Пропагуємо актуальні сервіси вебпорталу електронних послуг
Зміни, оновлення, розширення функцій – все це відбувається в Пенсійному фонді України. Кожна особа має знати, які завдання виконує Пенсійний фонд України і найголовніше, які новації відбулися в законодавстві.
Тож співробітники Пирятинського відділу державної виконавчої служби у Лубенському районі Полтавської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України у ході зустрічі з начальником відділу обслуговування громадян №7 Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталією Остановською обговорили насамперед вимоги для тривалості страхового стажу для визначення права на пенсію за віком у 2025 році, залежність розміру майбутньої пенсійної виплати від тривалості страхового стажу та офіційно нарахованої заробітної плати, а також можливість добровільної сплати страхових внесків.
З метою підвищення обізнаності застрахованих осіб щодо переваг використання електронних сервісів Пенсійного фонду України керівник сервісного центру поінформувала про зручні, корисні та актуальні сервіси вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, які функціонують у режимі 24/7.
Учасники зустрічі розглянули функціональні можливості порталу, обговорили вплив внесеної роботодавцями інформації про працівників та страхові виплати на призначення пенсії.
На власному прикладі пані Наталія продемонструвала інформаційні можливості мобільного застосунку “Пенсійний фонд”, завдяки якому можна перевірити наявний страховий стаж, вчасність та повноту сплати страхових внесків, наявні “е-лікарняні”, електронну трудову книжку. Щодо “е-послуг” фахівець зазначила, що більшість послуг, які входять до компетенції Пенсійного фонду України, також можна отримати дистанційно.
