Прийоми громадян обмежені, але не скасовані
Органи Фонду Луганщини вже більше місяця працюють в режимі обмеженого доступу з максимальним дотриманням заходів безпеки в умовах запровадженого карантину.
Керівники Головного управління консультують громадян під час прямих телефонних «гарячих ліній», які проводять регулярно. Вони активно спілкуються з журналістами, таким чином інформуючи населення про зміни в пенсійному законодавстві та особливості пенсійних виплат у 2020 році.
Спеціалісти Фонду на робочих місцях забезпечують прийом та розгляд невідкладних звернень громадян, займаються опрацюванням тих звернень, що надходять через вебпортал Пенсійного фонду України.
Жителям області також надана можливість подати звернення на електронну адресу Головного або підпорядкованих управлінь.
Звичайно більшість питань сьогодні можна вирішити і без особистих візитів. Для цього варто скористатися онлайнсервісами вебпорталу Пенсійного фонду України. Зокрема: подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»; отримати довідки форми ОК-5/ОК-7, про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж; подати звернення (пропозицію тощо); перевірити відомості про трудову діяльність; подати анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб та інше. До речі, з вхід до особистого кабінету на вебпорталі Пенсійного фонду можна здійснити не лише за електронним підписом, а й за номером банківської картки.
Але є й такі послуги (наприклад, виплата допомоги на поховання, призначення пенсії), які в умовах обмеженого доступу відвідувачів визначені першочерговими. Вони надаються щоденно та потребують особистого звернення громадянина.
У такому випадку, за бажанням відвідувач може залишити документи, заяви та звернення у боксах, встановлених на входах в управління. Черговий працівник передасть їх на обробку спеціалістам. Після опрацювання відвідувач таким же чином може отримати відповідь на свій запит.
Фахівці пенсійної служби консультують громадян і через постійно діючі (з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:45) телефони «гарячих ліній» Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області. Для цивільних осіб: 095-802-61-38 та (06452) 4-51-47; для осіб з числа працівників силових структур: 050-015-82-54 та (06452) 4-32-32.
«Ситуація постійно моніториться, – резюмує начальник Головного управління Фонду області Ольга Шарунова. – Ми намагаємося надавати громадянам якісні пенсійні послуги, прагнемо, щоб і в умовах запровадження карантину вони не відчували ніякого дискомфорту».
Пенсійний фонд України рекомендує людям літнього віку в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції мінімізувати соціальні контакти!
Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому через:
- вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua/);
- Контакт центр Пенсійного фонду (з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00): 0-800-503-753; (044) 281-08-70; (044) 281-08-71;
3) «гарячі» лінії Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:45): (095) 802-61-38 та (06452) 4-51-47 та для осіб з числа працівників силових структур за телефоном: (050) 015-82-54 та (06452) 4-32-32.
Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!
Бережіть себе – збережете Україну!