Пропустити навігацію

Інформація про стан інформаційно-роз’яснювальної роботи в управліннях Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2017 року

Інформаційно-роз’яснювальна робота органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 9 місяців була направлена на реалізацію Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 02.02.2016 №1-2.

Стратегія передбачає здійснення цільових інформаційних заходів, тісну взаємодію зі ЗМІ та громадськістю, широке застосування нових форм комунікації (флешмоби, дистанційне спілкування за допомогою скайп-зв’язку, прямий діалог через веб-сайти управлінь), активний розвиток веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, встановлення відкритого діалогу з громадськістю, підтримка позитивного іміджу Фонду тощо.

За 9 місяців 2017 року підпорядкованими управліннями проведено 338 зустрічей в трудових колективах за участю 5,4 тис. осіб. В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість зустрічей збільшилась на 111, а охоплення працюючої категорії громадян – на 1,1 тис. осіб.

4,8 тис. громадян були присутні на 589 зустрічах з населенням за місцем проживання та виїзних прийомах, які проведені за 9 місяців п.р.

З ветеранськими та громадськими організаціями проведено 43 зустрічі за участю 1162 осіб.

На сторінках друкованих видань розміщено 120 інформацій, в теле,- та радіоефірі – 450 інформаційних матеріалів, коментарів та виступів з актуальних питань діяльності органів Фонду, реформування пенсійної системи.

На підвищення обізнаності суспільства з питань пенсійного законодавства були направлені і публічні заходи, які проводились управліннями області.

Так, за 9 місяців поточного року проведено 82 засідання «круглого столу», 1 прес-конференція, 7 брифінгів.

Проведено 56 занять «Школи майбутнього пенсіонера», 19 зустрічей з учнівською молоддю та студентами, 61 лекція для безробітних, 40 «Днів відкритих дверей» та «Днів Пенсійного фонду». Всього цими заходами охоплено більше 4,4 тис. громадян.

За звітний період проведено 41 флешмоб з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, популяризації можливостей веб-порталу Пенсійного фонду, з яких найбільш всього – 13, проведено Марківськім об’єднаним управлінням.

З 26 травня по 2 червня в області пройшов «Інформаційний тиждень Пенсійного фонду України на Луганщині». Протягом тижня керівництво головного управління провело низку різноманітних заходів з інформування громадськості регіону, підвищення обізнаності мешканців Луганщини з пенсійних питань. Це і участь на обласній нараді-семінарі з питання організації системи надання соціальних послуг в умовах децентралізації влади, пряма телефонна лінія для мешканців області, проведення прямого ефіру в передачі Луганської обласної телерадіокомпанії «ЛОТ Наживо», прийом перших відвідувачів на віддаленому робочому місці у м.Щастя Новоайдарського району, виїзний прийом громадян на лінії зіткнення у селищі Тошківське Попаснянського району.

За 9 місяців керівництво головного управління провело 11 виїзних прийомів на лінії зіткнення, на яких відповіді на свої запитання отримали 223 мешканця.

З метою поліпшення обслуговування громадян в Луганській області триває процес розширення мережі віддалених місць з обслуговування громадян. Так, в 8 управліннях Фонду (Біловодське, Білокуракинське, Марківське, Старобільське, Рубіжанське об’єднані управління, в Попаснянському районі, в м. Сєвєродонецьку та м. Лисичанську) вже створено 10 віддалених робочих місць в сільських та селищних радах та 2 агентських пункти. Станом на 01.10.2017 безпосередньо за місцем проживання громадян надано 1966 послуг, в тому числі 608 послуг щодо надання консультативної допомоги, прийнято 390 документів для проведення попередньої оцінки документів для призначення пенсій, видано 250 різних довідок та інше.

В 8 управліннях області, включаючи головне управління, функціонують веб – сайти, в 10 управліннях – власні сторінки в соціальних мережах, запроваджена система електронного звернення.

За 9 місяців п.р. в інтернет-просторі розміщено 2321 матеріал, що майже в 2 рази більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

В 7 управліннях надання консультаційних послуг мешканцям віддалених населених пунктів здійснюється за допомогою скап-зв’язку.

Керівництвом органів Пенсійного фонду області за 9 місяців п.р. проведена 81 телефонна пряма «гаряча лінія», на яких отримали консультації з пенсійних питань 528 дозвонювачів. В управліннях Фонду області протягом робочого часу функціонують телефони «гарячої лінії», на які звернулось 21,8 тис. громадян. Крім того, з метою роз’яснення нововведень у пенсійній сфері у зв’язку з прийняттям Закону про пенсійну реформу в головному та підпорядкованих управліннях розпочали роботу протягом робочого тижня відокремлені телефонні «гарячі лінії».

За звітний період органами Фонду області розроблено та розповсюджено 53,4 тис. буклетів з нагальних питань пенсійного законодавства, що більше майже в 2,5 рази, ніж за 9 місяців минулого року.

Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України станом на 1 жовтня 2017 року складає 21,1 тис. осіб. За результатами роботи по популяризації електронних сервісів Пенсійного фонду України за 9 місяців п.р. кількість користувачів збільшилась на 6,7 тис. осіб.

З метою визначення якості обслуговування громадян в органах Фонду області, рівня обізнаності населення з питань пенсійного законодавства в червні в управліннях області проведено анкетування 3,4 тис. громадян. Більш ніж 84 % респондентів позитивно оцінили якість та оперативність роботи управлінь Фонду області та повноту отримуваних від фахівців відповідей. Підвищився рівень обізнаності громадян щодо проведення в Україні пенсійних реформ, з питань легальної зайнятості.

Моніторинг громадської думки проводився також під час проведення виїзних прийомів, зустрічей з населенням.

За 9 місяців п.р. надійшло 42 запити на публічну інформацію, на які своєчасно надані відповіді. 92,9 % звернення стосувались питань пенсійного забезпечення.

background Layer 1