Пропустити навігацію

Пропонували широкий спектр електронних послуг та сучасних онлайн-сервісів

Фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області спрямована робота на ознайомлення населення, особливо внутрішньо переміщених осіб, в період воєнного стану з електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України.

Так, днями начальник сервісного центру №7 Наталія Остановська провела зустріч зі співробітниками Пирятинського відділу державної виконавчої служби у Лубенському районі Полтавської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.

Пані Наталія поінформувала присутніх про те, що сьогодні Пенсійний фонд України використовує досягнення новітніх технологій та пропонує широкий спектр електронних послуг та сучасних онлайн-сервісів, намагаючись зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців і громадян більш якісним, оперативним та функціональним. Усі ці онлайн-сервіси доступні на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Представниця Головного управління зазначила, що вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України це зручний сервіс, який функціонує 24/7 та за допомогою якого (без відвідування органів Фонду) можна отримати практично усі послуги, котрі надають фахівці в сервісних центрах.

Наталія Іванівна повідомила, що нині електронний ресурс дає унікальну можливість усім зацікавленим особам постійно, не виходячи з дому, контролювати свої особисті дані, які впливають на розмір майбутньої пенсії, або переглядати інформацію з власної пенсійної справи. Вебпортал має зручне меню та посилання, які надають підказки, роз’яснення, що роблять його простим у користуванні, та дозволяє особам, без спеціальних знань і навичок, легко розібратися у цій системі.

Користувачами порталу можуть бути усі без винятку повнолітні громадяни. Послуги онлайн платформи доступні для авторизованих користувачів та надаються абсолютно безкоштовно. Вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог законодавства про захист інформації.

Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок, оскільки телефоном спеціалісти Фонду не надають конфіденційну інформацію.

Зустріч пройшла в форматі діалогу, всі присутні могли поставити запитання та отримати висококваліфіковані відповіді на них.

5222443824507383341 121 1024x768 - Пропонували широкий спектр електронних послуг та сучасних онлайн-сервісів

background Layer 1