Пропустити навігацію

Пенсійники області навчалися працювати з новітніми сервісами Фонду

Забезпечення максимально зручної й оперативної взаємодії громадян з органами Пенсійного фонду України – такою була мета семінар-наради, що відбулася 03 жовтня 2019 року на базі головного управління Фонду в Луганській області. У ній взяли участь заступники начальників підпорядкованих управлінь та начальники відділів обслуговування громадян і відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Під час проведення семінар-наради обговорювалися питання вдосконалення організації обслуговування громадян, підвищення якості надання послуг, здійснення належного контролю та забезпечення оперативності роботи.

Особливу увагу акцентували на розвитку дистанційних форм обслуговування в рамках реалізації Пенсійним фондом України проєкту «Е-пенсія». Детально зупинилися на запровадженні формування електронних пенсійних справ через сервіс вебпорталу електронних послуг Фонду, призначенні пенсії в «один дотик» та оцифруванні (ретроконверсії) пенсійних справ.

За підсумком наради присутні визначили першочергові кроки по забезпеченню скорочення термінів при вирішенні питань щодо призначення (перерахунку), поновлення виплати пенсій і реалізації на місцях системи надання електронних послуг в рамках проекту «Е-пенсія».

IMAG5825 1024x768 - Пенсійники області навчалися працювати з новітніми сервісами Фонду

IMAG5904 1024x518 - Пенсійники області навчалися працювати з новітніми сервісами Фонду

IMAG5906 1024x768 - Пенсійники області навчалися працювати з новітніми сервісами Фонду

background Layer 1