Пропустити навігацію

У Полтаві відбулася зустріч з ВПО з питань пенсій та компенсацій

29 жовтня 2025 року начальник відділу обслуговування громадян №4 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Павло Кіянов провів прийом вимушених переселенців у приміщенні офісу громадської організації «ВПО України» у місті Полтава.

Під час зустрічі громадянам надано детальні роз’яснення з ключових питань, що стосуються їх соціального та пенсійного забезпечення. Зокрема, було акцентовано увагу на необхідності проходження фізичної ідентифікації до 31 грудня 2025 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №299, що є обов’язковою умовою для подальшого отримання пенсійних та соціальних виплат.

Крім того, учасникам прийому пояснено порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб, який визначено Постановою КМУ від 31.12.2024 №1544 «Деякі питання надання державної підтримки внутрішньо переміщеним особам». Зокрема детально проінформовано про правильне оформлення документів для отримання виплат та перелік витрат, які підлягають компенсації.

Окремо обговорювався порядок реалізації експериментального проєкту щодо надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб і військового збору, відповідно до Постанови КМУ від 25.10.2024 №1225. Громадянам роз’яснено умови участі у проєкті та механізм отримання фінансової підтримки.

Учасники прийому також отримали відповіді на інші питання, що належать до компетенції Пенсійного фонду України, зокрема щодо пенсійного забезпечення, страхових виплат та можливостей отримання державної соціальної допомоги.

Внутрішньо переміщені особи, які звернулися до фахівця, отримали вичерпні консультації та необхідну допомогу з оформлення документів для реалізації їхніх прав і соціальних гарантій.

2910 1 - У Полтаві відбулася зустріч з ВПО з питань пенсій та компенсацій

background Layer 1