Пропустити навігацію

Затверджено Порядок видачі листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності

20 липня поточного року набув чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України від 17.06.2021 №1234 “Про затвердження Порядку видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності”, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07.07.2021 за №860/36512.

Цим нормативним документом визначається механізм видачі листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, який формує та веде Пенсійний фонд України, на підставі медичних висновків, що внесені до Реєстру медичних висновків (далі — Реєстр МОЗ) в електронній системі охорони здоров’я, визначено їх обов’язкові реквізити, механізм подовження періоду непрацездатності, підстави для їх скорочення, розтлумачено категорії медичних висновків, строки дії документа у разі зміни статусу застрахованої особи (припинення трудових відносин (припинення підприємницької або іншої діяльності особи).

Звертаємо увагу, що листок непрацездатності формується в Реєстрі МОЗ на підставі медичного висновку (медичних висновків) у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – РЗО).

Таким чином, підвищується відповідальність страхувальників за подання достовірних відомостей стосовно осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, у тому числі за сумісництвом, до РЗО, особливо реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) або серії та номеру паспорту, для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті. Так, відповідальним особам роботодавців необхідно ретельно перевіряти відповідність даних первинним документам, зокрема, щодо прізвища, ім’я та по батькові.

Застрахованим особам зі своєї сторони доцільно регулярно перевіряти інформацію про себе в особистому кабінеті вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) переглянувши інформацію про страховий стаж або сформувавши довідку ОК-5 у розділі «Комунікації з ПФУ»/«Запит електронних документів».

Виправити особисті дані можна засобами вебпорталу – в розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб», заповнити всі реквізити електронного бланка анкети та прикріпити скан-копії паспорта та, за необхідності, інших підтверджуючих документів.

Актуалізація інформації у РЗО дозволить громадянам своєчасно отримувати відшкодування за електронними листками непрацездатності та інші соціальні виплати.

background Layer 1