Робота з обслуговування громадян у надзвичайних умовах
Вже майже місяць Рубіжанське об’єднане управління, перебуваючи в умовах карантину, не припиняє свою роботу, а пристосовується до них. Так, протягом цього періоду за встановленим графіком проходять прийоми громадян прямою телефонною «гарячою лінією» керівництвом управління.
Зокрема, начальник Кремінського відділу обслуговування громадян Ліна Лимар вчора, 8 квітня, чекала на дзвінки мешканців району. Впродовж двох годин шість із них отримали кваліфіковані відповіді на запитання щодо розміру пенсії після перерахунку з 01 квітня 2020 року, щомісячної компенсаційної виплати в розмірі 500 гривень пенсіонерам, яким виповнилось 80 років. Люди також цікавилися чи потрібно їм приходити на перепризначення (продовження) пенсій по інвалідності, коли та кому буде здійснено виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 гривень тощо.
Про важливість і зручність користання, особливо у цей період, електронними послугами Пенсійного фонду України управління постійно надає роз’яснення у місцевих газетах, на своїй сторінці у Facebook, але деякі громадяни та місцеві служби з поховання все ж продовжують звертатися безпосередньо до управління за допомогою у вирішенні різних питань: подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, отримати довідки ОК-5, надати документи для оформлення допомоги на поховання. У таких випадках Спеціалісти відділів після дзвінка виклику виходять на вулицю і обслуговують відвідувачів біля будівлі Фонду.
Управління ще раз зауважує: щоб отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій можна дистанційно, не виходячи з дому, через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (htt://portal.pfu.gov.ua/). Бережіть своє здоров’я і зайвий раз не наражайтеся на небезпеку!