Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2024 року

УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

В умовах воєнного стану в Україні та майже повної окупації території Луганської області Управління виконує свої функції дистанційно.

Основними напрямками діяльності Управління є робота Контакт-центру, розгляд звернень громадян, взаємодія з територіальними органами Пенсійного фонду, співпраця з релокованими органами місцевого самоврядування щодо наближення послуг громадян Луганської області.

За 9 місяців 2024 року на «гарячій» лінії Головного управління надано 15964 консультативні послуги.

Переважно додзвонювачів цікавили питання щодо:

– взяття на облік, поновлення або продовження виплати пенсії та порядку проходження ідентифікації — 30% (4729);

– роз’яснення пенсійного законодавства 11% (1794);

– визначення права на призначення пенсії 7% (1047).

З метою оцінки якості обслуговування громадян в Головному управлінні за звітний період здійснено 1591 зворотних дзвінків за телефонами додзвонювачів до Контакт-центру Головного управління. 1114 абонентів (99,6%) надали позитивну оцінку якості обслуговування, 4 абоненти (менше 0,4%) якістю обслуговування задоволені частково, 473 абоненти не відповіли на дзвінок, що може бути пов’язано з тим, що особи проживають за кордоном або на тимчасово окупованій території, де зв’язок нестабільний.

З початку року на відпрацювання до Управління надійшло 14963 листів вхідної кореспонденції, з них:

– звернень громадян — 6172 (41%),

– адвокатських запитів — 668 (5%) ,

– запитів від Пенсійного фонду України – 446 (3%),

– листів / запитів від Головний управлінь інших областей, установ, організацій і структурних підрозділів Головного управління — 7677 (51%).

За звітний період Управлінням підготовлено та надано ґрунтовні відповіді на 5995 звернень громадян з дотриманням термінів, визначених чинним законодавством.

За даними моніторингу основних питань, викладених у зверненнях, протягом звітного періоду визначено питання, які найбільше турбують кореспондентів, а саме:

– взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії — 33% (1974);

– роз’яснення пенсійного законодавства (призначення/поновлення пенсії, переведення на облік до іншої області, зміни способу виплати, виготовлення ППП/ЕПП, тощо) — 8% (499);

– перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат — 6% (376).

З метою наближення послуг мешканцям Луганщини, які виїхали з тимчасово окупованої території області, фахівцями Головного управління здійснюється консультування громадян Луганської області на базі створених гуманітарних ХАБів та ЦНАПів відповідно підписаних угод та затверджених графіків.

Наразі укладено 19 угод з районними, міськими та селищними військовими адміністраціями Луганської області щодо надання консультативних послуг працівниками Управління у відкритих Луганською обласною державною адміністрацією ЦНАПах, координаційних центрах тощо, на яких громадяни можуть отримати роз’яснення з усіх питань, віднесених до компетенції органів Фонду.

За звітний період в 33 місцях прийомів громадян (в містах Київ, Дніпро, Полтава, Черкаси, Харків, Запоріжжя, Кропивницький, Хмельницький (в тому числі онлайн прийомів за допомогою Zoom конференції – в містах Івано-Франківськ, Рівне, Житомир, Ірпінь, Ужгород, Вінниця, Тернопіль Львів, Обухів, Бровари, Луцьк, Одеса) на 531 зустріч надано консультації 2876 особам (з них, на 32 зустрічах з керівництвом Головного управління надано консультації 306 особам), з яких 51 особу зареєстровано на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

За звітний період забезпечено постійне  інформування громадян щодо можливості отримання послуг Пенсійного фонду України  в електронному вигляді, а саме проведено:

– зустрічей в трудових колективах – 25,

– зустрічей з населенням за місцем проживання — 548,

– зустрічей з громадськими організаціями — 1.

Разом з цим висвітлено діяльність Управління в засобах масової інформації, на офіційній сторінці в соціальних мережах, інформаційній сторінці Головного управління, а саме:

– розміщено повідомлення в електронних та друкованих ЗМІ – 299,

– тематичні сюжети та виступи на телебаченні/на радіо — 1,

– розміщено інформаційних матеріалів на вебресурсах – 1833 (в т.ч. з питань пенсійного забезпечення – 1141, житлових субсидій та пільг – 382, страхових виплат та соціальних послуг – 310),

– розповсюджено 5154 буклети серед населення області під час зустрічей з жителями територіальних громад та в трудових колективах.

З метою інформування спеціалістів УОГ та інших структурних підрозділів щодо змін в законодавстві та з приводу актуальних питань з початку року  підготовлено 30 методологічних матеріалів.

Згідно моніторингу вибуття пенсіонерів Луганської області на постійне місце проживання до інших регіонів України за звітний період направлено 1327 електронних пенсійних справ (1144 – цивільних пенсіонерів та 183 військових).

 

 

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, НАДАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ

Станом на 01.10.2024 за статистичними даними на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області перебувають та отримують пенсії 221445 цивільних осіб всіх категорій, середній розмір пенсії яких складає 6636,78 грн. та 8194  особи з числа військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, середній розмір пенсії яких складає  8849,88 грн.

У зв’язку з активною бойовою фазою та тимчасовою окупацією території Луганської області, з 24.02.2022 сервісні центри області позбавлені можливості працювати.

В Єдиній черзі спеціалістів та за принципом екстериторіальності спеціалістами Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (далі – Управління) за 9 місяців  2024 року призначено 11557 пенсій та проведено 13095 перерахунків за заявами осіб, які зареєстровані в інших областях. Опрацьовано 18 заяв, що надійшли поштовим зв’язком, на проведення перерахунку пенсій цивільним особам. Відділом з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян призначено 15 пенсій.

Станом на 01.10.2024 за результатами проведених масових та щомісячних перерахунків своєчасно автоматично перераховано 534676 пенсії, що складає 100% тих категорій, що підлягали перерахунку у зв’язку зі змінами в законодавстві.

У зв’язку з активною бойовою фазою та тимчасовою окупацією території Луганської області автоматичне нарахування житлових субсидій та пільг здійснювалось до 01.06.2024 Пенсійним фондом України за нормами пункту 2-2 постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану».

Забезпечено проведення перерахунків розмірів житлових субсидій та пільг з 01 квітня 2024 року (міжопалювальний сезон) — перераховано 38000 справ одержувачів субсидій, 16403 справи одержувачів пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Забезпечено проведення перерахунків розмірів житлових субсидій та пільг з 01 травня 2024 року (неопалювальний сезон) — перераховано 37919 справ одержувачів субсидій, 15760 справ одержувачів пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Протягом звітного періоду в Єдиній черзі спеціалістами відділу надання житлових субсидій опрацьовано 26943 заяви щодо надання житлових субсидій, спеціалістами відділу надання пільг опрацьовано 11771 заяву про надання пільг, спеціалістами відділу контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг опрацьовано 25829 справ.

За звітний період забезпечено здійснення страхових виплат по Луганській області 8036 отримувачам. Станом на 01.10.2024 Пенсійним фондом України проведено фінансування щомісячних страхових виплат 7467 потерпілим на виробництві та особам, які мають право на такі виплати у разі смерті потерпілого, також профінансовано грошову компенсацію за надані соціальні послуги: з догляду 15 особам, натуральної допомоги – 6 особам. Здійснено своєчасне опрацювання перерахунку страхових виплат з 01 березня 2024 року 7944 особам.

Протягом 9 місяців 2024 року працівниками відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності опрацьовано 1348 заяв-розрахунків у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності, поданих страхувальниками Луганської області, в Єдиній черзі оброблено 5238 заяв-розрахунків.

Управлінням проведено роботу щодо отримання разової грошової виплати до Дня Незалежності України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 №1396 «Деякі питання соціального захисту осіб, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, ветеранів війни та осіб, що працюють в спеціальних умовах» особами, які не перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України, а саме:

  • 7287 особам, у тому числі: учасникам бойових дій (7279 осіб) та учасникам війни (8 осіб) з категорії осіб силових структур Луганської області;
  • 32 особам, у тому числі 1 особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи, учасникам бойових дій (25 осіб) та 6 особам з числа членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни з категорії цивільних осіб.

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВИПЛАТ

Одним з основних завдань, покладених на Управління з питань виплат, є забезпечення організації роботи, яка пов’язана з виплатою пенсій, житлових субсидій та пільг, щомісячного грошового утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат, які згідно з законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством.

Станом на 01.10.2024 року нарахування та виплата пенсій здійснюється 220706 пенсіонерам, в тому числі  86669 внутрішньо переміщеним особам, витрати на виплату пенсій за 9 місяців поточного року склали 14742,46 млн грн.

За 9 місяців 2024 року було проведено нарахування та забезпечено виплату 1332 допомоги на поховання на суму 18,32 млн грн;  154 – недоотриманих пенсій  на суму 8,88 млн грн; одноразову грошову допомогу у разі смерті пенсіонера в підсистемі ДКГ виплачено 12 особам на суму 0,42 млн грн (420462,43 грн);

Після реалізації технічної можливості щодо проведення фізичної ідентифікації особи за допомогою відеоконференцзв’язку спеціалістами відділів Управління проведено операцію «ідентифікація пенсіонера» по 55219 особовим рахункам.

У серпні-вересні 2024 року забезпечено  виплату разової грошової виплати до Дня Незалежності України  що виплачується разом з пенсією відповідно до Порядку здійснення разової грошової виплати до Дня Незалежності України (ПКМУ від 27.12.2023 № 1396)  7760 пенсіонерам на 11,01 млн грн.

Наразі значний обсяг роботи Управління припадає на поновлення виплати пенсії внутрішньо переміщеним особам виплата якої призупиняється в разі не проходження фізичної ідентифікації більше шести місяців.

 

 

ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ

Виконання бюджету головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 9 місяців 2024 року забезпечувалось відповідно до планових показників із надходження коштів та проведення видатків.

На фінансування пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, протягом 9 місяців 2024 року надійшло 14 848,68 млн грн, з урахуванням залишку коштів на початок року, який склав 5,50 млн грн, надійшло 14 854,18 млн грн, що на 1 310,17 млн грн, або на 8,11 % менше, ніж за 9 місяців 2024 року. З них кошти Державного бюджету склали 5 045,95 млн грн, або 33,98 % від загальної суми фінансування, кошти по перерозподілу – 9 802,73 млн грн, або 66,02 % від загальної суми фінансування.

Власні надходження по Луганській області за 9 місяців 2024 року склали 11,83 млн грн, що на 2,15 млн грн менше, ніж за аналогічний період 2023 року (в тому числі на фінансування коштів на виплату пенсій пенсіонерам іноземних держав, що проживають на території України за 9 місяців 2024 року надійшло 2,22 млн грн, що на 0,01 млн грн більше ніж за 9 місяців 2023 року (за 9 місяців 2023 року – 2,21 млн грн).

Сума видатків на виплату пенсій за 9 місяців 2024 року склала 14 781,17 млн грн, що на 1 350,81 млн грн, або на 8,37 % менше, ніж за 9 місяців 2023 року (видатки за 9 місяців 2023 року – 16 131,98 млн грн).

Видатки, пов’язані з виплатою пенсій пенсіонерам іноземних держав, що проживають на території України, склали 2,00 млн грн (за 9 місяців 2023 року –1,82 млн грн).

Видатки на організацію роботи та утримання органів Фонду склали 69,66 млн грн, (за 9 місяців 2023 року – 77,40 млн грн).

Залишок коштів на 01 жовтня 2024 року склав 3,62 млн.грн.

Slajd1 1024x576 - Інформація про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2024 рокуSlajd2 1024x576 - Інформація про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2024 рокуSlajd3 1024x576 - Інформація про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2024 року

 

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ЕЛЕКТРОННИХ РЕЄСТРІВ

Протягом звітного періоду робота Управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів проводилася у відповідності до законодавчих та нормативно-правових актів, згідно затвердженого Плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області на 2024 рік.

Проведено планову інвентаризацію комп’ютерних програм, відповідно до Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1433. Результати інвентаризації надано листом від 01.02.2024 № 1200-0702-5/2635 до Пенсійного фонду України.

Здійснено контрольні заходи з питань захисту інформації. Відповідно до Плану робіт із захисту інформації проведено 3 перевірки програмного забезпечення (далі – ПЗ) з питань встановлення стороннього/потенційно небезпечного ПЗ за адресами м. Черкаси, вулиця В’ячеслава Чорновола, 157, – 16 робочих станцій, Львівська область м. Миколаїв, вулиця Завалля, 10, – 6 робочих станцій. Київська область, с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13 В, – 4 робочі станції.

На виконання п. 4 протокольного доручення від 16.08.2024 № 37-ПН здійснена перевірка програмного забезпечення 62 робочих станцій (віддалених робочих місць) які мають одночасно підкючення до мережі Інтернет та підсистем ІКІС ПФУ на наявність встановлених месенджерів – встановлених месенджерів не виявлено.

Ознайомлено під особистий підпис з вимогами щодо захисту інформації 30 працівників які вперше призначені на посади (вийшли з простою, з декретної відпустки тощо).

Формуляри електронно-обчислювальної техніки підтримуються в актуальному стані. Внесені зміни та приведено до актуального стану 339 формулярів електронно-обчислювальної техніки Головного управління, що складає 100 % проведених змін.

Проведено розгортання комплексної системи захисту інформації на площадках Головного управління за адресами Львівська область, м. Миколаїв, вул. Завалля, 10,  м. Черкаси, вул. В’ячеслава Чорновола, 157 та м. Дніпро вул. Воскресенська, 41, Протоколи розгортання і підготовки до експлуатації комплексної системи захисту інформації інформаційно-комунікаційної системи  Пенсійного фонду України обласного/районного рівня  Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області надіслані для подальшої перевірки та затвердження надані листами від 23.04.2024 № 1200-0701-5/10587, від 24.06.2024 № 1200-0701-5/16473 та від 30.09.2024 № 1200-0601-5/24804 до Пенсійного фонду України.

Протягом звітного періоду відповідно Регламенту адміністрування інформаційно комунікаційної системи (ІКС ПФУ) створено 16 нових облікових записів користувачів, заблоковано 1640 облікових записів користувачів у підсистемах інтегрованої комплексної інформаційної системи (далі – ІКІС ПФУ) на час відпустки – 1366, лікарняного – 202 та в зв’язку зі звільненням – 60. Кожні 30 днів проводиться заміна паролів до підсистем ІКІС ПФУ. З метою дотримання заходів із захисту інформації позачергово було змінено паролі 69 облікових записів.

Адміністраторами локальної обчислювальної мережі вузлів Головного управління забезпечено облік статичних ідентифікаторів робочих станцій, що визначено пунктом 7 розділу ІІІ Регламенту. Завантажено нові сертифікати КЕП до підсистем ІКІС ПФУ 234 працівників.

Визначено актуальний Перелік відповідальних осіб (для голосового зв’язку, СМС-повідомлень, повідомлень через месенджери тощо), які в позаробочий час та вихідні (святкові) дні можуть бути готові для приїзду до приміщень органів Пенсійного фонду для проведення заходів своєчасного виявлення, попередження та запобігання загрозам інформації ІКС ПФУ на ІІ півріччя 2024 року.

Постійно здійснюється контроль терміну дії сертифікатів кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП) спеціалістів Головного управління для недопущення закінчення терміну дії КЕП, для належного виконання обов’язків та безперебійної роботи фахівців Головного управління. Станом на 30.09.2024 визначено 255 діючих КЕП оформлених від Головного управління (юридична особа), створено нових КЕП – 234, подовжено дію (перегенеровано) – 47 КЕП, скасовано– 3 КЕП. Для забезпечення належного виконання обов’язків та безперебійної роботи фахівців Головного управління проконтрольовано підготовку та направлення відповідальним працівникам 175 анкет для оформлення службових КЕП.

Підготовлено та направлено до Пенсійного фонду України аналітичну звітність про стан внутрішнього контролю процесів на вузлах Головного управління станом на 01.01.2024 року, листом від 11.01.2024 1200-0701-5/745 та станом на 01.07.2024 року, листом від 11.07.2024 1200-0701-5/17823.

За програмами підвищення кваліфікації пройшли навчання 34 (100 %) державних службовців Управління пройшли навчання за дистанційною формою в січні-березні 2024 року на базі Донбаського інституту техніки та менеджменту ЗВО “Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая” та в ДП Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України, за напрямами, визначені індивідуальними програмами.

З метою підвищення рівня обізнаності працівників щодо захисту від кіберзагроз та кібератак, роботи в інформаційних підсистемах інформаційно-комунікаційної системи Пенсійного фонду України (далі ІКС ПФУ), відповідно до Регламенту роботи інформаційно-комунікаційної системи Пенсійного фонду України, надані для ознайомлення та використання в роботі інформаційні матеріали щодо блокування облікових записів користувачів в інформаційних підсистемах ІКС ПФУ, щодо використання програмного забезпечення в ІКС ПФУ, основні вимоги до парольного захисту відповідно до політики безпеки Регламенту.

Відповідно до Плану проведення робіт із захисту інформації 09.02.2024 проведено навчання на тему: “Організація роботи та безпечного використання відомчої електронної пошти”, за результатами навчання здійснено контроль 269 слухачів шляхом тестування в онлайн-режимі.

Для спеціалістів які працюють на віддалених робочих місцях і використовують для роботи в ІКС ПФУ спеціалізоване програмне забезпечення ноутбук та токен 26.04.2024 проведено навчання на тему “Організація роботи на віддаленому робочому місці з ноутбуком та токеном” – по закінченню навчання 58 спеціалістів під особистий підпис були ознайомлені з “Зобов’язанням про дотримання правил захисту інформації  при роботі з ноутбуками та захищеними носіями інформації (токенами)”.

Для спеціалістів відділів адміністрування інформаційних систем та захисту інформаційних систем 24.05.2024 – “Актуальні напрямки організації роботи щодо захисту інформації в інформаційно-комунікаційній системі Пенсійного фонду України”, за результатами навчання здійснено контроль 9 слухачів шляхом тестування в онлайн-режимі.

09.08.2024 проведене навчання на тему “Актуальні питання щодо захисту персональних даних та виявлення і протидія кіберзагрозам і кіберінциндентам в сучасних умовах” за результатами навчання 265 слухачів успішно пройшли тестування в онлайн-режимі.

Працівники Головного управління під особистий підпис ознайомлені з “Порядком використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності” затвердженим постановою Кабінета Міністрів України від 01.08.2023 № 798.

Забезпечено своєчасне проведення процесів нарахування пенсійних виплат: проведено по 9 районним базам 180 процесів переднарахування. Забезпечено формування 1302 паспортів та проведення нарахування за всіма типами відомостей: 138 – виплати місцевим мешканцям, внутрішньо переміщеним особам, за рішеннями суду в місячному розмірі та з урахуванням рішень про негайне виконання; 992 паспортів коригуючих відомостей; 172 паспорти нарахування одноразових виплат для виплати допомог разовими дорученнями. Проведено в автоматичному режимі 57 масових перерахунків, в яких пройшли опрацювання 534568 особових рахунка отримувачів пенсійних виплат.

 

Назва

Кількість ОР
МП 80-річним 9 1246
МП 75-річним 10 5474
МП 70-річним 10 6880
Масовий, ч.2 ст.28 ЗУ №1058 (65-річні) 9 37299
Уточнення показників середньої ЗП по НГ (річна) 1 109
Уточнення показників середньої ЗП по НГ (міс.) 3 91
Масовий перерахунок пенсій особам з інвалідністю ЧАЕС (ЗУ № 1584-IX) 0 0
Індексація заробітку. 2 252605
Індексація спеціальних пенсій 1 403
МП по стажу, абз.3 ч.4 ст.42 ЗУ №1058 1 10235
МП по стажу та ЗП, абз.1 ч.4 ст.42 ЗУ №1058 1 465
МП. Допризначення, сплата внесків (абз.2, п.4.3 Порядку №22-1) 8 321
У зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму 2 219440
МП особам які не досягли 70 років 0 0
РАЗОМ: 57 534568

 

Засобами програмного забезпечення “Підсистема електронного обміну даними” передано 4677 пакетів відомостей, а саме: 4018 пакетів виплатних відомостей, 517 пакетів допомоги на поховання, 142 пакети виплати недоотриманої пенсії. Оброблено 9395 пакетів відповідей банка про зарахування коштів.

Проведено 106 операцій по щомісячному нарахуванню виплат щодо 37,9 тис. отримувачів субсидій, 15,8 тис. пільговиків, 7,5 тис отримувачів регресних виплат.

З метою забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду сформовано 768 щоденних та 97 квартальних протоколів за результатами співставлення даних в Реєстрі застрахованих осіб (АЗ в пільгах/субсидіях, в соцвиплатах, звірки з ППВП, з ПВП ДКГ) з даними реєстрації актових записів про смерть з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, вивантажено 133969 записів, які передано відповідальним підрозділам Головного управління для відповідного реагування.

Протягом звітного періоду від страхувальників та застрахованих осіб Луганської області до Головного управління надійшло 9704 звернень типу “Скан-копія трудової книжки” щодо оцифрування трудових книжок, які в подальшому опрацьовувались в рамках централізованої черги. Звернення з джерелом надходження “Автоматичне” опрацьовано – протягом 1 робочого дня, звернення з порталу в термін – 14 робочих днів (в середньому). Безпосередньо для опрацювання Головним управлінням на етапі атрибутування надійшло 26583 трудових книжок, терміни опрацювання яких настали у звітному періоді, із них 26581 (або 99,99 %) трудових книжок атрибутовано вчасно, 0 (або 0 %) – не були атрибутовані станом на кінець звітного періоду, 2 (або 0,01%) – із затримкою:

28.03.2024 ЗО Музика Ю. В. (2869201137) подано 3 звернення одночасно, в роботу спеціалістом Управління взято та відпрацьовано 26.04.2024, експертизу ЕТК пройдено 29.04.2024, що зумовило перевищення терміну опрацювання;

21.06.2024 ЗО Смущенко М. В. (2367205894) подано 4 звернення одночасно, поставлено до черги спеціалістом іншого регіону (u25001-ОBSLUGORG-02), 22.07.2024, в роботу спеціалістом Управління взято та відпрацьовано 22.07.2024.

Опрацювання зазначених звернень технологією обробки звернень з Єдиної черги передбачено, що за наявності кількох звернень від однієї особи з типом «Скан-копія трудової книжки» – проводиться опрацювання тільки 1 заяви, без можливості передачі в чергу інших звернень до моменту опрацювання попереднього, що призводить до порушень строків опрацювання. Крім того, пріоритетність опрацювання звернень передбачає першочергове опрацювання звернень, пов’язаних з призначенням/перерахунком пенсій.

З метою уникнення зазначених випадків в подальшому подано пропозиції на рівень Центру – при наявності в особи декілька звернень з типом «Скан-копія трудової книжки», при взятті в роботу першого звернення на оцифрування доопрацювати ПЗ так, щоб і інші звернення, статус яких «для виконання» потрапляли одразу в роботу до даного спеціаліста. За результатами розгляду пропозицій до підсистеми «Звернення» було внесено зміни до підсистеми та встановлено оновлення, яким змінено алгоритм визначення пріоритету опрацювання звернень.

Проаналізовано 100 % встановлених фактів некоректного відображення позначок про сплату внесків згідно 9 звернень страхувальників. Проведено 11 засідань Комісії з приведення у відповідність стану сплати страхових внесків в картках страхувальників, складено 9 актів, приведено у відповідність (зараховано) 276 періодів страхового стажу, відновлено права 33 застрахованих осіб.

Надано 2375 консультацій, страхувальникам та застрахованим особам, спеціалістам Головного управління, з питань формування та ведення Реєстру застрахованих осіб, в тому числі стосовно звітності, оцифрування відомостей про трудовий стаж, ведення Електронного реєстру листків непрацездатності, користування електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, роботи з надавачами житлово-комунальних послуг щодо інформаційного обміну даними, подання звітності про приналежність працівників до профспілкової організації та медичні огляди. Прийнято участь у засіданнях 11 робочих груп. Створено 37 запитів у підсистемі “Технічна підтримка” з питань компетенції для вирішення проблемних питань, піднятих громадянами у зверненнях.

У встановлені строки відпрацьовано 980 або 100 % запитів (листів, заяв, звернення, службові записки структурних підрозділів Головного управління)з питань обліку інформації у РЗО, функціонування ЕРЛН, користування електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, тощо, з них від правоохоронних органів надійшло 465 запитів щодо надання інформації, прокуратури – 12, Держпраці – 3, адвокатські запити – 10, запити ДПСУ – 3, центра зайнятості – 3, опрацьовано 980 або 100 % звернень. Надано відповіді на 111 запитів УДМС стосовно 113 осіб щодо перебування на обліку як пенсіонерів.

Проводилось повідомлення працюючих застрахованих осіб про настання пенсійного віку в наступному кварталі з метою подання ними документів на призначення пенсій та наповнення Реєстру застрахованих осіб актуальними даними. Надіслано 209 повідомлень страхувальникам щодо 394 осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах та набувають право на пенсію у ІІ-ІV кварталі 2024 року.

Забезпечено 100 % виконання завдань щодо актуалізації звітних відомостей роботодавців: проаналізовано 45 помилкових звітів, 36 страхувальників повідомлено про необхідність приведення у відповідність даних реєстру застрахованих осіб (письмово або за телефоном).

Проведено аналіз 12610 карток застрахованих осіб в РЗО, по яких виявлено дублі за серією та номером паспорта. За результатами аналізу направлено 577 листів страхувальникам або органам Фонду інших регіонів з метою повідомлення застрахованих осіб про необхідність актуалізації їх персональних даних в РЗО.

Проведено опрацювання рекомендацій Міністерства фінансів України за результатами верифікації житлових субсидій і пільг, проаналізовано дані в Реєстрі застрахованих осіб по 238 рекомендаціях та проведено перевірку актуальності паспортних даних осіб на вебсайті Державної міграційної служби України. Результати аналізу передано відповідним структурним підрозділам Головного управління.

На виконання п.1 протокольного доручення 24-ПН від 16.05.2024, з метою підготовки до інформування громадян про умови подальшого призначення субсидій та пільг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.05.2024 № 521 “Деякі питання надання, нарахування та виплати житлових субсидій і пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива з урахуванням енергетичної кризи, що склалася в м. Харкові та населених пунктах Харківській області” в підсистемі “Реєстр застрахованих осіб” проведено аналіз та виключення адрес 2749 отримувачів субсидій, які мешкають на тимчасово непідконтрольній території.

На виконання п.1 протокольного доручення 25-ПН від 22.05.2024, Надруковано та підготовлено до відправки 400 листів отримувачам субсидій та пільг щодо умов подальшого їх призначення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.05.2024 № 521 “Деякі питання надання, нарахування та виплати житлових субсидій і пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива з урахуванням енергетичної кризи, що склалася в м. Харкові та населених пунктах Харківській області”.

Проведено перевірки 37 заявок страхувальників на фінансування разової грошової виплати до Дня Незалежності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1396. Виконано співставлення списків кандидатів на отримання разової грошової виплати, наданих страхувальниками зі списками пенсіонерів, 9622 записів.

З метою забезпечення подання звітних відомостей на виконання Постанови КМУ від 21.08.2019 № 770 направлено 26 листів страхувальникам, які в період 2000-2016 роки проводили нарахування грошового забезпечення.

Проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу із страхувальниками щодо роботи із трудовими книжками поданими до ПФУ, направлено 645 інформаційних листів щодо формування електронних трудових книжок працівників та моніторингу звернень по яких скасовано виконання, у зв’язку з наданням неповних відомостей та неналежною якістю сканів документів. Надіслано 332 листи страхувальникам щодо прискорення формування електронних трудових книжок працівників.

Перевірено 850 звернень, які оцифровано безпосередньо спеціалістами Управління, та створено 16781 електронних записів, за даними підсистеми Реєстр застрахованих осіб. За результатами перевірки розроблено методичні рекомендації для спеціалістів для використання у роботі.

З метою забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1041 вжито заходи щодо залучення організацій – надавачів житлово-комунальних послуг до інформаційного обміну даними з ПФУ, засобами електронної пошти було надіслано 22 листи територіальним громадам, які релокувалися: 17 – з метою отримання переліку надавачів ЖКП станом на 24.02.2022, та які релокувалися; 5 – з метою залучення до реєстрації у відповідному кабінеті вебпорталу спеціалістів Центрів надання адміністративних послуг, з них 4 – повторно.

Станом на звітну дату зареєстровано 17 надавачів ЖКП, з них 8 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Здійснено 2 заміни, або 100 % від необхідного, сертифікатів ключа користувача для забезпечення доступу до кабінету надавача ЖКП. Направлено 205 пакетів або 100 % запитів надавачам щодо ЖКП через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. На сьогоднішній день, після припинення дії певних положень постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 №215 “Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану” (зі змінами) – не проводиться призначення, нарахування та виплата отримувачам субсидій і пільг за адресами домогосподарств Луганської області.

У кабінеті ЦНАП на підставі договорів приєднання зареєстровано 7 суб’єктів адміністративних послуг, або 100 % установ та організацій, з якими укладено договори приєднання, підключено 27 відповідальних осіб. У зв’язку зі звільненням відповідальних працівників заблоковано доступ до кабінету ЦНАП 2 осіб. З метою забезпечення доступу фахівців ЦНАП до функціоналу вебпорталу оновлено 5 сертифікатів.

Забезпечено здійснення моніторингу засобами ІКІС ПФУ: підсистема “Відомості з реєстру страхувальників” щодо відомостей про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи, перевірено 5981 повідомлень, виявлено 27 юридичних осіб за визначеними критеріями, зацікавленим підрозділам надано 80 службових записок.

Забезпечено постійне інформування громадян про надання Головним управлінням Пенсійного фонду України в Луганській області послуг в електронному вигляді. Станом на 01.10.2024 підготовлено 38 статей та інформаційних повідомлень з актуальних питань діяльності Фонду для розміщення на власних інформаційних сторінках Головного управління з питань компетенції. Оприлюднено 19 наборів даних щодо надання інформації для публічного доступу згідно затвердженого переліку.

Надіслано 19 листів страхувальникам щодо користування можливостями вебпорталу по наданню повідомлень про виплату грошових коштів застрахованим особам за тимчасовою непрацездатністю.

Станом на 01.10.2024 зареєстровано 109,3 тис. користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. За звітний період надано 16695 послуг в електронному вигляді, в тому числі, засобами вебпорталу подано звернень: опрацьовано 5200 заяв (пропозицій, клопотань) стосовно пенсійного забезпечення, отримання соціальних та страхових виплат, отримання пенсійних посвідчень, звітування та внесення змін до персональних даних, 9704 – скан-копія трудової книжки, 1 – Анкета ЗО для РЗО, 2 – інші щодо пенсії, 52 – щодо виготовлення ППП, 1176 – повідомлення про зміни в трудових відносинах, 172 – перерахунок військової пенсії, 388- інше щодо військових пенсій.

  

 

УПРАВЛІННЯ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ

Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області за результатами узагальнення підсумків роботи Управління по роботі з персоналом за 1 півріччя 2024 року повідомляє.

Штатна чисельність Головного управління складає 677 штатних одиниць, фактично працює 287 осіб. Укомплектованість кадрами – 42 %.

Станом на 01.10.2024 кількість вакантних посад в Головному управлінні складає 291 одиниця, з яких 42 – посади категорії “Б”, 220 – посади категорії “В” та 29 – посади недержавної служби.

В Головному управлінні працює 279 державних службовців, з них 31 особа (11 %) – чоловіки, 248 осіб (89 %) – жінки, а також 8 осіб (2,8 % від загальної фактичної чисельності працівників органів Фонду), які є службовцями і робітниками.

За віком працівники розподіляються таким чином:

  • до 35 років – 37 осіб (12,8 %);
  • від 36 до 45 років – 107 осіб (37,3 %);
  • від 46 до 55 років – 89 осіб (31,1%);
  • від 55 до 64 років – 54 особи (18,8 %).

Аналіз якісного складу показує високий освітній рівень державних службовців Головного управління. Так, 259 або 93 % загальної кількості державних службовців мають другий (магістерський) рівень вищої освіти, перший (бакалаврський) рівень вищої освіти – 15 осіб (5 %), початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти – 5 осіб (2 %). Всі 79 державні службовці категорії «Б» Головного управління мають другий (магістерський) рівень вищої освіти (100 %).

За звітний період 2024 року в Головному управлінні оголошено 9 доборів на зайняття 243 посад (в тому числі категорії «Б» – 27, категорії «В» – 215, посади не державної служби – 1). Для участі у доборах подано документів 34 кандидатами на вакантні посади, з яких 7 – на посади категорії «Б».  Всі добори проведені згідно службових записок керівників самостійних структурних підрозділів. Призначено по добору 12 державних службовців.

При цьому за період з 24.02.2022р. по 30.09.2024р. звільнилось 413 працівників, в тому числі за звітний період 64 особи.

Управлінням по роботі з персоналом забезпечено організацію роботи щодо підвищення рівня професійної компетентності державних службовців.

Станом на 01.10.2024 затверджено 275 програми професійного розвитку. Підвищили рівень професійної компетентності 275 державних службовців Головного управління, або 98,6 % фактично працюючих державних службовців (279 державних службовців), з них: 28 – які пройшли підвищення кваліфікації за професійними програмами, 263 – за короткостроковими програмами. В рамках виконання індивідуальних програм професійного розвитку 275 державних службовців Головного управління або 98,6% фактично працюючих отримали 1 і більше кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи та повністю виконали затверджену індивідуальну програму професійного розвитку. 278 державних службовців за програмами самоосвіти пройшли онлайн навчання на освітніх е-платформах та отримали сертифікати про успішне закінчення курсів, прийняли участь у внутрішніх навчаннях і навчаннях на робочих місцях.

Також Пенсійним фондом України проводяться професійні тренінги для державних службовців територіальних органів. За 9 місяців 2024 року 24 державні службовці Головного управління прийняли участь в професійних тренінгах, всі визнані внутрішніми тренерами.

Внутрішніми тренерами дистанційно проведено 39 навчань за відповідним напрямком професійної діяльності для 1827 ( фактично 278 слухачів, або 99,6 % від фактично працюючих). По закінченні навчання проводиться моніторинг якості навчання шляхом анкетування слухачів. 

 

 

ЮРИДИЧНЕ УПРАВЛІННЯ

Правова робота в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області (надалі – Головне управління) забезпечується юридичним управлінням та спрямована на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства.

В умовах військового стану робота спеціалістів Юридичного управління виконується в дистанційному форматі, який технічно забезпечується програмними комплексами Пенсійного фонду України «Електронний документообіг», «Правова робота», «Реєстр судових рішень».

Участь в судових засіданнях проводиться в режимі відеоконференції з наданням відповідних матеріалів через підсистему «Електронний суд» (ЄСІТС).

У 2024 році юридичною службою забезпечено представництво інтересів Фонду в судах першої інстанції у 856 справах з питань пенсійного забезпечення, що на 15% більше показника минулого року (730).

Близько 1% судових справ стосуються спорів, які раніше відносились до компетенції Фонду соціального страхування та стосуються поновлення страхових виплат.

Судами першої інстанції на сьогодні розглянуто 555 позовів.

Відмовлено судами першої інстанції у задоволенні 66 позовів громадян, що складає 11 % від пред’явлених в цьому році позовів громадян.

 

УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЬНО-ПЕРЕВІРОЧНОЇ РОБОТИ

Основними завданнями, покладеними на Управління контрольно-перевірочної роботи, є контроль за додержанням законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування та встановлення фактів незаконного та нецільового використання пенсійних коштів шляхом проведення перевірок та складання актів за їх результатами.

KPR 01102024 - Інформація про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2024 року

Станом на 01.10.2024 здійснено 1534 контрольно-перевірочних захода, спрямованих на реалізація державної політики з питань пенсійного та соціального забезпечення, а саме:

  • 1457 або 95% – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій,
  • 38 або 2,5% – щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів,
  • 26 або 1,7% – обґрунтованості видачі лікарняних листків,
  • 11 або 0,7% – щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України в банківських установах,
  • 2 або 0,1% – прийняття участі в розслідуванні професійного захворювання.

Суттєву частку порушень, які фахівці Управління виявляють під час проведення зазначених заходів це розбіжності між бухгалтерськими документами про нарахований заробіток (стаж роботи) та довідками, які видані для призначення/перерахунку пенсій, а саме 95,5 % та порушень використання страхових коштів 3,6%.

 

 

УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ

Протягом звітного періоду Управлінням внутрішнього аудиту забезпечено стовідсоткове виконання Зведеного плану діяльності з внутрішнього аудиту Пенсійного фонду України на 2024-2026 роки, незважаючи на низький рівень укомплектованості кадрами – фактично виконувало обов’язки 4 працівника з 9 або 44% від штатної чисельності.

Проведено два внутрішні аудити та два контрольні заходи:

аудит стану організації роботи щодо здійснення контролю за страховими виплатами за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;

аудит стану дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів, власних розпорядчих документів щодо надання доступу до інформації та програмного забезпечення в інформаційно-комунікаційній системі Пенсійного фонду України;

контрольний захід на тему «Стан ведення кадрового діловодства з використанням підсистеми «Альфа. Бухгалтерія»;

контрольний захід на тему «Стан впровадження аудиторських рекомендацій та виконання вимог наказу Головного управління від 13.06.2024 №151 «Про результати планового внутрішнього аудиту стану дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів, власних розпорядчих документів щодо надання доступу до інформації та програмного забезпечення в інформаційно-комунікаційній системі Пенсійного фонду України в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області».

За результатами аудитів надані рекомендації стовідсотково виконані (10 рекомендацій). Також усунено 25 нефінансових порушень.

За результатами контрольного заходу на тему «Стан ведення кадрового діловодства з використанням підсистеми «Альфа. Бухгалтерія» виявлено 31 нефінансове порушення; з виявлених порушень – 4 виправлено під час контрольного заходу,  термін усунення 27 порушень не настав.

За результатами контрольного заходу на тему «Стан впровадження аудиторських рекомендацій та виконання вимог наказу Головного управління від 13.06.2024 №151 «Про результати планового внутрішнього аудиту стану дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів, власних розпорядчих документів щодо надання доступу до інформації та програмного забезпечення в інформаційно-комунікаційній системі Пенсійного фонду України в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області»,  наказ від 13.06.2024 №151 знятий з контролю як виконаний.

Крім того, в рамках оперативного контролю здійснювався моніторинг усунення недоліків і порушень, які були виявлені під час проведення у 4 кварталі 2023 року аудиту стану організації роботи щодо додержання вимог законодавства про публічні закупівлі, власних рішень про організацію закупівельної діяльності та стану використання, збереження матеріальних цінностей, ведення їх обліку, аналізувався та узагальнювався стан впровадження наданих рекомендацій, контролювався стан виправлення порушень. Всі порушення усунуто, рекомендації виконано.

В оперативному режимі забезпечено актуалізацію Бази даних внутрішнього аудиту.

Систематично здійснювався моніторинг виконання Програми підвищення якості внутрішнього аудиту на 2024 рік, затвердженої за результатами проведеної оцінки якості внутрішнього аудиту за 2023 рік.

  

 

УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 В частині загального діловодства:

Впродовж 9 місяців 2024 року загальний документообіг Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (далі – Головне управління) склав 88 156 документів.

Протягом звітного періоду в Головному управлінні зареєстровано 23 103 вхідних документа, а в системі електронного документообігу створено та направлено до адресатів 24 847 вихідних документів.

Крім того, за 9 місяців 2024 року в Головному управлінні створено 40 206 внутрішніх документів, у тому числі:

  • 1016 наказів (з них з основної діяльності – 271, з особового складу – 353, про щорічні відпустки – 253, про відпустки соціальні без збереження – 101, про відрядження – 28, з адміністративно-господарських питань – 10),
  • 48 окремих та протокольних доручень,
  • 3 протоколи колегії,
  • 2 411 документів з питань контрольно-перевірочної роботи,
  • 110 довідок з фінансових та кадрових питань,
  • 4 901 розрахунок з відшкодування пільгових пенсій,
  • 31 717 документів оргструктури.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року загальний документообіг збільшився на 26 085 документів (або 42,0 %).

 

Найменування 9 місяців 2023 року 9 місяців 2024 року +/- %
Вхідна кореспонденція 17 989 23 103 + 5 114 + 28,4
Вихідна кореспонденція 19 325 24 847 + 5 522 + 28,6
Разом 37 314 47 950 + 10 636 + 28,5
Внутрішні документи 24 757 40 206 + 15 449 + 62,4
ВСЬОГО 62 071 88 156 + 26 085 + 42,0

 

Впродовж звітного періоду до Головного управління надійшло 16 запитів на отримання публічної інформації (за 9 місяців 2023 року — 8), які опрацьовано у термін, визначений чинним законодавством України.

В частині обробки звернень громадян:

Впродовж 9 місяців 2024 року до Головного управління надійшло 7 622 звернення громадян, що на 1 164 звернення (або 18,0 %) більше, ніж за 9 місяців 2023 року, у тому числі:

 

  9 місяців

2023 року

9 місяців

2024 року

       +/-       %
звернення від заявника 1 801 2 777 + 976 + 54,2
з Державної установи

«Урядовий контактний центр»

271 127 – 144 – 53,1
через вебпортал ПФУ 4 386 4 718 + 332 + 7,6
ВСЬОГО 6 458 7 622 + 1 164 + 18,0

 

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян:

  • взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії – 2 074 звернення;
  • виплата пенсії через банк – 760 звернень;
  • перевірка правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат – 724 звернення;
  • правомірність припинення виплати пенсії – 560 звернень;
  • витребування довідок та інших матеріалів – 508 звернень;
  • своєчасність виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 393 звернення;
  • роз’яснення пенсійного законодавства – 343 звернення;
  • виконання рішень судів – 328 звернень;
  • використання електронних ресурсів — 207 звернень;
  • визначення права на призначення пенсії – 151 звернення;
  • виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера — 95 звернень;
  • щодо страхових виплат — 89 звернень;
  • індексація пенсії — 78 звернень;
  • своєчасність виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати – 70 звернень;
  • щодо перерахунку житлової субсидії — 49 звернень;
  • визначення права на отримання пільги — 43 звернення;
  • щодо електронних трудових книжок — 36 звернень;
  • визначення права на призначення житлової субсидії — 35 звернень;
  • внесення змін про застраховану особу до реєстру застрахованих осіб — 32 звернення;
  • щодо перерахунку нарахованої суми пільги — 30 звернень;
  • підвищення розміру пенсії — 29 звернень;
  • інші — 988 звернень.

В частині господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення:

Станом на 01.10.2024 внаслідок широкомасштабного вторгнення військових збройних формувань рф на територію України всі адміністративні приміщення, господарські будівлі, переважна більшість службового автотранспорту та рухомого майна Головного управління залишились в районах, які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а прийом громадян у сервісних центрах не ведеться. Проте, незважаючи на вказані обставини, Головне управління продовжує виконувати всі свої функції, у тому числі господарського характеру.

З метою створення власних робочих осередків на підконтрольній українській владі території Головному управлінню передано в оперативне управління частину нежитлової будівлі площею 84,8 кв.м для використання в якості адміністративного приміщення на постійній основі в м. Миколаєві Львівської області.

Крім того, Головним управлінням укладено договори оренди на використання нежитлових приміщень (кабінетів):

загальною площею 162 кв. м, а також гаражу площею 25,5 кв. м в м. Черкаси;

загальною площею 148,3 кв. м в м. Дніпро.

Протягом 9 місяців 2024 року проведено закупівлі товарів та послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), за результатами яких було укладено договори з придбання:

товарів: запасних частин, витратних матеріалів та аксесуарів для службового автотранспорту, апаратних засобів криптографічного захисту інформації (токенів), деяких аксесуарів та супутнього приладдя до комп’ютерної техніки, канцелярських товарів та печаток, кабельно-провідникової продукції для належної роботи генератора, первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників), настінних стендів, деяких побутових електроприладів та офісних меблів, засобів гігієни, бензину, знаків поштової оплати (марок), газового палива тощо;

послуг з: розподілу газу, управління побутовими відходами, заправки та відновлення картриджів багатофункціональних пристроїв і принтерів, телефонного зв’язку, сервісного (технічного) обслуговування системи газопостачання, постачання теплової енергії, монтажу та наладки засобів пожежної сигналізації, централізованої охорони майна, спостереження та обслуговування установки пожежної сигналізації, надання доступу до мережі Інтернет, пересилання великогабаритних або великовагових відправлень, доставки несекретних відправлень, підвищення кваліфікації державних службовців, заміни автошин, поточного ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів, оформлення і засвідчення документів, страхування транспортних засобів та професійної підготовки спеціалістів.

З метою безперебійної роботи Головного управління під час стабілізаційних, аварійних та планових відключень електроенергії забезпечено роботу автономних джерел електрогенерації (бензинових генераторів) в період з червня по вересень п.р. на локаціях, розташованих в м. Києві та м. Дніпрі.

В частині виконання функцій Сектору з питань охорони праці та цивільного захисту:

З метою виконання нормативно-правових актів з цивільного захисту та охорони праці, а також Плану роботи Головного управління на 2024 рік, організовано проходження навчання та перевірку знань:

з цивільного захисту для 13 керівників самостійних структурних підрозділів та 1 заступника начальника Головного управління в Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Луганської області та 273 інших посадових осіб (крім керівництва) при Головному управлінні відповідно до наказу Головного управління від 17.06.2024 № 156 «Про затвердження Програми загальної підготовки працівників Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області до дій у надзвичайних ситуаціях та проведення навчання»;

з охорони праці для 265 посадових осіб, що працюють в Управлінні пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, Відділі з ретроконверсії, Управлінні адміністративного забезпечення, Управлінні обслуговування громадян, Фінансово-економічному управлінні, Управлінні контрольно-перевірочної роботи, Управлінні з питань виплат, Юридичного управління та Управління інформаційних систем та електронних реєстрів (відповідно до затвердженого наказом Головного управління від 20.06.2024 № 158 Плану-графіку на ІІ-ІІІ квартали 2024 року).

Навчання за відповідними напрямками пройдено успішно всіма працівниками, які приймали в ньому участь.

 

 

ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ РОБОТИ

Протягом 9 місяців 2024 року масова комунікація у Головному управлінні включала близько 10 різного роду форм і методів роботи. Згідно з нею найбільш ефективними і поширеними напрямами взаємодії з громадськістю, які охоплюють значне коло осіб, були зустрічі з різноманітними цільовими аудиторіями.

Інформація про інформаційно-роз’яснювальну роботу за 9 місяців 2024 року – завантажити.

Найбільш актуальним та затребуваним за 9 місяців 2024 року було надання фахових консультацій, у тому числі у форматі онлайн-зустрічей, у приміщеннях координаційних центрів надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам з Луганської області та ЦНАПАХ військових та військово-цивільних адміністрацій, які розташовані в різних регіонах країни, надання послуг в місцях компактного проживання переселенців. Із 605 зустрічей з населенням за місцем проживання їх кількість склала 531 захід, у тому числі 32 особисті прийоми громадян провело керівництво Головного управління (консультації отримали 306 осіб).

Також протягом звітного періоду проводились зустрічі у трудових колективах (96), з громадськими організаціями (51) та безробітними (32), на яких надавалися роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства, порядку призначення житлових субсидій і пільг, страхових виплат, соціальних послуг, функціонування онлайн-сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України.

За звітний період на постійно діючих телефонних “гарячих лініях”  Головного управління було надано 15964 консультативні послуги. У ході  телефонних “гарячих ліній”, які щомісячно проводить керівництво Головного управління (за 9 місяців 2024 року проведено 32 таких заходи), кваліфіковані відповіді з актуальних питань згідно з компетенцією органів Пенсійного фонду України отримали 314 мешканців Луганщини.

За 9 місяців 2024 року забезпечено 3 виступи на радіо з питань проходження ідентифікації пенсіонерами та надання житлових субсидій та пільг.

На офіційній інформаційній сторінці Головного управління та сторінках відділів обслуговування громадян Управління обслуговування громадян у мережі Facebook, у Telegram-каналі та на офіційній інформсторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України  не припинялась просвітницька робота щодо можливостей дистанційного отримання електронних послуг за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. За  9 місяців 2024 року з вищезазначеного напрямку було оприлюднено 1987 інформаційних повідомлень.

За результатами проведеного моніторингу протягом звітного періоду на загальнодержавних та регіональних вебресурсах оприлюднено 3708 інформаційних матеріалів з пенсійних питань, порядку призначення житлових субсидій і пільг, страхових виплат, соціальних послуг та висвітлення інших актуальних аспектів діяльності Головного управління.

За  9 місяців 2024 року на офіційній інформаційній сторінці Головного управління та сторінках відділів обслуговування громадян Управління обслуговування громадян у мережі Facebook, у Telegram-каналі та на офіційній інформсторінці Головного управління вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України  розміщено 5669 тематичних повідомлень, а саме: з питань пенсійного забезпечення – 4244, житлових субсидій та пільг – 648, страхових виплат та соціальних послуг – 777 повідомлень.

 

 

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

З метою забезпечення реалізації антикорупційної політики в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області (далі — Головне управління) забезпечено системне здійснення заходів щодо запобігання корупції та забезпечено контроль за дотриманням працівниками Головного управління обмежень, передбачених Законом України “Про запобігання корупції” (далі – Закон).

Наказом Головного управління від 16.05.2024 № 135 затверджені Заходи  щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024–2025 роки.

Одним з пріоритетних напрямом роботи є проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо основних положень антикорупційного законодавства та попередження можливих правопорушень, запобігання виникненню конфлікту інтересів та його врегулювання.

Так, протягом 9 місяців 2024 року з працівниками Головного управління проведено:

12 внутрішніх навчань на теми: “Вимоги, обмеження та заборони на державній службі, правила етичної поведінки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”, “Дотримання вимог фінансового контролю відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”, “Захист викривачів. Порядок здійснення перевірки за повідомленням викривача”, “Викривач: правовий статус”, “Конфлікт інтересів”, “Правила етичної поведінки державного службовця”. За результатами навчання проводилося тестування та анкетування слухачів. Всього з початку року у навчальних заходах з антикорупційного спрямування взяло участь 1470 працівників Головного управління (одна особа приймала участь у декількох заходах).

Отримано 642 сертифіката за проходження онлайн-курсів з питань антикорупційного законодавства на навчальній платформі NAZK.Study, а саме: “Декларуйся!”, “Як взаємодіє держава: вивчай, комунікуй, змінюй”, “Розбудова доброчесних організацій”, “Новачок на публічній службі”,  “Робота з Єдиним порталом повідомлень викривачів”, “Основи антикорупції для всіх і кожного”, “Декларуйся!”, “Зрозуміло про конфлікт інтересів”;

надано 292 індивідуальної консультації з антикорупційного законодавства.

Уповноваженим підрозділом розроблено та доведено до відома працівників 6 роз’яснювальних матеріалів з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства та законодавчих змін. З метою формування негативного ставлення до корупції, прозорості та відкритості на інформаційних ресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області в мережі інтернет оприлюднено 29 матеріалів.

У звітному періоді здійснювався постійний моніторинг дотримання заборон та обмежень, встановлених антикорупційним законодавством.

Забезпечено організацію проведення 9 спеціальних перевірок відносно осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії “Б” в Головному управлінні в 2024 році. Станом на 30.09.2024 тривають 7 спеціальних перевірок.

Також, у звітному періоді закінчено та складено довідки про результати проведення 27 спеціальних перевірок, розпочатих у 2023 році.

Забезпечено 100 % заходів щодо виявлення та врегулювання конфлікту інтересів працівників Головного управління. Щоквартально здійснюється моніторинг рішень щодо пенсійного забезпечення працівників Головного управління з метою уникнення відповідних корупційних ризиків.

Випадків конфлікту інтересів не виявлено. Не врегульовані випадки конфлікту інтересів відсутні. Протягом звітного періоду 2024 року від працівників Головного управління повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту не надходило.

Забезпечено вжиття 100 % заходів щодо формування культури повідомлення викривачами про факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції” шляхом проведення комунікаційної кампанії з питань формування культури повідомлення.

Повідомлень щодо можливих порушень з боку посадових осіб Головного управління у звітному періоді не надходило.

 

background Layer 1