осіб з міста Попасна поінформувала начальник відділу обслуговування громадян №7 Наталія Остановська під час зустрічей на вулицях міста Пирятин Полтавської області.
На початку зустрічі пані Наталія зазначила, що в умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси Пенсійного фонду України, доступ до яких можна отримати як із стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд», тому й ознайомила з переліком послуг, доступних авторизованим користувачам.
Молоді, щоб бути впевненими в своєму майбутньому, представниця Головного управління надала покрокові роз’яснення щодо встановлення мобільного додатку «Пенсійний фонд», за допомогою якого можна:
- скористатися послугою «Пенсійний калькулятор», який допоможе розрахувати майбутню пенсію за віком;
- ознайомитись з інформацією набутого страхового стажу;
- дізнатися про сплати роботодавцями страхових внесків;
- переглянути інформацію в електронному реєстрі листків непрацездатності;
- побачити відомості про трудову діяльність.
Наприкінці зустрічі представниця Фонду надала вичерпні відповіді на поставлені запитання.