Пропустити навігацію

Інформація про роботу управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за І півріччя 2018 року

На виконання заходів щодо реалізації органами Пенсійного фонду України в Луганській області Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року та з метою організації ефективного прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, робочі місця повинні знаходитись в приміщеннях для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо пенсійного забезпечення та облаштовуватися за рахунок селищних рад та територіальних громад: робочими станціями відповідної конфігурації; багатофункціональним пристроєм.

Заключено договори з місцевими органами виконавчої влади щодо надання приміщення та придбання комп’ютерної техніки для створення віддаленого робочого місця з метою організації ефективного прийому і обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України.  Створено 22 віддалених робочих місця для працівників фонду, з них 5 – на базі об’єднаних територіальних громад, 17 – на базі місцевих рад.

Крім того, на території області діють 13 агентських пунктів прийому мешканців на базі місцевих рад, ЦНАПів, комунальних закладів, громадської організації ветеранів.

Основні послуги, які надаються спеціалістами управлінь, при прийомі громадян на віддалених робочих місцях, створених в громадах та селищних радах до підключення до корпоративної мережі: надання довідкової інформації, запис на попередній прийом до керівництва та спеціалістів, приймання заяв та видача довідок, допомога в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення, приймання документів для попередньої правової оцінки прав особи на призначення пенсії, перерахунок, приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів про стаж та заробіток.

Надання методичної допомоги з питань супроводження та обслуговування користувачів інформаційно-аналітичних систем проводиться за допомогою підсистеми «Технічна підтримка». В головному управлінні визначено відповідальних осіб за відпрацювання запитів, отриманих на техпідтримку. Запити територіальних управлінь, які надходять до підсистеми Техпідтримка з питань супроводження інформаційно-аналітичних систем аналізуються спеціалістами управління щоденно. На регіональному рівні надаються оперативні відповіді на запити, або запит передається на центральний рівень для вирішення питання спеціалістами більшої кваліфікації. Протягом січня-червня поточного року територіальними управліннями та головним управлінням Луганської області було сформовано 74 запити щодо необхідності вирішення нагальних питань, з них відповідно підсистем: СПОВ МЗ, WEB-СОК, РЗО – 32; ЦС ОССВ, ВЕБ ОССВ – 5; Звернення – 25; Інші – 12. Станом на 01.07.2018 року: в роботі – 45 запитів, відкладено або відхилено (направлено розробнику) – 4, закрито та виконано – 25.

Для забезпечення проведення нарахування пенсій та перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві спеціалістами відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації здійснювався постійний організаційно-методичний супровід програмного комплексу автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД/КОМТЕХ-W) для підвідомчих управлінь ПФУ в Луганській області. Протягом січня-грудня поточного року отримано від розробників розсилки з оновленнями та сформовано розсилки для районних управлінь: від розробників було отримано 61 розсилку зі змінами й доповненнями у функціонуванні програмного комплексу, на підставі яких до підпорядкованих управлінь Луганської області було підготовлено й передано 84 розсилки. Крім того, протягом березня проводилось тестування версії програмного забезпечення надісланих ІВЦ Міністерства соціальної політики України задля чого, здійснювалось тестове нарахування і перевірка роботи модулів нарахування, за результатами чого, підготовлено та направлено інформацію про результати тестування та наявні зауваження до Пенсійного фонду України і ІВЦ Міністерства соціальної політики України. Після отримання промислової версії програмного забезпечення було проведено перерахунок пенсійних виплат з 01 квітня 2018 року.

Було сформовано 160 наборів паспортів для виконання нарахування пенсій у районних управліннях, як на основні, так і на додаткові відомості. Крім того, проведено збір довідок територіальних управлінь та форм звітності: про фактичне використання коштів на виплату пенсій, звітів про розподіл коштів за операціями, про перераховані та призначені пенсії, форми 2 А. Було забезпечено щомісячне нарахування пенсій, збір електронних баз від підпорядкованих управлінь, контроль, обробку та підготовку баз для відправлення на Центральний рівень. Відповідно листів ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку» Пенсійного фонду України та з метою підтримки в актуальному стані даних облікових карток застрахованих осіб проведено передачу районних електронних баз для оновлення Центральної бази отримувачів пенсій, підготовлено супроводжувальні документи та інформаційно-довідкові таблиці.

Протягом звітного періоду в підпорядкованих управліннях Луганської області продовжувалась експлуатація інформаційних систем, технічних і телекомунікаційних засобів, які забезпечують автоматизацію роботи спеціалістів всіх підрозділів.

Забезпечувалось супроводження, своєчасне оновлення і відновлення працездатності програмного забезпечення серверів: АРМів обліку сплати страхових внесків та єдиного внеску, системи АСОПД/КОМТЕХ-W та об’єднаної регіональної бази отримувачів пенсій, системи бухгалтерського обліку ПФУ на базі комплексу «1С», «транспортних» серверів, інформаційно-пошукової системи «Нормативні акти України», системи антивірусного захисту, а також програмно-технічних комплексів загально-прикладного використання. Адміністраторам підвідомчих управлінь надавалась необхідна методична і технічна допомога щодо супроводження та експлуатації цих систем. Своєчасно до підвідомчих управлінь надавалися оновлені версії програмного забезпечення комплексів ведення звітів головного і підвідомчих управлінь по затверджених формах показників економічної діяльності органів ПФУ. Виконувалось збереження баз даних головного управління, а також відновлення працездатності комплексів в разі потреби.

Забезпечувалась безперебійна робота регіонального сегменту корпоративної телекомунікаційної мережі Пенсійного фонду України у цілодобовому режимі. В головному та підвідомчих управліннях забезпечувався веб-доступ до центральних баз даних страхувальників (центрального сховища обліку сплати страхових внесків та єдиного внеску – ЦС ОССВ та ЦС ОССВ2, єдиного реєстру платників -ЦР ЄРП, реєстру платників єдиного внеску -ЦР ОССВ2, ВЕБ-СОК, ВЕБ-“Відомості з реєстру страхувальників”, СПОВ-МЗ). З метою оперативного доступу до всіх діючих ВЕБ-систем. Спеціалістам підрозділів пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян забезпечувався веб-доступ до центральної бази даних одержувачів пенсій та програмного забезпечення ПВП ДКГ.

Протягом І півріччя 2018 року, відповідно затвердженого графіку, проведено тематичні перевірки в підвідомчих управліннях (в т.ч. з питань захисту інформації) та проведено аудиторські дослідження організації роботи щодо дотримання порядку використання даних з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Під час проведення контрольних заходів перевірено питання щодо повноти та своєчасності опрацювання підпорядкованими управліннями звернень громадян.

Протягом січня-червня 2018 року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи комісією з розгляду звернень територіальних управлінь Пенсійного фонду України в Луганській області щодо приведення у відповідність стану сплати внесків. Так,  проведено 10 засідань комісії, за результатами яких складено 212 актів та проведено виправлення виявлених невідповідностей між первинними документами та даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Виявлені невідповідності було усунено по 4432 застрахованим особам у 1475 періодах по 212 страхувальникам. Самостійно підпорядкованими управліннями проведено аналіз стану сплати внесків по 2095 застрахованим особам та встановлено/знято позначки про сплату внесків по 32523 періодам 1486 страхувальників.

З метою організації застосування алгоритмів актуалізації даних облікових карток та електронних пенсійних справ за інформацією, що надходить з джерел її формування в головному управлінні створено комісію з розгляду звернень територіальних управлінь щодо актуалізації документів в реєстрі застрахованих осіб, визначено відповідальних осіб, з наданням права змінювати статус документів в реєстрі застрахованих осіб у випадках, коли виявлено помилку в персональних даних за результатами опрацювання протоколів розбіжностей. Підпорядкованими управліннями проаналізовано протоколи розбіжностей та надано матеріали на розгляд комісії.

Для забезпечення контролю за повнотою та правильністю формування реєстру застрахованих осіб – проводиться моніторинг звітності страхувальників на наявність помилок. За період з 01.01.2018 по 30.06.2018 виявлено 119 помилкових звітів щодо 1539 застрахованих осіб. Підпорядкованими управліннями організовано роботу зі страхувальниками, направляються телефонограми та листи, повідомлено територіальні фіскальні органи. Проводиться аналіз помилкових звітів управлінь непідконтрольної території, за результатами ведеться робота зі страхувальниками. Станом на 01.07.2018, виправлено 98 помилкових звітів щодо 1406 застрахованих осіб (82%), що надійшли протягом І півріччя 2018 року.

Впродовж звітного періоду року спеціалістами відділів адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації відпрацьовано в повному обсязі запити щодо отримання інформації з Реєстру застрахованих осіб, з них:

  • 21079 – від відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій;
  • 16518 – особисто від застрахованих осіб;
  • 155 – від правоохоронних органів (169 застрахованих осіб та 40 страхувальників).

Спеціалістами головного управління опрацьовано 158 запитів на 413 пенсіонерів від управління пенсійного забезпечення та управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян про підтвердження періоду роботи. Також задоволено 324 запити, які отримані від державних та правоохоронних органів щодо 660 застрахованих осіб і 111 страхувальників, підготовлено 199 відповідей  структурним підрозділам головних управлінь Фонду інших регіонів України, на звернення громадян, в тому числі 112, які надійшли через веб-портал і на гарячу лінію.

За вказаний період до управлінь області надійшли відомості по 79172 померлим громадянам, з них по 63558 особам визначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, з них: по 35158 особам внесено інформацію до бази даних, по 28400 дані в підсистемі WEB-СОК відсутні.

Продовжується роз’яснювальна робота з громадянами щодо можливостей отримання електронних послуг за допомогою web-порталу Пенсійного фонду України. Розміщено 58 інформаційних матеріалів на в друкованих виданнях, проведено 133 виступи в трудових колективах, пролунало 90 виступів на радіо, розглянуто питання на 70 семінарах, виготовлено 14410 буклетів. Крім того, надаються роз’яснення засобами Skype-зв’язку та на офіційних сторінках соціальних мереж. Станом на 01.07.2018 року на web-порталі зареєстровано 46382 користувача, в т.ч. за період з січня по червень – 14411 осіб.

Протягом І півріччя поточного року для виготовлення пенсійних посвідчень до Інформаційного центру ПФУ було направлено 369 файлів, в яких містилися анкетні дані на 4491 пенсіонера.

Продовжується робота по оформленню електронних пенсійних посвідчень. Станом на 01.07.2018 року надали заяви на виготовлення ЕПП – понад 114 тис.осіб, з них: видано пенсіонерам – 92,3 тис. посвідчень. Громадянам, які вже отримали нові електронні пенсійні посвідчення надаються роз’яснення щодо можливостей використання пенсійного посвідчення для доступу до електронних послуг, які можна отримати за допомогою web-порталу Пенсійного фонду України.

Починаючи з травня 2018 року, на виконання наказу Пенсійного фонду України від 18 травня 2018 року № 91 «Про інформування шляхом  відправлення СМС-повідомлень» задля організації цільового індивідуального інформування осіб, які виявили бажання одержувати СМС-повідомлення підвідомчими управліннями розпочато реєстрацію звернень про проведення СМС-інформування засобами інтегрованої комплексної інформаційної системи «Керування процесом обслуговування відвідувачів Пенсійного фонду України (Звернення)». Станом на 01.07.2018 р. зареєстровано 5450 заяв громадян на отримання послуги. Розпочато широку інформаційно-роз’яснювальну роботу серед отримувачів пенсійних виплат та застрахованих осіб. Так, виготовлено 102 інформаційні листи щодо можливості отримання інформаційних повідомлень для розміщення їх на віддалених робочих місцях та агентських пунктах, опубліковано 24 матеріали на офіційних сторінках соціальних мереж та друкованих виданнях, розміщено на інформаційних стендах. Про можливість підключення до зазначеного сервісу громадян області проінформовано при проведенні 52 заходів (зустрічі з населенням, трудовими колективами та ін.).

Протягом І півріччя 2018 року Пенсійним фондом України було виділено кошти задля централізованого оновлення застарілого парку комп’ютерної техніки. З метою освоєння та забезпечення раціонального використання зазначених коштів тендерним комітетом головного управління було здійснено відповідні процедури закупівлі. Станом на 01.07.2018 освоєно та заключено договори на поставку 65 робочих станцій та 3 пристрої між мережевого захисту (в т.ч. обласного рівня); оголошено тендер на закупівлю 23 принтерів, в результаті чого було оновлено 17% наявного парку комп’ютерної техніки.

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 12, пункту 2 Розділу XIII “Прикінцеві положення” Закону України “Про запобігання корупції” та Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» керівниками і спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів заповнено форми електронних декларацій за 2017 рік на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Крім того, декларації було надано особами: 2 – які звільнились протягом 2017 р.р. та 2- особи, які перебувають у соціальній відпустці.

background Layer 1