На порядку денному ‒ консультування населення щодо призначення житлової субсидії на опалювальний сезон 2024-2025 років
З метою обізнаності населення в сфері пенсійного забезпечення начальником відділу обслуговування громадян №7 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталією Остановською 9 жовтня була проведена зустріч з персічними громадянами і переселенцями з Луганської області на вулицях міста Пирятин.
Спочатку пані Наталія інформувала людей про зміни та новації у пенсійному законодавстві . Зокрема, йшлося про прийом документів з питань надання житлових субсидій та пільг. Були обговорені питання перепризначення субсидії при переході з неопалювального на опалювальний період. Наталія Іванівна повідомила, що після закінчення строку отримання житлової субсидії призначення на наступний термін відбувається автоматично для домогосподарств, які отримували житлову субсидію у попередньому періоді, або ті, кому на літній період було призначено “нульову” субсидію, крім окремих категорій домогосподарств.
Спеціаліст зазначила, що для призначення житлової субсидії на опалювальний сезон 2024-2025 років звернутись особисто необхідно у таких випадках:



Всі громадяни отримали практичну допомогу у вирішенні питань пенсійного забезпечення, змістовні та кваліфіковані відповіді з посиланням на законодавчі документи щодо призначення пенсій, житлових субсидій та пільг.
У ході зустрічей керівник сервісного центру звернула увагу осіб на переваги користування сучасними електронними сервісами Фонду, надала кваліфіковані роз’яснення, запропонувала стати активними користувачами вебпорталу Пенсійного фонду України. Додатково відвідувачам керівник розповіла про те, що реєстрація на порталі надає доступ до «Особистого кабінету» застрахованої особи, в якому можна ознайомитись із персональними даними, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб.