Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом першого кварталу 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

За період з 01.01.2017 по 31.03.2017 до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 3232 звернення громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За I квартал 2017 року За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 3232 3 739 + 20
–         на особистому прийомі 1755 1 912 – 510
–         на виїзних прийомах 944 1 272 + 402
–         в письмовій формі 408 437 + 101
–         через вищі органи влади та організації 125

 

118 + 27
2 до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 297 650 -353
  Всього: 3529 4389 -860

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

–      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 182 особи, в підвідомчих органах Фонду-
1573 особи);

–      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

–      телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 5271 громадянин);

–      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
73 виступи);

–      виступам працівників на радіо (за звітний період 128 виступів);

–      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 41 стаття).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1