Пропустити навігацію

Нові сервіси WEB-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: Кабінет страхувальника

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг.

Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація:

  • щодо забезпечення соціальних прав його працівників,
  • про правильність подання звітності тощо.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України забезпечує можливість входу як за допомогою звичайних логіну та пароля, так і за допомогою персонального ключа електронного цифрового підпису (ключ ЕЦП) в двох варіантах:

  • Ключ знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка, токен (електронний ключ) чи жорсткий диск комп’ютера). Такий ключ необхідно отримати особисто в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), роботу з яким підтримує Портал ПФУ.
  • Ключ записаний в Електронному пенсійному посвідченні. Такий ключ створюється автоматично в процесі підготовки особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). В цьому випадку необхідно пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.         Важливо зазначити, що для роботи на Веб-порталі з електронно-цифровим підписом (ЕЦП) або з електронним пенсійним посвідченням (ЕПП) особисто звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно!

Використання при вході до Порталу ключа ЕЦП є більш захищеним способом ідентифікації, ніж логін-пароль. Також, саме за рахунок надійної ідентифікації, у випадку використання ключа Портал надає більшу кількість електронних сервісів, в першу чергу персоніфікованих, юридичну значимість яких забезпечує саме використання ключів та технологій електронного цифрового підпису.

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

У вкладці «Трудові відносини» відображається  інформація щодо кількості:

  • застрахованих осіб у звітному періоді,
  • працівників з інвалідністю,
  • працівників, що мають додаткові гарантії в працевлаштуванні та ін.

Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді та за необхідності можна додати електронний файл.

При цьому, відвідувати особисто управління Пенсійного фонду не треба.

Відповідь буде надано в електронному вигляді і переглянути її можна в особистому кабінеті. Крім того, при формуванні звернення є можливість вказати поштову та електронну адресу, на які буде відправлено відповідь .

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати, надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

background Layer 1