Пропустити навігацію

Про спектр послуг електронного кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України – працівникам казначейської служби

Головний спеціаліст відділу забезпечення наповнення бюджету №1 Фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Оксана Роговенко відвідала та провела зустріч у трудовому колективі Управління державної казначейської служби України у Попаснянському районі Луганської області, щодо взаємодії у напрямку впровадження сучасних електронних сервісів.

В ході зустрічі фахівець Фонду розповіла про електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, який є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, адже забезпечує швидкий і зручний спосіб отримання документів та відомостей про найманих працівників.

Працює портал із дотриманням вимог до захисту персональних даних. Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Спектр послуг зазначеного сервісу – перегляд звітності щодо сплати єдиного внеску та відомостей про наявну заборгованість до Пенсійного фонду, доступ до інформації про застрахованих осіб, про стан опрацювання звітів, усунення

виявлених помилок під час формування звіту.

Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді, до якого за необхідності можна додати електронний файл.

Відповідь теж надається в електронному вигляді, її можна переглянути у зручний час в особистому кабінеті.

Для правильного розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності страхувальник має можливість самостійно отримувати електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» своїх працівників (Додаток 9), а також щодо кожної застрахованої особи, яка перебуває з ним у трудових відносинах, є можливість сформувати форму ОК-7.

Важливо пам’ятати, що отримати інформацію можна лише про того працівника, за якого страхувальник вже звітувався. Довідка про трудовий та страховий стаж формується з урахуванням даних про сплату внесків, а тому якщо за певний період не сплачено страхові внески, то цей період не увійде до розрахунку стажу. Такі довідки не потребують підпису фахівців Пенсійного фонду України, оскільки формуються у вигляді документів з QR–кодом.

У числі останніх новацій кабінету страхувальника – сервіс «Електронна трудова книжка», завдяки якому користувач має можливість сформувати звернення та подати скановані копії трудових книжок працівників.

Також спростилася процедура отримання необхідних відомостей з Електронного реєстру листків непрацездатності, яка потрібна роботодавцю при здійсненні розрахунків виплат за лікарняними листами. З пункту меню «Листки непрацездатності» надано можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника по трудовій книжці.

Вебпортал має зручне меню та посилання, які надають підказки, роз’яснення, що роблять його простим у користуванні. Кабінет страхувальника є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, який постійно удосконалюється.

Також учасники заходу отримали відповіді на свої запитання та одержали інформаційно-роз’яснювальні матеріали (буклети та інформаційні листівки).

 

Znimok ekrana 2024 05 13 174339 - Про спектр послуг електронного кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України – працівникам казначейської служби

 

 

background Layer 1