Інформаційно-роз’яснювальна робота серед ВПО
Зміни, оновлення, розширення функціоналу – все це в Пенсійному фонді України відбувається постійно. Кожна особа має знати, які функції виконує Пенсійний фонд України і найголовніше, які останні зміни відбулися в законодавстві.
З метою підвищення обізнаності застрахованих осіб щодо переваг використання електронних сервісів Пенсійного фонду України начальником відділу обслуговування громадян №7 Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталією Остановською днями проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з представником Головного управління державної казначейської служби України у Луганській області, внутрішньо переміщеною особою з міста Попасна.
На початку заходу керівник сервісного центру поінформувала про зручні, корисні та актуальні сервіси вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, які функціонують у режимі 24/7. Далі розглянули функціональні можливості відомчого вебпорталу, обговорили вплив внесеної роботодавцями інформації про працівників та страхові виплати на призначення пенсії, можливості онлайн-сервісів, за допомогою яких можна перевірити та оновити інформацію, що міститься в реєстрі застрахованих осіб, а також перевірити страховий стаж.
На власному прикладі пані Наталія продемонструвала інформаційні можливості мобільного застосунку “Пенсійний фонд”, завдяки якому можна перевірити наявний страховий стаж, вчасність та повноту сплати страхових внесків, наявні “е-лікарняні”, електронну трудову книжку. Фахівець зазначила, що більшість послуг, які входять до компетенції Пенсійного фонду України, також можна отримати дистанційно.
Також обговорили вимоги для тривалості страхового стажу для визначення права на пенсію за віком у 2025 році, залежність розміру майбутньої пенсійної виплати від тривалості страхового стажу та офіційно нарахованої заробітної плати, можливість добровільної сплати страхових внесків.