Пропустити навігацію

«СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

Під таким гаслом  працівники пенсійної служби Луганщини провели 29 жовтня Єдиний день Пенсійного фонду України в Луганській області. 

Інформаційна робота проводилася з урахуванням Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України та з застосуванням різноманітних форм масової комунікації. Зокрема, проведено 19 телефонних «гарячих ліній», 11 сеансів скайп-зв’язку, 16 зустрічей з населенням та за місцем проживання, 7 виїзних прийомів, 5 зустрічей з ветеранськими та громадськими організаціями. Також 29 жовтня в області було проведено  21 флешмоб, 19 засідань «круглих столів», підготовлено та розміщено  89 актуальних повідомлень з питань пенсійного забезпечення.

 

 Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області

 

Працівники Головного управління  обласного Фонду взяли активну участь у проведенні Єдиного  дня Пенсійного фонду України в Луганській області.  Ними проведено 5 прямих телефонних  «гарячих ліній». 6 зустрічей з населенням (громадянами, які досягли пенсійного віку, та майбутніми пенсіонерами), на яких було надано роз’яснення та практична допомога в користуванні сучасними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, 8 флешмобів з актуальної тематики: «Легалізація зайнятості – запорука майбутнього» (м. Сєвєродонецьк),  «Скажи НІ зарплаті «в конверті»!» (м. Кремінна). «Ми за легальну зайнятість» (м. Лисичанськ), «Захист трудових прав громадян» (м. Рубіжне), «Новітні сервіси на вебпорталі Пенсійного фонду України» (м. Сватове) та інші.

 Питанням  популяризації е-сервісів Пенсійного фонду України, їх  можливостей та переваг  присвячувалися  Skype-конференції з залученням  суб’єктів господарювання,  фізичних осіб – підприємців, тимчасово безробітних громадян, які перебувають на обліку в центрах зайнятості.

Для роз’яснення актуальних питань пенсійного законодавства та користування онлайн сервісами Пенсійного фонду України фахівці Головного управління провели 11 зустрічей з трудовими колективами Станично-Луганської районної ради, комунальної установи Луганський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Відродження», товариства з обмеженою відповідальністю «Укрзовніштейдінвест», відокремленого підрозділу «Шахта Гірська».

Для підвищення рівня знань посадових осіб, бухгалтерів та фахівців відділів кадрів організацій, підприємств та установ провели роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог складання довідок про заробітну плату, які надаються особам, що мають право на призначення або перерахунок пенсії, правильності подання даних до Державного реєстру застрахованих осіб по деяких категоріях громадян, які перебувають на обліку та з інших питань.

 

2 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

6 1 1024x766 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

3 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

3 1 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

5 1 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Біловодське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Луганської області

 

29 жовтня, в Єдиний день Пенсійного фонду України,  керівники і фахівці управління активно спілкувалися з мешканцями Біловодського і Міловського районів. Перший заступник начальника управління Віталій Діденко та заступник начальника управління Тетяна Плясуля провели телефонні «гарячі лінії», на які звернулося 11 осіб.

Головний спеціаліст Біловодського відділу обслуговування громадян Анна Кірсанова здійснила виїзний прийом до жителя села Брусівка, який за станом здоров’я не може відвідати управління Фонду. Фахівець прийняла необхідний пакет документів для призначенням пенсії по інвалідності.

Особливу увагу цього дня пенсійники управління приділили  популяризації електронних послуг Пенсійного фонду України. Начальник Міловського відділу з призначення пенсії Світлана Суслова разом з начальником Міловського відділу обслуговування громадян Іриною Великоцькою провели зустріч з головами профспілкової ветеранської організації та районної організації воїнів-інтернаціоналістів, на якій роз’яснили можливості новітніх технології Пенсійного фонду України.

Основною темою зустрічі в трудовому колективі Міловської райдержадміністрації, яку провела заступник начальника управління Тетяна Плясуля, стало впровадження нового онлайн сервісу «Електронна трудова книжка».

Під час проведення флешмобу «Вебпортал ПФУ – сучасний спосіб надання пенсійних послуг» фахівці пенсійної служби закликали громадян до активного використання електронного способу вирішення питань пенсійного забезпечення.

 

6 2 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

5 2 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

2 8 1024x542 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

1 15 1003x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Білокуракинське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Луганської області

 

Пенсійники Білокуракинського району провели флешмоб на тему «Автоматичне призначення пенсії за віком – зручний сервіс Пенсійного фонду України», а також, зустріч з населенням та 3 зустрічі в трудових колективах, виїзний прийом на дому. Громадянам вони розповіли про можливість отримання інформації про застрахованих осіб з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, реєстрацію в системі дистанційного інформування та отримання інших послуг в електронному вигляді через вебпортал Пенсійного фонду України.

В ході проведення телефонної «гарячої лінії» перший заступник начальника Білокуракинського об’єднаного управління Майя Трофимова надала роз’яснення чотирьом особам, які цікавилися отриманням пенсій держслужбовця, відстеженням сплати страхових внесків роботодавцем до 2010 року тощо. Цього ж дня вона відвідала і трудовий колектив Сватівського водоканалу, де розповіла про сучасні вимоги при призначенні пенсій, переваги вебпорталу Пенсійного фонду України, актуальність автоматичного призначення пенсій, сканування трудових книжок.

Керівники та фахівці Сватівського відділу обслуговування громадян провели роз’яснювальну роботу з 6 приватними підприємцями на ринку міста стосовно змін в пенсійному законодавстві, акцентувавши увагу на важливість офіційного оформлення трудових відносин, а заступник начальника відділу Олексій Купілов на прохання пенсіонерки за місцем  проживання надав консультацію  щодо її пенсійної справи.

У смт Троїцьке заступник начальника управління Світлана Круподеря провела телефонну «гарячу лінію» з питань пенсійного забезпечення. Цією нагодою скористалися 6 осіб. Одним з найзапитуваніших питань – підвищення пенсій у грудні поточного року. Спеціалісти Троїцьких відділів обслуговування громадян і з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій провели флешмоб на тему «Автопризначення пенсій».

 

1 16 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

2 9 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

3 2 1024x800 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

4 4 1024x574 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

5 3 1024x574 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

6 fleshmob 1024x646 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Марківське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Луганської області

 

Доволі насиченим на різноманітні заходи виявився Єдиний день Пенсійного фонду України, організований фахівцями Марківського об’єднаного управління. Перший заступник начальника управління Людмила Гнута та начальник Марківського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Світлана Скляр провели прямі телефонні «гарячі лінії». Цього разу керівники управління консультували пенсіонерів стосовно проведених перерахунків пенсійних виплат. Також радили для власної безпеки, зручності й економії часу користуватися електронними послугами Пенсійного фонду України, де можливо подати заяву на призначення пенсії «в один дотик», заяву про перерахунок пенсії, отримати довідки ОК-5 і ОК-7, про розмір пенсії тощо.

З метою залучення громадян до дистанційних форм обслуговування і популяризації нових онлайн-сервісів Пенсійного фонду України «Електронна трудова книжка» та «Автоматичне призначення пенсії» пенсійники провели флешмоби для жителів Марківського та Новопсковського районів.

Ці ж питання розглядалися і під час засідання «круглого столу»  на тему: «Сучасні інформаційні сервіси Пенсійного фонду України», який відбувся в Новопсковському районному центрі зайнятості, зустрічей з населенням селищ Марківка й Новопсков, чергових занять в «Школах майбутнього пенсіонера» та під час зустрічі з трудовим колективом Марківського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), яка відбулася в режимі скайп-зв’язку.

Фахівці управління зазначили, що сервіс «Електронна трудова книжка» забезпечує облік трудової діяльності працівника в електронній формі, яка зберігається у Реєстрі застрахованих осіб, і дозволяє громадянам переглянути відомості про свій трудовий стаж. Крім того, за цими персональними даними застрахованій особі може бути призначено пенсію автоматично.

Усі бажаючі отримали відповіді на запитання та роз’яснення з пенсійних питань в повному обсязі.

 

3 3 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

6 3 982x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

8 2 1024x526 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Управління Пенсійного фонду України в Станично-Луганському районі

До проведення на Луганщині Єдиного дня Пенсійного фонду України долучилися і пенсійники Станично-Луганського району. 29 жовтня відбулися різноманітні заходи для населення, роботодавців та соціальних партнерів.

Начальник управління Сергій Ганноченко поспілкувався з мешканцями селища та району в режимі прямої телефонної «гарячої лінії». Громадяни, що телефонували, цікавилися питаннями обчислення розмірів пенсії та їх перерахунку, виправленням інформації в Реєстрі застрахованих осіб, правом виходу на пенсію за вислугу років незалежно від віку, виплатою пенсії пенсіонерам силових структур і отримали докладні  відповіді.

Отримали фахові відповіді на свої питання від керівника та його першого заступника Ольги Кисельової й ті, хто скористався скап-зв’язком. Учасники онлайн прийому позитивно відгукнулись про проведений захід.

Заступник начальника управління Валентина Шевчук здійснила виїзний прийом громадян в селі Камишне. Мешканці села змогли звернутися до посадовиці з приводу призначення, перерахунку пенсій і стажу громадянам та державним службовцям, виплат дітям війни, виготовлення пенсійних посвідчень тощо. Також вона завітала до колективу  Комишненської сільради та встигла повідомити багато цікавої інформації стосовно пенсійного забезпечення – про послуги, які надаються Пенсійним фондом, в тому числі онлайн, види пенсій та перелік необхідних документів для призначення пенсій і про можливість участі в добровільному страхуванні.

Також працівники управління організували в центрі Станиці Луганської черговий флешмоб. З гаслами в руках «Автопризначення пенсії – швидко, зручно, сучасно», «Електронна трудова книжка – долучайтесь до новітніх технологій Пенсійного фонду» привертали увагу мешканців та гостей Станиці Луганської до новітніх електронних  сервісів, надавали пояснення, розповсюджували інформаційні буклети. А заступник начальника відділу обслуговування громадян Юлія Оглобліна  провела зустріч  з колективом супермаркету «ЮЛА», обарвши темою бесіди «Автопризначення пенсії – новий та безпечний електронний сервіс». Працівників було ознайомлено на прикладах з можливістю отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Юлія Оглобліна взяла участь і у проведенні Станично-Луганським районним центром зайнятості скайп-конференції щодо надання інформації про наявні актуальні вакансії через «Електронний кабінет роботодавця».

 

1 17 1024x722 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

2 10 1024x607 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

3 4 1024x626 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

6 1024x576 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі

 

Різноманітні заходи для населення, роботодавців, соціальних партнерів, ЗМІ відбулися на Попаснянщині в рамках проведення Єдиного дня Пенсійного фонду України.  Їх мета – надати можливості кожному громадянину скористатися послугами Фонду, вивчити актуальні зміни в пенсійному законодавстві, ознайомити з сучасними інформаційними технологіями, які впроваджуються в Пенсійному фонді України. Фахівці відповідали на хвилюючі запитання громадян, надавали консультації, вислуховували рекомендації та побажання щодо роботи управління.

Пенсійники провели зустріч в трудовому колективі Центральної районної лікарні м. Попасна. Під час заходу головний спеціаліст відділу обслуговування громадян Ольга Гайдидей проінформувала присутніх про основні зміни в пенсійному забезпеченні, нові сервіси ПФУ, зосередила  увагу на роз’ясненні умов призначення пенсії за вислугу років та виплати одноразової грошової допомоги при виході на пенсію за віком. Наголосила, що розмір майбутньої пенсії залежить від тривалості страхового стажу та величини заробітної плати, а також відповіла на запитання щодо перерахунку та порядку виплати пенсії працюючим пенсіонерам.

На проведеній зустрічі в трудовому колективі Попаснянської державної податкової інспекції розглядалися питання щодо виконання комплексу заходів з легалізації найманої праці та «детінізації» заробітної плати, дотримання страхувальниками норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, обміну інформацією за результатами моніторингу відомостей, що містять ознаки порушення законодавства у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування та неофіційної зайнятості населення. Найбільш цікавими для присутніх стали електронні послуги, що надає Пенсійний фонд України, а також впровадження накопичувальної системи.

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян Марина Неізмайлова зустрілася з представниками організації «Ветерани України».  Окремим пенсіонерам в індивідуальному порядку надано роз’яснення про пенсійні виплати. Усім присутнім отримали буклети з пенсійної тематики.

Не без уваги залишилися і пенсіонери з особливими вадами, яких фахівець Фонду відвідала на дому. Їм була надала кваліфікована консультаційна допомога.

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян Вадим Наумов провів скайп-зв’язок з пенсіонером, який вирішував питання щодо пенсії по втраті годувальника. Він розповів про електронні сервіси Пенсійного фонду України та переваги їх використання, зокрема про можливість дізнатися суму призначеної пенсії та дату її виплати з мобільних пристроїв за допомогою мобільного додатку «Пенсійний фонд». Того ж дня фахівець здійснив і виїзний прийом громадян в Комишувахській селищній раді, на якому проінформував присутніх про перелік документів, які потрібні для призначення пенсії за віком, про можливість дострокового виходу на пенсію, про новітні технології, що використовуються Фондом. Під час зустрічі відбулося також обговорення актуальних питань пенсійного законодавства.

В ході проведення флешмобів на тему: «Автоматичне призначення пенсії за віком» та «Електронна трудова книжка» фахівці управління звертали увагу громадськості на сервіси Пенсійного фонду України та інформували про нові можливості електронних сервісів.

 

2 11 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

3 5 1024x766 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

5 5 1024x736 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

6 4 1024x610 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Рубіжанське об’єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області

 

29 жовтня фахівці управління провели низку різнопланових заходів для населення з метою інформування з найважливіших напрямків роботи.

Пряму телефонну «гарячу лінію» і сеанс скап-зв’язку у м. Рубіжне провела начальник управління Наталія Смаглюк, а пряму телефонну «гарячу лінію» у м. Кремінна – перший заступник начальника управління Лариса Лисенко. В процесі діалогу громадяни отримали роз’яснення про порядок виплати недоотриманої пенсії за свідоцтвом про спадщину, перерахунок пенсії через 2 роки після призначення, підтвердження стажу у випадку відсутності необхідних документів тощо.

Фахівці управління провели флешмоби з питань легалізації зайнятості населення, популяризації електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України та дистанційного отримання пенсійних послуг

На зустрічах з трудовими колективами Фонду соціального страхування та районного центру зайнятості та з суб’єктами підприємницької діяльності висвітлювалися питання щодо ролі та впливу стану сплати єдиного соцвнеску на зарахування періодів роботи до стажу для визначення права на пенсію, отримання індивідуальних відомостей про застраховану особу, можливостей мобільного додатку «Пенсійний фонд України».

З кадровими службами та керівниками бюджетних установ було організовано засідання «круглого столу» на тему «Електронна трудова книжка». На ньому обговорили порядок внесення змін до трудових книжок, сканування документів щодо трудової діяльності, відправки копій тощо.

Спеціалісти Рубіжанського та Кремінського відділів обслуговування громадян здійснили «Дзвінки турботи» до 12 пенсіонерів похилого віку, ветеранів та осіб з обмеженими можливостями.

Для отримання різноманітної інформації з пенсійного забезпечення  учасникам заходів радили оформити передплату на періодичні видання Пенсійного фонду України та роздавали тематичні буклети.

 

2krug stil 1024x744 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

IMG 2 1024x778 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Управління Пенсійного фонду України в місті Лисичанську

 

Проведення на Луганщині 29 жовтня Єдиного дня Пенсійного фонду України стало черговим приводом нагади населенню про важливість роботи працівників цієї державної установи.

Цього дня у приміщенні Привільської міської ради фахівці управління провели зустріч з населенням. У ній взяли участь 29 осіб. Присутні отримали роз’яснення з питань пенсійного забезпечення. Аналогічні заходи пройшли і в трудовому колективі товариства з обмеженою відповідальністю  «Виробничо-торгова фірма «Шарм» та з членами міської громадської організації інвалідів «Джерело». У своїх виступах працівники управління відзначили, що не оформлення належним чином трудових відносин з найманими працівниками та виплата зарплат в «конвертах» є порушенням законодавства про працю. Тільки легальна  зайнятість, детінізації заробітної плати і своєчасна сплата єдиного соціального внеску гарантує громадянам право на соціальний захист.

Для тих, хто готується на заслужений відпочинок, фахівці Фонду провели заняття в «Школі майбутнього пенсіонера».

Начальник управління Марія Кошелєва протягом двох годин відповідала на запитання дозвонювачів, які зверталися на телефонну «гарячу лінію», та консультувала їх з пенсійних питань.

Фахівці управління провели й флешмоб на тему «Легалізація трудових відносин», розмістили 7 інформаційних матеріалів з актуальних питань пенсійного забезпечення у соціальній мережі Facebook на власній сторінці.

Під час проведення заходів було розповсюджено близько 100 інформаційних буклетів.

 

1 18 940x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

2 12 918x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

3 6 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

IMG 20201029 134444 1024x834 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Старобільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області

 

Відповідно до плану заходів, розробленого управлінням до Єдиного Дня Пенсійного фонду України, фахівці управління провели широку інформаційно-роз’яснювальну кампанію. Зокрема на зустрічі з представниками громадських організацій  «Ветеранів і інвалідів Союз Чорнобиль України Старобільського району» та «Право на захист» обговорювали питання соціального забезпечення людей з інвалідністю та похилого віку.

Відповіді на турбуючі пенсійні питання, а це, здебільшого, призначення пенсій дистанційно, отримали 6 запитувачів, зателефонувавши на  «гарячу лінію» начальника управління Наталії Касяненко.

 9 відвідувачів, які взяли участь у проведенні «Дня відкритих дверей» у приміщеннях управління з додержанням усіх карантинних заходів, ознайомилися з роботою фахівців та корисною інформацією, яка розміщена на стендах управління.

На площі міста поблизу будівлі Старобільської райдержадміністрації і на території управління фахівці провели флешмоби щодо популяризації  новітніх сервісів Пенсійного фонду України.

У форматі «круглого столу» відбулася зустріч з представниками органів Державної виконавчої служби, в ході якої було намічено подальші шляхи погашення заборгованості з платежів до Фонду.

 

6 5 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

Foto 1  1024x661 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

Foto 3 838x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

Foto 7 1024x768 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

 

Управління Пенсійного фонду України в місті Сєвєродонецьку

 

В Єдиний день Пенсійного фонду України керівники управління провели телефонну «гарячу лінію», на яку звернулося 17 осіб. Їм було надано консультації щодо отримання довідки про розмір пенсії та її перерахунок, переходу з одного виду пенсії на інший. Також впродовж однієї години начальник відділу обслуговування громадян Олена Ястремська і начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Тетяна Пархоменкоо провели скап-зв’язок, на який звернулось за наданням роз’яснень 6 осіб. Громадян цікавили питання призначення і виплати пенсії та ії підвищення.

Юрисконсульт Вадим Шимко здійснив виїзний прийом громадян в смт Борівське, повідомив про зручні способи отримання інформації за телефонами «гарячої лінії», через відеозв’язок зі пеціалістами і на вебпорталі Пенсійного фонду України, пояснив порядок реєстрації на цьому корисному електронному сервісі й запропонував долучатися до числа його користувачів.

Головний спеціаліст відділу по роботі з персоналом Вікторія Молчанова провела відеоконференцію для безробітніх за допомогою whatsApp. Фахівець, розповіла, як можна здійснювати постійний контроль за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, про можливості зручної та оперативної взаємодії з органами Пенсійного фонду і дистанційне отримання послуг, які раніше вимагали особистого звернення до управління.

Начальник адміністративно-господарського відділу Валерія Крамська та заступник начальника цього ж відділу Любов Ткаченко відвідали приватне акціонерне товариство «Укртелеком», де зустрілися з трудовим колективом. Під час спілкування фахівці проінформували присутніх про переваги офіційного працевлаштування, роз’яснено про права та обов’язки стосовно належного оформлення трудових відносин, акцентували увагу на можливості відстеження сум нарахованого заробітку, сплачених внесків, зарахованого страхового стажу через вебпортал Пенсійного фонду України.

Також начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсії Тетяна Пархоменко провела зустріч з представником Громадської організації воїнів-інтернаціоналістів Української спілки ветеранів Афганістану Сергієм Сізовим. На зустрічі обговорювалися зміни в пенсійному законодавстві.

Представники відділу Державної виконавчої служби та головного територіального управління юстиції у Луганській області разом з першим заступником начальника управління Фонду в м. Сєвєродонецькум Людмилою Кулішовою розглянули питання щодо активізації спільної роботи по погашенню заборгованості за виконавчими документами про стягнення коштів на користь держави в інтересах органів Пенсійного фонду України.

Провели сєвєродонецькі пенсійники й урок практичного використання вебпорталу Пенсійного фонду України, на якому розповіли правила користування і порядок реєстрації на ньому.

 

1 19 768x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

2 13 768x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

 

3 8 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

5 6 768x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

6 6 1024x959 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

7 1 940x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

4 5 768x1024 - «СУЧАСНІ ТА ЯКІСНІ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА»

background Layer 1