Пропустити навігацію

Інформація про стан інформаційно-роз’яснювальної роботи в управліннях Пенсійного фонду України в Луганській області за 2018 рік

Інформаційно-роз’яснювальна робота органів Фонду області в 2018 році направлена на виконання завдань, визначених Стратегією розвитку комунікацій Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 02.02.2016 № 1-2.

У 2018 році комунікації з громадськістю у системі Пенсійного фонду України вишли на новий рівень. Запроваджено нові онлайн-сервіси: послуги смс-інформування пенсіонерів і застрахованих осіб та отримання онлайн-довідок через  особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг.

Станом на 01.01.2019  32,3 тис. осіб зареєструвались на отримання повідомлень через смс-інформування: пенсіонери отримують повідомлення про призначення або перерахунок пенсій, застраховані особи про сплату роботодавцем єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та тривалість страхового стажу.

В 2018 році використовувались нові інформаційні напрямки. На 10 білбордах була розміщена  актуальна інформація з питань легальної зайнятості.  В м. Сєвєродонецьку на інформаційному табло транслювався ролік щодо нових інформаційних сервісів Пенсійного фонду, в міському транспорті розміщено інформаційні листівки та голосові повідомлення з питань ролі страхового стажу в умовах реформи.

Загалом в  підпорядкованих управліннях масова комунікація включає в себе майже 20 різноманітних форм та методів роботи.

Однією з найпоширеніших форм роботи з громадськістю є зустрічі з населенням, ветеранськими і громадськими організаціями, у трудових колективах, виїзні прийоми громадян. З початку року їх проведено 1870, що на 561, або на 42,9 %, більше, ніж у 2017 році.

Комунікації здійснюються через «школу майбутнього пенсіонера», за 2018 рік  проведено 81 заняття, що на 14,1 % більше  рівня минулого року. Найбільше – 18 занять, або 22,2 % від загальної їх кількості по області, проведено працівниками Попаснянського управління.

За 2018 рік проведено 102 лекції для безробітних, порівняно з минулим роком їх кількість збільшилась на 39,7 %.

У напрямку роботи з учнівською молоддю проведено 59 зустрічей, на 68,6 % більше, ніж торік. Цим заходом спілкування охоплено 1,3 тис. школярів та студентів.

Задля популяризації та наближення пенсійних послуг населенню за 12 місяців 2018 року проведено 53 «Дня відкритих дверей» та 28 «Днів Пенсійного фонду», що на 24,6 % більше в порівнянні з 2017 роком.

Загалом цими заходами було охоплено 24,6 тис. громадян.

Сучасним засобом привернення уваги до актуальних суспільних проблем, такі як підвищення знань про пенсійне забезпечення, легалізація заробітної плати, її вплив на розмір майбутньої пенсії, можливості веб-ресурсів Пенсійного фонду, є організація флешмобів. За 2018 рік їх проведено 138,  проти 64 за минулий рік.

Розроблено та розповсюджено 65,1 тис. буклетів з нагальних питань пенсійного законодавства.

Проведено 8 брифінгів з представниками засобів масової інформації та 2 конференції.

Нагальні питання діяльності, детінізації відносин у сфері зайнятості населення, легалізації заробітної плати, забезпечення надходжень до бюджету Фонду розглядались на 220 засіданнях «круглого столу».

Висвітлення актуальних аспектів діяльності органів Пенсійного фонду  здійснювалось у засобах масової інформації.

Керівництвом та фахівцями органів Фонду області взято участь у 329 виступах на телебаченні та 339 передачах у радіоефірі з основних питань діяльності, проте порівняно із минулим роком кількість виступів в теле-, та радіопросторі зменшилась на 49. Для публікацій в місцевих друкованих виданнях підготовлено 163 інформаційно-роз’яснювальні матеріали.

В той же час на 584, або на 19,4 %, збільшилась кількість інформаційних матеріалів з пенсійних питань, розміщених на електронних ресурсах, за 12 місяців їх оприлюднено 3908.

В соціальній мережі Facebook головним та підпорядкованими управліннями створено власні сторінки. Інформація на них підтримується в актуальному стані(адреси, телефони, роз’яснювальні матеріали тощо).

В своїй роботі фахівці управлінь використовували різні форми «зворотнього зв’язку»: дистанційне спілкування з громадянами за допомогою скайп-зв’язку, діалог з громадянами за телефонами «прямої гарячої лінії».

За 12 місяців 2018 року керівництво головного та підпорядкованих управлінь провело 195 «Прямих телефонних гарячих лінй», під час яких відповіді на свої запитання отримали 1,5 тис. дозвонювачів, що на 40 % більше, ніж за 2017 рік.

Продовжується робота  залученню громадян до реєстрації на веб-порталі Пенсійного фонду України. Станом на 01.01.2019 зареєстровано 59,3 тис. користувачів, в тому числі за 2018 рік залучено 27,3 тис.осіб.

Органи Фонду області  вивчають громадську думку щодо своєї діяльності шляхом анкетування, опитування, моніторингу оприлюднених у засобах масової інформації зауважень і пропозицій інститутів громадського суспільства та окремих громадян, та враховують зазначені зауваження та пропозиції з межах чинного законодавства. З цією метою в цьому році тричі проведено анкетування громадян.

Аналіз моніторингу відповідей  засвідчує позитивну роботу пенсійників області. Рівень задоволеності громадян якістю обслуговування та надання соціальних послуг становить 92,7 %.

background Layer 1