Пропустити навігацію

Інформація про проведену роботу управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за І півріччя 2017 року

Протягом І півріччя 2017 року управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів проводилась робота відповідно затвердженого плану роботи головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області.

Так, для здійснення контролю за розподілом коштів на виплату пенсій за результатами нарахувань за кожен місяць отримано від підвідомчих управлінь та передано до відділу виконання бюджету та фінансової звітності фінансово-економічного управління звіти про фактичне використання коштів.

Для забезпечення проведення нарахування пенсій та перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві спеціалістами відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації здійснювався постійний організаційно-методичний супровід програмного комплексу автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД/КОМТЕХ-W) для підвідомчих управлінь ПФУ в Луганській області. Протягом січня-червня поточного року отримано від розробників розсилки з оновленнями та сформовано розсилки для районних управлінь: від розробників було отримано 71 розсилку зі змінами й доповненнями у функціонуванні програмного комплексу, на підставі яких у міські й районні управління Луганської області було підготовлено й передано 51 розсилку.

З метою здійснення контролю щодо взяття на облік та проведення нарахування пенсій внутрішньо переміщеним особам проводиться аналіз динаміки кількості внутрішньо переміщених осіб, яким проведено нарахування за підсумками кожного місяця та у разі необхідності отримуються пояснення від підвідомчих управлінь. Протягом звітного періоду було забезпечено стабільне щомісячне нарахування пенсій, збір електронних баз від районних управлінь, контроль, обробку та підготовку баз для відправлення на Центральний рівень. Відповідно листів ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку» Пенсійного фонду України проведено передачу районних електронних баз для оновлення Центральної бази отримувачів пенсій, підготовлено супроводжувальні документи та інформаційно-довідкові таблиці. Було сформовано 55 наборів паспортів для виконання нарахування пенсій у районних управліннях, як на основні, так і на додаткові відомості. Крім того, проведено збір довідок територіальних управлінь та форм звітності: про фактичне використання коштів на виплату пенсій, звітів про розподіл коштів за операціями, про перераховані та призначені пенсії, форми 2 А. На підставі зазначених даних було сформовано обласні довідки та документи, які направлено в ІВЦ Міністерства соціальної політики та передано структурним підрозділам головного управління для роботи.

Протягом січня-червня поточного року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи по 17 страхувальникам. Комісією з розгляду звернень територіальних управлінь Пенсійного фонду України в Луганській області щодо приведення у відповідність стану сплати внесків проведено 17 засідань щодо встановлення та виправлення виявлених невідповідностей первинних документів та даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Виявлені невідповідності було усунено по 257 застрахованим особам за 140 періодів страхового стажу.

Забезпечується контроль за повнотою та правильністю формування реєстру застрахованих осіб: проводиться моніторинг звітності страхувальників на наявність помилок, надається допомога щодо опрацювання проблемних звітів та за необхідності ініціюється повторне їх завантаження у межах звітного періоду. Так, за січень-червень 2017 року було виявлено 94 помилкових звіти, що складає 2% прийнятої звітності, з яких 76 або 81 % виправлені. Налагоджено співпрацю підвідомчих управлінь Фонду з органами Державної фіскальної служби України та страхувальниками з питань своєчасного та достовірного подання звітності про застрахованих осіб.

Продовжується робота по оформленню електронних пенсійних посвідчень. Станом на 01.07.2017 року отримують пенсійні виплати 91 тис.осіб, які є внутрішньо переміщеними особами, з них – надали заяви на виготовлення ЕПП – 73815 осіб, що складає 81% від кількості внутрішньо переміщених осіб – отримувачів пенсій. З них: видано пенсіонерам – 40359 посвідчень або 54,5%, передано для виготовлення до АТ “Ощадбанк” 29036 або 39% пакетів документів, 487 або 1% – передано на Центральний рівень, 3933 або 5,5% – знаходяться в опрацюванні. Громадянам, які вже отримали нові електронні пенсійні посвідчення надаються роз’яснення щодо можливостей використання пенсійного посвідчення для доступу до електронних послуг, які можна отримати за допомогою web-порталу Пенсійного фонду України.

Прийом громадян з питань подачі документів для виготовлення електронного пенсійного посвідчення проводиться незалежно від місця їх реєстрації. Протягом І півріччя було прийнято та оброблено 41381 пакетів документів, з них незалежно від місця реєстрації – 288.

Протягом І півріччя залучено до реєстрації на веб-порталі 8131 особу. Підвідомчими управліннями, з метою популяризації електронних послуг проведено:

–       зустрічі з працівниками 29 підприємств, організацій, установ;

–       розповсюджено понад 3 тис. інформаційних буклети;

–       4 зустрічі-лекції з особами, які перебувають на обліку в Державній службі зайнятості;

–       Дні відкритих дверей в 5 територіальних управліннях ПФУ Луганської області;

–       3 засідання школи «майбутнього пенсіонера».

Інформаційні матеріали розміщено на офіційних web-сайтах підвідомчих управлінь, надаються роз’яснення засобами Skype-зв’язку та на офіційних сторінках соціальних мереж.

Протягом січня-червня поточного року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи по 17 страхувальникам. Комісією з розгляду звернень територіальних управлінь Пенсійного фонду України в Луганській області щодо приведення у відповідність стану сплати внесків проведено 17 засідань щодо встановлення та виправлення виявлених невідповідностей первинних документів та даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Виявлені невідповідності було усунено по 257 застрахованим особам за 140 періодів страхового стажу.

Протягом січня-березня 2017 року спеціалістами відділів адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації підвідомчих управлінь та спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління відпрацьовано в повному обсязі запити щодо отримання інформації з Реєстру застрахованих осіб, з них:

–          16895 – від відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій;

–          12191 – особисто від застрахованих осіб;

–          549 – від правоохоронних органів (2306 застрахованих осіб та 333 страхувальника).

За вказаний період до управлінь області надійшли відомості по 64857 померлим громадянам, з них по 50489 особам визначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, 22831 – неможливо внести інформацію, в зв’язку з відсутністю їх в БД СОК; 27658 – внесено інформацію до бази даних.

За І півріччя 2017 року до головного управління надійшло 2 листи з Пенсійного фонду України щодо опрацювання рекомендацій, наданих Міністерством фінансів України для проведення верифікації даних 589 отримувачів пенсій. Станом на 01 липня 2017 року потребують доопрацювання 158 рекомендацій щодо проведення верифікації персональних даних отримувачів пенсій, які були отримані протягом 2016-2017р.р.

За січень-червень 2017 року до управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 30 звернень з питань, які відносяться до компетенції управління, з них 8 електронних звернень громадян були отримані за допомогою мережі Internet та засобами web-порталу Пенсійного фонду України. Заявникам надано відповіді у встановлені терміни.

Для забезпечення опрацювання звернень громадян щодо виготовлення електронних пенсійних посвідчень та забезпечення проведення електронного декларування головним управління підготовлено та направлено до АЦСК 501 пакет документів для отримання сертифікатів відкритих ключів спеціалістами підвідомчих управлінь та головного управління.

background Layer 1