Пропустити навігацію

У Пирятині інформували про дистанційні послуги у режимі 24/7

Фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області активно працюють у напрямку інформування населення щодо електронних сервісів Пенсійного фонду України, адже такий спосіб комунікації дає змогу отримувати бажані послуги  у режимі 24/7.

Детально про послуги, які надає ПФУ, внутрішньо переміщених  осіб з міста Попасна поінформувала начальник відділу обслуговування громадян №7 Наталія Остановська під час зустрічей на вулицях міста Пирятин Полтавської області.

На початку зустрічі пані Наталія зазначила, що в умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси Пенсійного фонду України, доступ до яких можна отримати як із стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд», тому й ознайомила з переліком послуг, доступних авторизованим користувачам.

Молоді, щоб бути впевненими в своєму майбутньому, представниця Головного управління надала покрокові роз’яснення щодо встановлення мобільного додатку «Пенсійний фонд», за допомогою якого можна:

  • скористатися послугою «Пенсійний калькулятор», який допоможе розрахувати майбутню пенсію за віком;
  • ознайомитись з інформацією набутого страхового стажу;
  • дізнатися про сплати роботодавцями страхових внесків;
  • переглянути інформацію в електронному реєстрі листків непрацездатності;
  • побачити відомості про трудову діяльність.

Наприкінці зустрічі представниця Фонду надала вичерпні відповіді на поставлені запитання.

 

5280754349217276493 121 1024x530 - У Пирятині інформували про дистанційні послуги у режимі 24/7

 

background Layer 1