Телефонні «гарячі лінії» керівництва Фонду в Луганській області
Протягом чотирьох днів, з 14 по 17 жовтня, в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області проводилися телефонні «гарячі лінії» з питань пенсійного забезпечення громадян з керівним складом Фонду в області.
На дзвінки 35 мешканців Луганщини відповідали начальник Головного управління Ольга Шарунова та заступники начальника Фонду в області Павло Баранов, Тетяна Нікітіна й Евеліна Приймак.
З якими запитаннями зверталися жителі регіону до очільників пенсійної служби Луганщини цього разу? Найчастіше просили надати роз’яснення щодо порядку, способів, термінів проходження ідентифікації особи та поновлення отримання пенсійних виплат. Цікавилися питаннями щодо підтвердження стажу у разі втрати диплому, трудової книжки та при виявленні помилок у ній, оформлення і виплати житлової субсидії за новим місцем проживання, перерахування пенсії у зв’язку зі збільшенням стажу та заробітної плати працюючому пенсіонеру, виплати пенсії на виконання рішення суду, виплати недоотриманої пенсії за померлого батька тощо.
Усім додзвонювачам надано кваліфіковані відповіді згідно з чинним законодавством. Їм рекомендовано активніше користуватися електронними сервісами Пенсійного фонду України та відстежувати актуальну інформацію стосовно діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Луганській області на його офіційній сторінці в Фейсбук та Телеграм.