Інформація про результати інформаційно-роз’яснювальної роботи управлінь Фонду області за І квартал 2018 року
Інформаційно-роз’яснювальна робота органів Фонду області протягом І кварталу 2018 року була направлена на виконання завдань, визначених Стратегією розвитку комунікацій Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 02.02.2016 № 1-2.
Масова комунікація в підпорядкованих управліннях включає в себе майже 20 різноманітних форм та методів роботи.
Висвітлення актуальних аспектів діяльності Пенсійного фонду здійснювалось у засобах масової інформації.
Керівництвом та фахівцями органів Фонду області взято участь у 53 виступах на телебаченні та 70 передачах у радіоефірі з основних питань діяльності (порівняно з І кварталом минулого року кількість виступів в теле-, та радіопросторі зменшилась на 78). В той же час на 55 % збільшилась кількість розміщених на електронних ресурсах інформаційних матеріалів з пенсійних питань, за 3 місяці їх оприлюднено 967. Для публікацій в місцевих друкованих виданнях підготовлено 40 інформаційно-роз’яснювальних матеріалів. Прийнято участь у 1 брифінгу з представниками засобів масової інформації.
Задля популяризації та наближення пенсійних послуг населенню за І квартал проведено 7 «Днів відкритих дверей» (в управліннях в м.Лисичанську, Станично-Луганському районі, в Марківському, Рубіжанському та Старобільському об’єднаних управліннях) та 1 «День Пенсійного фонду» в Станично-Луганському районі. Але в порівнянні з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась на одну третину.
Сучасним засобом привернення уваги до актуальних суспільних проблем є організація флешмобів. В цьому кварталі їх проведено 22 проти 4 у І кварталі минулого року.
Розроблено та розповсюджено 12,2 тис.буклетів з нагальних питань пенсійного законодавства, що майже в 1,5 рази більше, ніж у І кварталі минулого року.
Проблемні пенсійні питання розглядались на 33 засіданнях «круглого столу».
В своїй роботі фахівці управлінь використовують різні форми «зворотнього зв’язку»: дистанційне спілкування з громадянами за допомогою скайп-зв’язку, діалог через веб-сайти управлінь.
Керівництво головного та підпорядкованих управлінь провело 47 «Прямих телефонних гарячих ліній», під час яких надано роз’яснення з пенсійних питань 288 дозвонювачам. Порівняно з І кварталом минулого року кількість респондентів збільшилась на 60 %.
На телефони «гарячої лінії», які функціонують в управліннях протягом робочого часу, за квартал звернулось 10, 3 тис.осіб.
В м.Сєвєродонецьку в практику впроваджено розміщення в міському транспорті інформаційних листівок та голосових повідомлень з питань ролі страхового стажу в умовах реформи.
Головним та підпорядкованими управліннями протягом І кварталу 2018 року проведено понад 400 зустрічей із різними категоріями населення, зокрема:
-100 зустрічей у трудових колективах;
-200 зустрічей з населенням за місцем проживання;
-95 виїзних прийомів громадян;
-18 зустрічей з ветеранськими та громадськими організаціями;
-17 лекцій для безробітних;
-11 зустрічей з учнівською молоддю та студентами;
-9 занять в «Школі майбутнього пенсіонера».
Загалом цими заходами було охоплено 4,1 тис. громадян. Але в порівнянні з І кварталом минулого року охоплення населення цими заходами масової комунікації зменшилось на 1,7 тис.осіб (це зустрічі з населенням, в трудових колективах, лекції для безробітних, заняття в «Школі майбутнього пенсіонера»).
Задля популяризації накопичувальної системи пенсійного страхування в області проведено 66 інформаційних заходів, проінформовано понад 1,2 тис. осіб.
Продовжувалась робота по популяризації можливостей електронних сервісів Пенсійного фонду України, залученню громадян до реєстрації на веб-порталі ПФУ.
Станом на 01.04.2018 на веб-порталі Пенсійного фонду України зареєстровано 39,6 тис. користувачів, за І квартал 2018 року залучено 7,6 тис.осіб. Найбільше осіб – 28,0 %, залучено управлінням в м.Сєвєродонецьку, по 18 % відповідно – Біловодське та Рубіжанське об’єднані управління.
За І квартал на сайт головного управління управліннями надано 205 інформаційних матеріалів, що на 75 % більше, ніж за аналогічний період 2017 року.
Метою системи комунікацій Пенсійного фонду України є підвищення обізнаності громадян з питань пенсійного забезпечення та пенсійного страхування, досягнення позитивних результатів в суспільстві від впровадження реформ в пенсійній сфері, встановлення відкритого діалогу з громадськістю, підтримка позитивного іміджу Фонду. На досягнення цих задач і повинна бути направлена інформаційна робота органів Фонду області.