Пропустити навігацію

Інформація про стан інформаційно-роз’яснювальної роботи в управліннях Пенсійного фонду України в Луганській області за 1 півріччя 2017 року

Інформаційно-роз’яснювальна робота органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом І півріччя була направлена на реалізацію Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 02.02.2016 № 1-2.

Стратегія передбачає здійснення цільових інформаційних заходів, тісну взаємодію зі ЗМІ та громадськістю, широке застосування нових форм комунікації (флешмоби, дистанційне спілкування за допомогою скайп-зв’язку, прямий діалог через веб-сайти управлінь), активний розвиток веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, встановлення відкритого діалогу з громадськістю, підтримка позитивного іміджу Фонду. тощо.

За І півріччя 2017 року підпорядкованими управліннями проведено 652 зустрічі в трудових колективах, з населенням, виїзних прийомів громадян, з ветеранськими та громадськими організаціями, Цими заходами охоплено майже 8,0 тис.громадян. за участю 4,1 тис. осіб.

Висвітлення актуальних питань діяльності органів Фонду, реформування пенсійної системи здійснювалось в місцевих засобах масової інформації, зокрема на сторінках друкованих видань розміщено 84 інформації, в теле,- та радіоефірі – 333 інформаційні матеріали, коментарі та виступи.

На підвищення обізнаності суспільства з питань пенсійного законодавства та страхування були направлені і публічні заходи, які проводились управліннями області. Так за І півріччя поточного року проведено 54 засідання «круглого столу», 2 брифінги.

В населених пунктах області проведено 39 занять «Школи майбутнього пенсіонера», 16 зустрічей з учнівською молоддю та студентами, 39 лекцій для безробітних, 24 «Днів відкритих дверей» та «Днів Пенсійного фонду», якими охоплено більше 1,4 тис. громадян.

За І півріччя поточного року проведено 14 флешмобів з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, можливостей отримання пенсійних послуг через веб-портал Пенсійного фонду, з яких найбільш всього – 5, проведено Марківськім об’єднаним управлінням.

З 26 травня по 2 червня поточного року пройшов «Інформаційний тиждень Пенсійного фонду України на Луганщині. Протягом тижня керівництво Фонду області провело низку різноманітних заходів з інформування громадськості регіону, підвищення обізнаності мешканців Луганщини з пенсійних питань. Це і участь на обласній нараді-семінарі з питання організації системи надання соціальних послуг в умовах децентралізації влади, пряма телефонна лінія для мешканців області, проведення прямого ефіру в передачі Луганської обласної телерадіокомпанії «ЛОТ Наживо», прийом перших відвідувачів на віддаленому робочому місці у м.Щастя Новоайдарського району, виїзний прийом громадян на лінії зіткнення у селищі Тошківське Попаснянського району.

З метою створення сучасних умов обслуговування у ІІ кварталі в 6 селищних радах відкриті віддалені робочі місця та 1 агентський пункт, що надає можливість 14,8 тис.пенсіонерів отримувати пенсійні послуги безпосередньо за місцем проживання.

В 9 управліннях області, включаючи головне управління, функціонують веб – сайти, в 10 управліннях – власні сторінки в соціальних мережах, запроваджена системи електронного звернення.

За І півріччя п.р. в інтернет-просторі розміщено 1399 матеріалів, що в 4 рази більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

В 8 управліннях надання консультаційних послуг мешканцям віддалених населених пунктів здійснюється за допомогою скайп – зв’язку.

Керівництвом органів Пенсійного фонду області в І півріччі п.р. проведено 56 телефонних прямих «гарячих ліній», на які звернулось 300 громадян. Також в управліннях Фонду області протягом робочого часу функціонують телефони «гарячої лінії», за якими отримали консультації з пенсійних питань 17,5 тис. громадян, що в порівнянні з зазначеним періодом минулого року зменшилось на 5,9 тис. звернень.

За звітний період органами Фонду області розроблено та розповсюджено 31,6 тис. буклетів з нагальних питань пенсійного законодавства, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилось майже в 2,5 рази.

Протягом І півріччя поточного року в управліннях області проводилась робота по популяризації веб-порталу Пенсійного фонду України та залученню громадян до реєстрації на ньому. Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу станом на 1 липня 2017 року складає 16,3 тис.осіб, що більше ніж на початок року на 5,9 тис. осіб.

З метою з’ясування думки відвідувачів та покращення умов обслуговування громадян в управліннях області обладнано скриньку для висловлення звернень, зауважень, пропозицій громадян. В червні проведено анкетування громадян з питань умов обслуговування, моніторинг громадської думки проводиться під час проведення виїзних прийомів, зустрічей з населенням.

background Layer 1