Про особливості дистанційного обслуговування ‒ працівникам Управління праці та соціального захисту населення
Фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області спрямована робота на ознайомлення населення, особливо внутрішньо переміщених осіб, в період воєнного стану з електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України та правилами зарахування страхового стажу.
Так, днями начальник сервісного центру №7 Наталія Остановська провела зустріч з працівниками Управління праці та соціального захисту населення Лубенської районної державної адміністрації у місті Пирятин.
Пані Наталія повідомила, щоб полегшити життя населенню і скоротити вічні черги в сервісних центрах Пенсійний фонд України запровадив і активно розвиває електронні сервіси відомчого вебпорталу.
Представниця Головного управління проінформувала присутніх про послуги, які наразі входять до компетенції Пенсійного фонду України: призначення та перерахунок пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат тощо, але найбільшу увагу присутніх привернула інформація щодо послуг Фонду, які можна отримати дистанційно. Тому очільнимця сервісного центру надала покрокові інструкції щодо авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та ознайомила з вимогами до скан-копій документів, які завантажують до системи під час подання різних видів заяв.
Нагадала, що з червня 2026 року облік трудових відносин буде здійснюватися лише в електронній формі, тож дуже важливо уже зараз завантажити скан-копії паперових трудових книжок до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування через вебпортал ПФУ.
Також, фахівець повідомила, що є і сайт, і мобільний додаток, і навіть «Пенсійний калькулятор», який дає змогу прикинути розмір майбутньої пенсії.
Наталія Іванівна нагадала, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія. Підпис; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема з використанням технологій BankID.
Зустріч пройшла в форматі діалогу, всі присутні могли поставити запитання та отримати висококваліфіковані відповіді.