Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян в органах Пенсійного фонду України в Луганській області за 12 місяців 2016 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 2016 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян./p>

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

Протягом 2016 року до органівПенсійного фонду України в Луганській області надійшло 15 984 звернення громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За 2015 рік За 2016 рік +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 19 956 15 984 -3 972
– на особистому прийомі 12 350 7 594 -4 756
– на виїзних прийомах 5 483 6 154 +671
– в письмовій формі 1 900 1 845 -55
– через вищі органи влади та організації 223 391 +168
2 До Державної установи «Урядовий контактний центр»: 2608 2018 -590

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

– особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 517 осіб, в підвідомчих органах Фонду – 7077 осіб);

– виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 457 виїзних прийомів);

– телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію керівництва головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 572 особи);

– виступам працівників на телебаченні (за звітний період 183 виступи);

– виступам працівників на радіо (за звітний період 461 виступ);

– висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 296 статей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1