Як підключитися до Кабінету ЦНАП на вебпорталі Пенсійного фонду України
Згідно з чинним законодавством призначення субсидій та пільг проводять органи Пенсійного фонду України.
Положення Постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 №1041 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України” передбачають можливість прийому документів для призначення житлових субсидій та пільг органом у спосіб, обраний особою, зокрема, центром надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП).
При цьому, адміністративні послуги надання житлових субсидій та пільг входять до Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через ЦНАП, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523 “Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг”.
Повідомляємо, що наразі реалізовано інформаційний обмін у дистанційному форматі через спеціальний електронний кабінет для ЦНАП на вебпорталі Пенсійного фонду України за адресою https://portal.pfu.gov.ua.
Отримати доступ до Кабінету ЦНАП можна наступним способом: на головній сторінці вебпорталу без авторизації у розділі “Центрам надання адміністративних послуг/Територіальним громадам” закачати Договір про надання доступу до Кабінету масового електронного сервісу Пенсійного фонду України (Договір приєднання) та Заяву про приєднання до Договору про надання доступу до Кабінету масового електронного сервісу Пенсійного фонду України, заповнити їх необхідними реквізитами та даними відповідальних працівників та сертифікатів кваліфікованих електронних підписів (КЕП), підписати, просканувати та засвідчити їх КЕП керівника; разом з сертифікатами КЕП уповноважених працівників та файлами засвідчення КЕП надіслати на офіційну електронну адресу Головного управління gu.lg@pfu.gov.ua. (Довідково: ці документи викладено у форматі pdf-файлів, їх можна перетворити у формат, доступний для редагування, загальнодоступними безкоштовними засобами у мережі Інтернет).
Після опрацювання вказаних документів фахівцями Фонду уповноваженим спеціалістам ЦНАП, дані яких наведено у заяві, буде надано доступ до особистого кабінету за КЕП, який відповідає сертифікату працівника, долученого до заяви про приєднання.
При авторизації у пункті “Бажаєте увійти як” необхідно вибрати “Центр надання адміністративних послуг/Територіальна громада”.
У вказаному Кабінеті надаються наступні можливості:
1) пошук та перегляд заяв, зареєстрованих спеціалістами ЦНАП;
2) формування та подачу наступних заяв:
- про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
- про призначення та надання житлової субсидії;
- про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
- щодо перерахунку раніше призначеної житлової субсидії;
- щодо перерахунку раніше призначеної пільги;
- про виплату житлової субсидії або пільги з відкриттям рахунка;
- про виплату житлової субсидії або пільги;
- про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг за експериментальним проектом”;
- про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб та військового збору;
3) формування та подання запиту на отримання довідки з Кабінету ЦНАП за формами: “Довідка про розмір виплачених пільг/субсидії” для отримувачів пільг та/або житлових субсидій”, “Довідка про пільговика”.
Також звертаємо увагу, що у Кабінеті ЦНАП на вебпорталі останнім часом для відкладення опрацювання реалізовано можливість формування та збереження чернетки для всіх типів звернень.
З питань підтримки користувачів Кабінету ЦНАП можна звертатися за телефоном 095-747-63-46.