Пропонували широкий спектр електронних послуг та сучасних онлайн-сервісів
Фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області спрямована робота на ознайомлення населення, особливо внутрішньо переміщених осіб, в період воєнного стану з електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України.
Так, днями начальник сервісного центру №7 Наталія Остановська провела зустріч зі співробітниками Пирятинського відділу державної виконавчої служби у Лубенському районі Полтавської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.
Пані Наталія поінформувала присутніх про те, що сьогодні Пенсійний фонд України використовує досягнення новітніх технологій та пропонує широкий спектр електронних послуг та сучасних онлайн-сервісів, намагаючись зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців і громадян більш якісним, оперативним та функціональним. Усі ці онлайн-сервіси доступні на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Представниця Головного управління зазначила, що вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ‒ це зручний сервіс, який функціонує 24/7 та за допомогою якого (без відвідування органів Фонду) можна отримати практично усі послуги, котрі надають фахівці в сервісних центрах.
Наталія Іванівна повідомила, що нині електронний ресурс дає унікальну можливість усім зацікавленим особам постійно, не виходячи з дому, контролювати свої особисті дані, які впливають на розмір майбутньої пенсії, або переглядати інформацію з власної пенсійної справи. Вебпортал має зручне меню та посилання, які надають підказки, роз’яснення, що роблять його простим у користуванні, та дозволяє особам, без спеціальних знань і навичок, легко розібратися у цій системі.
Користувачами порталу можуть бути усі без винятку повнолітні громадяни. Послуги онлайн ‒ платформи доступні для авторизованих користувачів та надаються абсолютно безкоштовно. Вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог законодавства про захист інформації.
Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок, оскільки телефоном спеціалісти Фонду не надають конфіденційну інформацію.
Зустріч пройшла в форматі діалогу, всі присутні могли поставити запитання та отримати висококваліфіковані відповіді на них.