Інформація про стан інформаційно-роз’яснювальної роботи в управліннях Пенсійного фонду України Луганської області за І півріччя 2018 року
Інформаційно-роз’яснювальна робота органів Пенсійного фонду України в Луганській області була направлена на реалізацію Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 02.02.2016 № 1-2, яка передбачає здійснення цільових інформаційних заходів, тісну взаємодію зі ЗМІ та громадськістю, широке застосування нових форм комунікації та направлена на підвищення обізнаності суспільства з питань пенсійного законодавства, встановлення відкритого діалогу з громадськістю, підтримку позитивного іміджу Фонду.
За 6 місяців 2018 року органами Фонду області проведено 239 зустрічей в трудових колективах за участю 3,1 тис. осіб. Найбільше зустрічей проведено в Білокуракинському об’єднаному управлінні (82), менш за все – в управлінні в м.Сєвєродонецьку (5).
Майже вдвічі збільшилась кількість зустрічей з ветеранськими та громадськими організаціями, за звітний період їх проведено 42 за участю 743 осіб замість 23 зустрічей у відповідному періоді минулого року.
У І півріччі 2018 року на 317 збільшилась кількість проведених зустрічей з населенням та виїзних прийомів, їх проведено 694 з охопленням 3,9 тис. громадян.
В засобах масової інформації розміщено 378 інформаційних матеріалів, коментарів та виступів з актуальних питань, реформування пенсійної системи.
В інтернет-просторі органами Фонду області розміщено 1,9 тис. матеріалів питань, які входять до компетенції органів Фонду.
На підвищення обізнаності громадян з пенсійних питань були направлені і публічні заходи, які проводились управліннями області.
Так, проведено 76 засідань «круглого столу», 1 прес-конференція, 3 брифінги.
В населених пунктах області проведено 37 занять «Школи майбутнього пенсіонера», 27 зустрічей з учнівською молоддю та студентами, 46 лекцій для безробітних, 25 «Днів відкритих дверей» та «Днів Пенсійного фонду». Всього цими заходами охоплено більше 2,8 тис. громадян.
За звітний період проведено 63 флешмоби з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, популяризації можливостей веб-порталу Пенсійного фонду, реформування пенсійної системи проти 14, які були проведені у І півріччі 2017 року.
За І півріччя 2018 року на 16 виїзних приймах, які провело керівництво головного управління, отримали відповіді на свої запитання 189 мешканців області( в тому числі проведено 8 виїзних прийомів на лінії зіткнення, на які звернулось 94 громадянина).
З метою поліпшення обслуговування громадян в Луганській області триває процес розширення мережі віддалених місць з обслуговування громадян.
Станом на 01.07.2018 пенсійні послуги надаються населенню області на 35 віддалених місцях та агентських пунктах, з яких 17 – створено в 2018 році. За звітний період надано 9253 різних послуг. Чисельність пенсіонерів в зоні обслуговування складає 155,1 тис. осіб
Керівництвом органів Пенсійного фонду області за І півріччя 2018 року проведено 80 телефонних прямих «гарячих ліній», на яких отримали консультації з пенсійних питань 0,6 тис. дозвонювачів. Протягом робочого часу в управліннях Фонду області функціонують телефони «гарячої лінії», на які звернулось 26,9 тис. громадян.
Актуальна інформація з пенсійних питань розміщується на інформаційній сторінці головного управління на веб-порталі ПФУ, в управліннях області створені власні сторінки в соціальних мережах, запроваджена системи електронного звернення. Надання консультаційних послуг мешканцям віддалених населених пунктів здійснюється за допомогою скап-зв’язку.
За звітний період органами Фонду області розповсюджено 31,8 тис. буклетів з нагальних питань пенсійного законодавства.
Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України станом на 01.07.2018 складає 46,4 тис.осіб. За результатами роботи по популяризації електронних сервісів Пенсійного фонду України за 6 місяців вона збільшилась на 14,4 тис.осіб. Найбільше залучено до реєстрації управлінням в м.Сєвєродонецьку – 3,9 тис.осіб, та Рубіжанським об’єднаним управлінням – 2,7 тис. осіб.
З метою визначення якості обслуговування громадян в органах Фонду області, рівня обізнаності населення з питань пенсійного законодавства в червні поточного року в управліннях області проведено анкетування відвідувачів.
Моніторинг громадської думки проводився також під час проведення виїзних прийомів, зустрічей з населенням.
Діяльність органів Фонду лежить в соціальній площині, тому для підвищення обізнаності суспільства з пенсійних питань, досягнення позитивних результатів від впровадження пенсійної реформи необхідно і в подальшому активно проводити інформаційно-роз’яснювальну кампанію із застосуванням широкого кола масової комунікації.