Зустріч з трудовим колективом Пирятинського терцентру надання соціальних послуг
Одним із ефективних методів донесення інформації з питань пенсійного і соціального забезпечення, а також популяризації електронних сервісів, як сучасного способу комунікації громадян з Пенсійним фондом України, є зустрічі з трудовими колективами.
Днями начальник відділу обслуговування громадян №7 (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України Наталія Остановська провела зустріч з працівниками Пирятинського територіального центру надання соціальних послуг.
Тематика заходу актуальна і важлива: призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг.
На початку зустрічі керівник ознайомила присутніх з новаціями, які відбулися протягом року у сфері пенсійного та соціального забезпечення. Також, повідомила про зміни, які чекають громадян у 2025 році.
Під час заходу пані Наталія поінформувала про право громадян на своєчасне звернення за призначенням пенсії, види пенсій, умови та механізм їх призначення.
Окремо зупинилася на новаціях січня: впровадження механізму реалізації експериментального проєкту щодо надання субсидії на оплату вартості оренди житла внутрішньо переміщеним особам та компенсації орендодавцям частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору.
Наступна частина зустрічі була присвячена можливостям вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Наталія Іванівна розповіла про дистанційні форми взаємодії громадян з Пенсійним фондом України, зазначивши, що онлайн-сервіси від Пенсійного фонду стали частиною життя кожного громадянина. Представниця Головного управління детально зупинилася на можливостях оновлення особистих даних у Реєстрі застрахованих осіб через вебпортал електронних послуг. Поінформувала, що розширяючи свої функції ‒ розширюється і перелік дистанційних послуг. Кожна застрахована особа має можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, перевіряти факт сплати внесків своїм роботодавцем та суму, з якої вони перераховуються.
Ще однією перевагою вебпорталу є можливість дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісних центрів Пенсійного фонду, у зручний для особи час, тобто послуги доступні в режимі 24/7.