Пропустити навігацію

Інформація про роботу управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області у 2017 році

Протягом 2017 року управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів проводилась робота згідно Плану роботи головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, затвердженого Міністром соціальної політики України і схваленого постановою правління Пенсійного фонду України від 27.12.2016 року №30-2. Для забезпечення проведення нарахування пенсій та перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві спеціалістами відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації здійснювався постійний організаційно-методичний супровід програмного комплексу автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД/КОМТЕХ-W) для підвідомчих управлінь ПФУ в Луганській області. Протягом січня-грудня поточного року отримано від розробників розсилки з оновленнями та сформовано розсилки для районних управлінь: від розробників було отримано 163 розсилки зі змінами й доповненнями у функціонуванні програмного комплексу, на підставі яких у міські й районні управління Луганської області було підготовлено й передано 112 розсилок. Крім того, протягом вересня-грудня проводилось тестування 18 версій програмного забезпечення надісланих ІВЦ Міністерства соціальної політики України задля чого, здійснювалось тестове нарахування і перевірка роботи модулів нарахування, за результатами чого, підготовлено та направлено інформацію про результати тестування та наявні зауваження до Пенсійного фонду України і ІВЦ Міністерства соціальної політики України. Після отримання промислової версії програмного забезпечення було проведено осучаснення заробітної плати та перерахунок пенсійних виплат з 01 жовтня 2017 року.

Для здійснення контролю щодо взяття на облік та проведення нарахування пенсій внутрішньо переміщеним особам проводиться аналіз динаміки кількості внутрішньо переміщених осіб, яким проведено нарахування за підсумками кожного місяця та у разі необхідності отримуються пояснення від підвідомчих управлінь. Протягом звітного періоду було забезпечено стабільне щомісячне нарахування пенсій, збір електронних баз від районних управлінь, контроль, обробку та підготовку баз для відправлення на Центральний рівень. Відповідно листів ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку» Пенсійного фонду України проведено передачу районних електронних баз для оновлення Центральної бази отримувачів пенсій, підготовлено супроводжувальні документи та інформаційно-довідкові таблиці.

Було сформовано 98 наборів паспортів для виконання нарахування пенсій у районних управліннях, як на основні, так і на додаткові відомості. Крім того, проведено збір довідок територіальних управлінь та форм звітності: про фактичне використання коштів на виплату пенсій, звітів про розподіл коштів за операціями, про перераховані та призначені пенсії, форми 2 А. На підставі зазначених даних було сформовано обласні довідки та документи, які направлено в ІВЦ Міністерства соціальної політики та передано структурним підрозділам головного управління для роботи.

Надання методичної допомоги з питань супроводження та обслуговування користувачів інформаційно-аналітичних систем проводиться за допомогою підсистеми «Технічна підтримка». В головному управлінні визначено відповідальних осіб за відпрацювання запитів, отриманих на техпідтримку. Протягом 12 місяців поточного року територіальними управліннями та головним управлінням Луганської області було сформовано 298 запитів щодо необхідності вирішення нагальних питань, з них відповідно підсистем: ППВП – 39; СПОВ МЗ, СПОВ-Р, WEB-СОК – 59; ЦС ОССВ, АРМ ОССВ – 13; Звернення – 152; Техпідтримка – 3; РЗО, Портал – 12; Інші – 20. Станом на 29.10.2017 року: в роботі – 25 запитів, відкладено або відхилено (направлено розробнику) – 16, в статусі запит – 95, закрито та виконано – 162.

Протягом січня-грудня 2017 року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи комісією з розгляду звернень територіальних управлінь Пенсійного фонду України в Луганській області щодо приведення у відповідність стану сплати внесків. Так, проведено 33 засідання комісії, за результатами яких складено 123 акти та проведено виправлення виявлених невідповідностей між первинними документами та даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Виявлені невідповідності було усунено по 1960 застрахованим особам – 882 періодам. Самостійно підпорядкованими управліннями проведено аналіз стану сплати внесків по 3306 страхувальникам та відновлено позначки про сплату внесків по 73658 періодам.

Для забезпечення контролю за повнотою та правильністю формування реєстру застрахованих осіб – проводиться моніторинг звітності страхувальників на наявність помилок. Протягом звітного періоду надійшло 79102, з них: 77196 звіти юридичних осіб і 1906 звітів фізичних осіб-підприємців. За вказаний період 2017 року було виявлено 247 помилкових звітів, що складає 0,2% прийнятої звітності, з яких: 226 або 91 % виправлені страхувальниками та 4 або 2% не потребують виправлення.

На виконання заходів щодо реалізації органами Пенсійного фонду України в Луганській області Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року та з метою організації ефективного прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, робочі місця повинні знаходитись в приміщеннях для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо пенсійного забезпечення та облаштовуватися за рахунок селищних рад та територіальних громад: робочими станціями відповідної конфігурації; багатофункціональним пристроєм; блоком безперебійного живлення.

Головним управлінням надані пропозиції до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації щодо створення робочих місць з переліком населених пунктів, де доцільно організувати віддалені робочі місця для спеціалістів Фонду, враховуючи чисельність пенсіонерів, які проживають на території громад та селищних рад. Підпорядковані управління звернулись до голів селищних рад відповідних районів з пропозицією спільної організації робочих місць на їх території, з цього напрямку проводиться відповідна інформаційно-роз’яснювальна робота.

Заключено договори з місцевими органами виконавчої влади щодо надання приміщення та придбання комп’ютерної техніки для створення віддаленого робочого місця з метою організації ефективного прийому і обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України. Створено віддалені робочі місця на базі:

–          Щастинської міської ради Новоайдарського району;

–          Красноріченської селищної ради Кремінського району;

–          Білолуцької селищної ради (Новопсковська об’єднана територіальна громада);

–          Лозно-Олександрівської селищної ради Білокуракінського району;

–          Кабичівської сільської ради Марківського району;

–          Тошківської селищної ради Попаснянського району;

–          Вовчоярівської селищної ради Попаснянського району;

–          Невської сільської ради Кремінського району;

–          Новоастраханської сільської ради Кремінського району;

–          Морозівської сільської ради Біловодського району;

–          Шульгинської сільської ради Старобільського району;

–          Гірської міської ради Попаснянського району;

–          Валуйської сільської ради Станично-Луганського району.

Крім того, розпочали свою роботу агентські пункти прийому місцевих мешканців в смт.Борівське та смт.Сиротине м.Сєвєродонецька і в громадській організації ветеранів війни та праці ПрАТ «Азот»; у Новодружеській та Привільській міських радах.

Основні послуги, які надаються спеціалістами управлінь, при прийомі громадян на віддалених робочих місцях, створених в громадах та селищних радах до підключення до корпоративної мережі: надання довідкової інформації, запис на попередній прийом до керівництва та спеціалістів, приймання заяв та видача довідок, допомога в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення, приймання документів для попередньої правової оцінки прав особи на призначення пенсії, перерахунок, приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів про стаж та заробіток.

Підвідомчими управліннями забезпечено впровадження в експлуатацію з 1 липня 2016 року централізованої підсистеми «Призначення та виплата пенсій» Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України. Так, з початку провадження було проведено розрахунок пенсій по 5337 пенсійним справам.

Остаточна міграція пенсійних справ сформованих в АСОПД-КОМТЕХ до Централізованої підсистеми “Призначення, перерахунок та виплата пенсій” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України буде проведена відповідно окремого графіку, затвердженого Пенсійним фондом України.

Продовжується робота по оформленню електронних пенсійних посвідчень. Станом на 30.12.2017 року отримують пенсійні виплати понад 117 тис.осіб, які є внутрішньо переміщеними особами, з них – надали заяви на виготовлення ЕПП – 102 тис.осіб, що складає 87% від кількості внутрішньо переміщених осіб – отримувачів пенсій, з них: видано пенсіонерам – понад 78 тис. посвідчень. Громадянам, які вже отримали нові електронні пенсійні посвідчення надаються роз’яснення щодо можливостей використання пенсійного посвідчення для доступу до електронних послуг, які можна отримати за допомогою web-порталу Пенсійного фонду України.

Станом на 28.12.2017 року на web-порталі зареєстровано 31971 користувачів, в т.ч. за звітний період – 21599 осіб. Інформаційні матеріали розміщено на офіційних web-сайтах підвідомчих управлінь, надаються роз’яснення засобами Skype-зв’язку та на офіційних сторінках соціальних мереж. Інформаційні матеріали розміщено на офіційних web-сайтах підвідомчих управлінь, надаються роз’яснення засобами Skype-зв’язку та на офіційних сторінках соціальних мереж.

Впровадження систем відеофіксації прийому громадян спеціалістами органів Фонду в Луганській області здійснено в головному управлінні, всіх підпорядкованих управліннях.

За січень-грудень 2017 року до управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 44 звернення з питань, які відносяться до компетенції управління, з них 36 електронних звернень громадян були отримані за допомогою мережі Internet та засобами web-порталу Пенсійного фонду України. Заявникам надано відповіді у встановлені терміни.

Відповідно до наказу Правління Пенсійного фонду України від 11.02.2015 №19 «Про адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ІТС) Пенсійного фонду України» та затвердженої ним Технологічної інструкції адміністрування ресурсів з метою створення умов захисту інформації, що обробляється в інформаційно-телекомунікаційній підсистемі головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області та підпорядкованих йому управліннях визначено ресурси ІТС ПФУ, які використовуються спеціалістами головного управління. Для адміністрування визначених ресурсів призначено основних та резервних адміністраторів. Адміністратори, під особистий підпис, були ознайомлені з положеннями технологічної інструкції ПФУ, своїми правами та обов’язками, обмеженнями щодо доступу до інформації та правилами безпечної обробки даних. Адміністраторами підсистем ІТС на підставі письмових заяв керівників структурних підрозділів головного управління та у відповідності з технологією обробки даних підрозділами управління, передбаченою технічною та експлуатаційною документацією, було визначено повноваження та права доступу користувачів до ресурсів ІТС, надано паролі для доступу, паралельно проведено інвентаризацію раніше існуючих прав та обсягів доступу користувачів до електронних баз даних та інформаційних систем. На адміністраторів ІТС покладені обов’язки по періодичному резервуванню даних, аналізу даних журналів роботи СКБД ІТС, компонентів ІТС, робочих станцій з метою контролю процесів доступу до ресурсів, технології обробки даних, виявлення порушень у роботі програмного та апаратного забезпечення. Вимоги щодо адміністрування ІТС та створення умов захисту інформації були доведені до підвідомчих управлінь з метою проведення ними відповідних організаційно-технічних заходів, здійснено налаштування FTP серверу для забезпечення файлового обміну з територіальними управліннями області.

Для забезпечення опрацювання звернень громадян щодо виготовлення електронних пенсійних посвідчень та забезпечення проведення електронного декларування головним управління підготовлено та направлено до АЦСК 588 пакетів документів для отримання сертифікатів відкритих ключів спеціалістами підвідомчих управлінь та головного управління.

Протягом звітного року головним управлінням та підпорядкованими управліннями було придбано 129 нових робочих станцій та ноутбуків. Крім того, придбано 8 багатофункціональних пристроїв, периферійне обладнання. Спеціалістами відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації облаштовано комп’ютерною технікою та апаратними засобами робочі місця в нових кабінетах, проведено комунікаційні лінії для забезпечення доступу спеціалістів структурних підрозділів до корпоративної мережі. Продовження роботи щодо зміцнення технічної бази, оновлення парку комп’ютерної техніки (оргтехніки, інших технічних засобів) органів Фонду в Луганській області буде продовжено.

background Layer 1