Пропустити навігацію

Жителі Попаснянського району надають перевагу безпечному отриманню послуг

Карантин вплинув на умови роботи багатьох державних структур. У цих непростих умовах основним завданням органів Фонду залишилося надання послуг, але додалося важливе уточнення – вони повинні бути безпечними. Люди літнього віку – серед групи ризику, тому їх неодноразово закликали залишатися вдома та користуватися телефонами «гарячих ліній» або вебпорталом Пенсійного фонду.

Вчора, 09 липня, під час проведення прямої телефонної «гарячої лінії» виконуючій обов’язки начальника управління в Попаснянському районі Тамарі Шашковій довелося, відповідаючи на питання дозвонювачів, одночасно роз’яснювати їм про можливості онлайн-сервісів Пенсійного Фонду України, що дозволяють дистанційно користуватися послугами: отримувати довідки із підтвердженням QR-коду, подавати документи для призначення пенсії, заповнювати анкети про зміну особистих даних (паспорта, ідентифікаційного коду тощо), переглядати інформацію про зарахування до страхового стажу періодів роботи.

А днем раніше на телефоні «гарячої лінії» дві години поспіль чергувала  заступник начальника управління Олена Шаповалова. Здебільшого дозвонювачі цікавилися у компетентного фахівця перерахунком пенсії, можливістю докупити стаж, отриманням довідок, виплатою надбавок до пенсії, механізмом автоматичного призначення пенсії за віком через вебпортал Фонду та порядком подання сканованих копій документів для такого призначення.

 

gariacha linia 090720 1024x948 - Жителі Попаснянського району надають перевагу безпечному отриманню послуг gariacha linia 080720 865x1024 - Жителі Попаснянського району надають перевагу безпечному отриманню послуг

 

background Layer 1