Пропустити навігацію

Інформація про стан інформаційно-роз’яснювальної роботи в територіальних управліннях Пенсійного фонду України Луганської області за 2016 рік

Інформаційно-роз’яснювальна робота органів Пенсійного фонду України в Луганської області протягом поточного року була направлена на виконання завдань, визначених Стратегією розвитку комунікацій Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 2 лютого 2016 року № 1-2, та Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фону України на період до 2020 року, ухваленою Урядом 14 вересня 2016 року.

За 2016 рік органами Пенсійного фонду області проведено 338 зустрічей в трудових колективах за участю 6,6 тис.осіб. В порівнянні із минулим роком кількість зустрічей збільшилась на 55, а охоплення працюючої категорії громадян – на 1,5 тис.осіб. Найбільше зустрічей проведено в Попаснянському районі (61 зустріч), в Новоайдарському районі (47 зустрічей) та в м.Сєвєродонецьку (31 зустріч).

За 2016 рік проведено 883 зустрічей з населенням та виїзних прийомів за участю більше 10 тис. громадян. Їх кількість збільшилась в цьому році на 141, а кількість присутніх на такого роду зустрічах – на 2,4 тис.осіб. В управлінні в Новоайдарському районі з цього року працює мобільний офіс в м.Щастя, який дозволяє значно розширити можливість надання консультаційної та практичної допомоги його мешканцям, його послугами скористалися 845 громадян.

Органами Фонду області проведено за 2016 рік 65 зустрічей з ветеранськими та громадськими організаціями за участю 1,4 тис.осіб.

Висвітлення актуальних питань діяльності органів Фонду, реформування пенсійної системи здійснювалось в місцевих засобах масової інформації, зокрема на сторінках друкованих видань розміщено 296 інформацій, в теле- та радіоефірі – 644 інформаційних матеріалів, коментарів та виступів.

На підвищення обізнаності суспільства з питань пенсійного законодавства та страхування були направлені і публічні заходи, які проводились управліннями області. Так за 2016 рік проведено 203 засідання «круглого столу», 17 брифінгів, 5 прес-конференцій.

В населених пунктах області проведено 67 занять школи майбутнього пенсіонера, 27 зустрічей з учнівською молоддю та студентами, 67 лекцій для безробітних, 64 «Днів відкритих дверей» та «Днів Пенсійного фонду», якими охоплено більше 4,3 тис. громадян.

Крім того, в листопаді під гаслом «Наша згуртованість – запорука соціальної стабільності» в області вперше проведено «Єдиний день Пенсійного фонду України в Луганській області», яким було охоплено більше 20 тис. громадян. Одночасно у всіх регіонах області пройшли різноманітні заходи: виїзні прийоми, відвідування пенсіонерів на дому, зустрічі в трудових колективах, з молоддю, особисті прийоми керівництва управлінь, прямі телефонні гарячі лінії начальників територіальних управлінь, спільні наради з соціальними партнерами, флешмоби, виступи на радіо, телебаченні, розповсюдження інформаційних буклетів. Кожен бажаючий мав змогу скористатися послугами органів Фонду незалежно від місця проживання та отримати допомогу у вирішенні питань, які турбують мешканців області, що в кінцевому підсумку підвищило інформованість громадян з питань пенсійного законодавства та позитивно вплинуло на імідж органів Фонду області.

За поточний рік проведено 33 флешмоби з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, можливостей сучасних інформаційних сервісів Пенсійного фонду.

Порівняно з минулим роком більш, ніж в 2 рази, збільшився обсяг інформаційних матеріалів, розміщених у веб-просторі. За 2016 рік в інтернет-просторі розміщено 2220 матеріалів. Ефективно використовують таку форму інформування населення в управліннях в м.Сєвєродонецьку – 480 матеріалів, смт.Біловодську –249 інформацій, м.Попасній – 247 інформації.

В 9 управліннях області, включаючи головне управління, функціонують веб – сайти, в 6 управліннях, включаючи головне управління, створені сторінки в соціальних мережах, запроваджена системи електронного звернення, в 5 управліннях спілкування з громадянами здійснюється за допомогою скайп-зв’язку. Керівництвом органів Пенсійного фонду області за 12 місяців 2016 року проведено 75 телефонних прямих «гарячих ліній», на які звернулось 572 громадянина. Протягом робочого часу у всіх управліннях працюють телефони «гарячої лінії».

На веб-сайті головного управління розміщено 623 інформаційних матеріалів, в тому числі територіальними управліннями – 438 матеріалів.

За звітний період органами Фонду області розроблено та розповсюджено 41,1 тис.буклетів з нагальних питань пенсійного законодавства.

Протягом 2016 року в управліннях області проводилась робота по популяризації та залученню громадян до реєстрації на веб-порталі Пенсійного фонду України.

Станом на 1 січня 2017 року зареєстровано користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України – 10372 особи, за 2016 рік їх кількість збільшилась на 6237.

На виконання вимог Стратегії розвитку масових комунікацій протягом поточного року в управліннях області в серпні та листопаді проводилось анкетування громадян з метою моніторингу громадської думки з питань якості обслуговування громадян в управліннях Фонду та визначення їх інформованості з питань пенсійного забезпечення.

Загалом в опитуванні прийняли участь 6014 громадян, з яких 3860 – пенсіонери, 2154 – застраховані особи. Із загальній кількості опитаних 2596 – це внутрішньо переміщені особи.

За результатами проведеного аналізу стану інформаційно-роз’яснювальної роботи органів Фонду у 2016 році можна зазначити, що практично за всіма напрямками масової комунікації показники роботи органів Фонду області покращилися: майже вдвічі збільшились кількість зустрічей в трудових колективах та з населенням (та охоплення ними населення), проведених публічних заходів, в електронному інформаційному просторі розміщено інформаційних матеріалів майже в три рази більше.

background Layer 1