Відвідувачу надано роз’яснення умов призначення житлової субсидії на опалювальний період
13 січня 2025 року начальник сервісного центру №7 Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Остановська провела зустріч з внутрішньо переміщеною особою з Луганської області на робочому місці в сервісному центрі.
З метою надання необхідної інформації та популяризації електронних сервісів Фонду днями начальником відділу обслуговування громадян №7 (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України Наталією Остановською проведено зустріч з внутрішньо переміщеною особою з Луганської області на робочому місці в сервісному центрі м. Пирятина.
Основне питання, яке цікавило особу ‒ призначення житлової субсидії на опалювальний період.
Спеціаліст повідомила, що житлова субсидія ‒ це адресна державна соціальна допомога вразливим споживачам житлово-комунальних послуг і вона призначається особам на норму, що перевищує встановлену соціальну норму житла.
Під час спілкування пані Наталія пояснила умови призначення житлової субсидії та звернула увагу особи на необхідність повідомляти органи Пенсійного фонду протягом 30 днів про зміну персональних даних не тільки своїх, а й усіх членів сім’ї.
Представниця Головного управління ознайомила з новим інструментом підтримки внутрішньо переміщених осіб ‒ субсидією на оренду житла для осіб, які витрачають на оренду житла понад 20% своїх сукупних доходів, яке розпочнеться з кінця січня. Розмір субсидії на оренду розраховуватиметься індивідуально для кожної сім’ї ВПО. На нього впливатимуть рівень доходу родини, кількість членів сім’ї та вартість оренди житла, з урахуванням вартості житла у регіоні за умови наявності офіційного Типового договору оренди з власником житла.
Органи Пенсійного фонду України здійснюють прийом заяв на призначення житлових субсидій і пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палення та скрапленого газу, незалежно від місця проживання, тобто за принципом екстериторіальності.
Наприкінці зустрічі керівник сервісного центру надала роз’яснення щодо переваги вирішення питань через вебпортал Пенсійного фонду України, серед яких зручність та оперативність отримання послуг, та повідомила про види послуг, які можна отримати онлайн.