Пенсійна служба Луганщини звітує про результати діяльності за дев’ять місяців
30 жовтня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області в онлайн-режимі відбулося засідання колегії за підсумками діяльності установи за січень-вересень поточного року. У заході взяла участь та виступила заступник голови Луганської обласної державної адміністрації Катерина Безгинська.
Представлені дані засвідчили стабільність виконання завдань та позитивну динаміку основних показників.
Станом на 1 жовтня 2025 року на обліку в Головному управлінні перебувало майже 219 тисяч пенсіонерів. Середній розмір пенсії становить 7 305 гривень. Страховими виплатами за звітний період забезпечено 7 420 осіб. На фінансування пенсій за дев’ять місяців поточного року спрямовано 15,3 млрд грн. На загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві витрачено 307 млн грн.
З 1 липня Пенсійний фонд прийняв на себе функцію виплати державних соціальних допомог. За цей період 126 родин отримали грошову допомогу учням перших класів у межах програми «Пакунок школяра», 8 980 осіб ‒ разові грошові виплати до Дня Незалежності України, 7 406 пенсіонерів ‒ допомогу разом із пенсією.
Опрацювання звернень щодо призначення державних соціальних допомог здійснюється за екстериторіальним принципом. Упродовж третього кварталу спеціалістами опрацьовано 10 141 справу, розглянуто 18 заяв щодо надання субсидій і 624 заяви на компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб.
Фахівці Головного управління продовжують активно надавати консультаційні послуги громадянам Луганщини. Прийом здійснюється у 35 локаціях ‒ на базі гуманітарних хабів відповідно до 19 підписаних угод. Крім того, постійні консультаційні майданчики діють у Дніпрі, Черкасах, Києві та Миколаєві Львівської області.
За звітний період за трьома номерами постійнодіючих «гарячих лінії» Головного управління надано 12 107 консультацій.
Керівником Головного управління та його заступниками проведено 34 сеанси особистої телефонної «гарячої лінії», під час яких допомогу отримали 242 особи. Також ними проведено 30 особистих зустрічей, у межах яких прийнято 239 громадян.
«Сьогодні ми підбили підсумки роботи за третину року та визначилися з пріоритетами на найближчий період. Тепер перед нами стоїть завдання ефективно їх реалізувати і забезпечити мешканцям Луганщини своєчасні пенсійні виплати та високі стандарти обслуговування», ‒ відзначила очільниця пенсійної служби області Ольга Шарунова.


