Інформація про проведену роботу управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за 9 місяців 2017 року
Протягом звітного періоду управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів проводилась робота відповідно затвердженого плану роботи головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області.
Так, для здійснення контролю за розподілом коштів на виплату пенсій за результатами нарахувань за кожен місяць отримано від підвідомчих управлінь та передано до відділу виконання бюджету та фінансової звітності фінансово-економічного управління звіти про фактичне використання коштів.
Для забезпечення проведення нарахування пенсій та перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві спеціалістами відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації здійснювався постійний організаційно-методичний супровід програмного комплексу автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД/КОМТЕХ-W) для підвідомчих управлінь ПФУ в Луганській області. Протягом січня-вересня поточного року отримано від розробників розсилки з оновленнями та сформовано розсилки для районних управлінь: від розробників було отримано 99 розсилок зі змінами й доповненнями у функціонуванні програмного комплексу, на підставі яких у міські й районні управління Луганської області було підготовлено й передано 73 розсилки.
З метою здійснення контролю щодо взяття на облік та проведення нарахування пенсій внутрішньо переміщеним особам проводиться аналіз динаміки кількості внутрішньо переміщених осіб, яким проведено нарахування за підсумками кожного місяця та у разі необхідності отримуються пояснення від підвідомчих управлінь. Протягом звітного періоду було забезпечено стабільне щомісячне нарахування пенсій, збір електронних баз від районних управлінь, контроль, обробку та підготовку баз для відправлення на Центральний рівень. Відповідно листів ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку» Пенсійного фонду України проведено передачу районних електронних баз для оновлення Центральної бази отримувачів пенсій, підготовлено супроводжувальні документи та інформаційно-довідкові таблиці. Було сформовано 81 набір паспортів для виконання нарахування пенсій у районних управліннях, як на основні, так і на додаткові відомості. Крім того, проведено збір довідок територіальних управлінь та форм звітності: про фактичне використання коштів на виплату пенсій, звітів про розподіл коштів за операціями, про перераховані та призначені пенсії, форми 2 А. На підставі зазначених даних було сформовано обласні довідки та документи, які направлено в ІВЦ Міністерства соціальної політики та передано структурним підрозділам головного управління для роботи.
Протягом січня-вересня поточного року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи по 322 страхувальникам. Виявлені невідповідності було усунено по 248 застрахованим особам за 312 періодів страхового стажу.
Для забезпечення контролю за повнотою та правильністю формування реєстру застрахованих осіб – проводиться моніторинг звітності страхувальників на наявність помилок. Протягом звітного періоду надійшло 58029, з них: 56123 звіти юридичних осіб і 1906 звітів фізичних осіб-підприємців. За вказаний період 2017 року було виявлено 247 помилкових звітів, що складає 0,4% прийнятої звітності, з яких: 226 або 91 % виправлені та 4 або 2% не потребують виправлення.
Протягом січня-вересня 2017 року спеціалістами відділів адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації підвідомчих управлінь та спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління відпрацьовано в повному обсязі запити щодо отримання інформації з Реєстру застрахованих осіб, з них:
– 27381 – від відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій;
– 19290 – особисто від застрахованих осіб;
– 792 – від правоохоронних органів (3228 застрахованих осіб та 447 страхувальників).
За вказаний період до управлінь області надійшли відомості по 68109 померлим громадянам, з них по 53454 особам визначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, 24117 – неможливо внести інформацію, в зв’язку з відсутністю їх в БД СОК; 29337 – внесено інформацію до бази даних.
Продовжується робота по оформленню електронних пенсійних посвідчень. Станом на 01.10.2017 року отримують пенсійні виплати 110 тис.осіб, які є внутрішньо переміщеними особами, з них – надали заяви на виготовлення ЕПП – понад 91 тис.осіб, що складає 83% від кількості внутрішньо переміщених осіб – отримувачів пенсій, з них: видано пенсіонерам – 63,5 тис. посвідчень. Громадянам, які вже отримали нові електронні пенсійні посвідчення надаються роз’яснення щодо можливостей використання пенсійного посвідчення для доступу до електронних послуг, які можна отримати за допомогою web-порталу Пенсійного фонду України.
Станом на 01.10.2017 року на web-порталі зареєстровано 23029 користувачів, в т.ч. за звітний період – 12657 осіб. Інформаційні матеріали розміщено на офіційних web-сайтах підвідомчих управлінь, надаються роз’яснення засобами Skype-зв’язку та на офіційних сторінках соціальних мереж. Інформаційні матеріали розміщено на офіційних web-сайтах підвідомчих управлінь, надаються роз’яснення засобами Skype-зв’язку та на офіційних сторінках соціальних мереж.