Електронні сервіси пенсійного фонду – зручний спосіб отримання послуг у форматі 24/7
З метою надання населенню актуальної та достовірної інформації з питань, що входять до компетенції Пенсійного фонду України, начальник відділу обслуговування громадян №7 Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Остановська провела зустріч з трудовим колективом Пирятинського відділу державної виконавчої служби у Лубенському районі Полтавської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Пані Наталія повідомила, що отримання різних послуг дистанційно, тобто в електронному форматі, не є новацією, але для зручності користувачів їх перелік постійно розширюється та модернізується.
Щоб отримати будь-яку інформацію або послуги Пенсійного фонду України не потрібно звертатися до сервісних центрів, особливо це стосується внутрішньо переміщених осіб, які були вимушені покинути свої домівки та переїхати в більш безпечні місця на території України. Зробити це можна, не виходячи із дому, у будь-який зручний час (послуги доступні 24/7), скориставшись широким спектром електронних послуг Пенсійного фонду України.
Спеціаліст ознайомила осіб з порядком реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.qov.ua), переліком послуг, які можна отримати дистанційно – без особистого звернення до сервісних центрів ПФУ, розповіла, як подати підписані кваліфікованим електронним підписом скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника, заповнити анкету-заяву та прикріпити скановані копії необхідних документів для автоматичного призначення пенсії тощо.
Також представниця Головного управління запропонувала користуватися застосунком «Пенсійний фонд», який пропонує три авторизації: за логіном, за електронним цифровим підписом, за допомогою системи #GovLD.
Наприкінці зустрічі пані Наталія надала вичерпні відповіді на всі поставлені запитання.