Пропустити навігацію

Консультуємо громадян щодо новацій у сфері пенсійного та соціального забезпечення

15 вересня начальник сервісного центру № 7 Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Остановська провела зустріч з внутрішньо переміщеними особами з Луганщини на робочому місці в сервісному центрі у місті Пирятин.

До керівника сервісного центра звернулася особа, яку цікавило питання проходження повторної ідентифікації з метою недопущення припинення отримання нею пенсійних виплат.
Фахівець зазначила, що існує декілька способів проходження ідентифікації:

По-перше, звернувшись особисто до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або в банківські установи, де особа отримує пенсію;

По-друге, авторизувавшись в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою віддаленого КЕП (кваліфікованого електронного підпису) «Дія. Підпис», створеного за допомогою мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;

В третіх, за допомогою відеоконференцзв’язку з дотриманням законодавства у сфері електронних послуг, під час сеансу якого пред’являється документ, що посвідчує особу відповідно до Порядку, встановленого правлінням Пенсійного фонду України.

Фахівець звернула увагу громадянки щодо можливостей онлайн-сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, які дозволяють дистанційно, без особистого відвідування сервісних центрів, вирішити питання, пов’язані з нарахуванням і виплатою пенсій, субсидій та пільг.

IMG 20250915 082406 466 1024x768 - Консультуємо громадян щодо новацій у сфері пенсійного та соціального забезпечення

background Layer 1