Пропустити навігацію

Популяризація сучасних електронних сервісів Пенсійного фонду ‒ важливий напрямок нашої діяльності

Головний спеціаліст відділу забезпечення наповнення бюджету №1 Фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Оксана Роговенко відвідала та провела зустріч у трудовому колективі Управління соціального захисту населення Пирятинської районної державної адміністрації щодо взаємодії у напрямку впровадження сучасних електронних сервісів.

В ході зустрічі двом учасникам заходу було надано для ознайомлення буклети з інформацією про електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, який є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, адже забезпечує швидкий та зручний спосіб отримання документів і відомостей про найманих працівників.

Працює вебпортал із дотриманням вимог до захисту персональних даних. Увійти до кабінету роботодавець може за допомогою електронного цифрового підпису.

Спектр послуг зазначеного сервісу перегляд звітності щодо сплати єдиного внеску та відомостей про наявну заборгованість до Пенсійного фонду, доступ до інформації про застрахованих осіб, про стан опрацювання звітів, усунення виявлених помилок під час формування звіту.

Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді, до якого за необхідності можна додати електронний файл. Відповідь теж надається в електронному вигляді, її можна переглянути у зручний час в особистому кабінеті.

Для правильного розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності страхувальник має можливість самостійно отримувати електронні Довідки про трудовий та страховий стаж своїх працівників (Додаток 9), а також щодо кожної застрахованої особи, яка перебуває з ним у трудових відносинах, є можливість сформувати форму ОК-7.

Варто пам’ятати, що отримати інформацію можна лише про того працівника, за якого страхувальник вже звітувався. Довідка про трудовий та страховий стаж формується з урахуванням даних про сплату внесків, а тому якщо за певний період не сплачено страхові внески, то цей період не увійде до розрахунку стажу. Такі довідки не потребують підпису фахівців Пенсійного фонду України, оскільки формуються у вигляді документів з QR-кодом.

У числі останніх новацій кабінету страхувальника сервіс Електронна трудова книжка, завдяки якому користувач має можливість сформувати звернення та подати скановані копії трудових книжок працівників.

Також спростилася процедура отримання необхідних відомостей з Електронного реєстру листків непрацездатності, яка потрібна роботодавцю при здійсненні розрахунків виплат за лікарняними листками. З пункту меню Листки непрацездатностінадано можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника по трудовій книжці.

Вебпортал має зручне меню та посилання, які надають підказки, роз’яснення, що роблять його простим у користуванні. Кабінет страхувальника є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, який постійно удосконалюється.

Учасники заходу отримали відповіді на свої запитання та одержали інформаційно-роз’яснювальні матеріали.

1001 1 - Популяризація сучасних електронних сервісів Пенсійного фонду ‒ важливий напрямок нашої діяльності

background Layer 1