Пропустити навігацію

Особистий кабінет страхувальника

На порталі Пенсійного фонду України функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому реалізовано:

При аутентифікації юридичної особи або фізичної особи-підприємства за електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП) надано можливість перегляду даних щодо сплати страхових внесків та відомостей стосовно наявної заборгованості по сплаті страхових внесків, пені, штрафів, переплати тощо до органів Пенсійного фонду України та надано доступу до інформації, поданої страхувальником про застрахованих осіб.

Для входу в режим перегляду даних страхувальника реалізовано пункт головного меню особистого кабінету «Налаштування-Профіль користувача».

Для страхувальників (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) надано можливість перегляду звітності, поданої страхувальником в ПФУ.

Для цього реалізовано пункт меню «Звітні відомості», по входу який користувач отримує повну інформацію по всіх звітах, поданих страхувальником з 01.01.2011.

Для страхувальників, які аутентифіковані на вебпорталі за ЕЦП, надано можливість формування та подачі звернень таких типів:

– довідка за формою ОК-7 за період перебування ЗО у трудових відносинах із страхувальником;

– довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат згідно форми що буде надана Замовником.

Подача звернень реалізована з пункту головного меню «Звернення на отримання електронних документів».

Користувачу надається екранна форма після заповнення якої звернення необхідно відправити до ПФУ.

Після обробки звернення в підсистемі Пенсійного фонду України передається для відображення на вебпорталі інформації щодо статусу звернення, образ довідки в pdf-форматі та саму електронну довідку, підписану ЕЦП ПФУ (електронний документ).

На вебпорталі в пункті меню «Мої звернення» передбачено перегляд звернень, поданих страхувальником в ПФУ з переглядом атрибутів звернень, їх статусів, та можливості перегляду довідок та їх збереженням на локальні носії користувача Веб-порталу (як pdf-документ та як електронного документу).

Страхувальник з особистого кабінету з пункту меню «Листки непрацездатності» має можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника по трудовій книжці.

Також є можливість сформувати та подати новий листок непрацездатності на застраховану особу, яка працює у страхувальника.

З огляду на оперативність та зручність вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України є оптимальним способом отримання інформації, дистанційного обслуговування юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців без особистого звернення до територіальних органів Фонду.

background Layer 1