Пропустити навігацію

Чи потрібно роботодавцю заповнювати паперову трудову книжку працівника

З 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки, як аналог паперових трудових книжок. Впровадження електронних трудових книжок діє до 10 червня 2026 року.

Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Правила заповнення трудових книжок визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 №58.

Згідно зі статею 48 Кодексу законів про працю України зі змінами, внесеними Законом України від 05.02.2021 від №1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”, облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу.

Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.

Порядок ведення трудових книжок регулює постанова Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 №301 “Про трудові книжки працівників”.

Тож, якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку її необхідно заповнювати.

 

1005 2 1024x640 - Чи потрібно роботодавцю заповнювати паперову трудову книжку працівника

 

 

background Layer 1